גג העולם: מי היה מאמין שהמלון השווה הזה נמצא ברעננה

פרימה מילניום רעננה | צילום: יח"צ
פרימה מילניום רעננה | צילום: יח"צ

חדרים מרווחים ונעימים, טרקלין עסקי מושקע, רוף טופ בר שווה ופעילויות לילדים. המלון הרענני שקורץ למי שרוצה לצאת לחופשה בסטנדרט גבוה, או סתם להימנע מהפקקים

88 שיתופים | 132 צפיות

רעננה נמצאת על המפה בשנים האחרונות בעיקר הודות להיותה עיר מגוריו של נפתלי בנט ולבסיס האם של נועה קירל, שם היא נולדה וגדלה. אבל עכשיו יש בה גם בית מלון ראשון: מלון פרימה מילניום (4 + כוכבים) ממוקם בלב מרכז העסקים וההייטק של העיר (בקרבת עורקי תחבורה ראשיים: כביש 4 וצומת רעננה צפון). המלון החדש הוא חלק מרשת "פרימה" שלה 15 בתי מלון בארץ, בבעלות פרטית של משפחת מוסקוביץ המתגוררת בחו"ל (הנכדה עשתה עליה ועובדת במלון).

>> דוז פואה: נועה קירל קוברת לכולם בטקס פתיחת האירוויזיון

בלב מרכז העסקים וההייטק. פרימה מילניום רעננה | צילום: יח"צ
בלב מרכז העסקים וההייטק. פרימה מילניום רעננה | צילום: יח"צ

המלון משלב עיצוב קלאסי עם מודרני מוקפד, עליו אמון האדריכל ארי שאלתיאל ומתאים לאנשי עסקים המגיעים לעבודה באזור ורוצים לחסוך לעצמם את עומס התנועה מתל אביב. המלון מיועד גם לאנשים פרטיים ולמשפחות שרוצות חופשה בסטנדרטים גבוהים במחיר סביר, באווירה הפסטורלית יחסית של השרון. הוא ידידותי לילדים ויש עבורם פעילויות שונות במתחם בית המלון.

>> עם או בלי הילדים: 10 מקומות יפים לטייל בהם בארץ

החדרים

בית המלון כולל 140 חדרים מודרניים ליחידים או לזוגות, בעלי חלונות גדולים המכניסים שפע אור. רוב החדרים מרווחים, חסינים לרעשים ומעוצבים בעיצוב נקי ומרשים. צבעוניות החדרים מעודנת ומרגיעה בגוונים של חום ולבן, והם כוללים גם פינת עבודה. הרצפה בהירה ובחלק מקירות החדרים יש חיפויי עץ ורהיטים מעץ ומעור. המיטה רחבה, המצעים מבהיקים בלובנם ונעימים למגע. המזרון קשה במידה ומבטיח חוויית שינה נעימה. חדר האמבטיה שיש בו מקלחת גדולה היה מעט רחוק מדי לטעמי מחדר השינה.

חווית שינה נעימה. פרימה מילניום רעננה | צילום: יח"צ
חווית שינה נעימה. פרימה מילניום רעננה | צילום: יח"צ

החדרים נחלקים לחמש קטגוריות: חדרי קלאסיק; חדרי דלוקס המתאימים למשפחות; חדרי אקזקטיב; חדרי פרימיום וחדרי פרימיום בלקוני עם מרפסת גדולה במיוחד. החדרים כולם כוללים מקרר, מיני בר, חיבור חופשי לווי פיי, ובחלקם יש גם מכונת קפה.

חמישה סוגי חדרים. פרימה מילניום רעננה | צילום: מקס קובלסקי
חמישה סוגי חדרים. פרימה מילניום רעננה | צילום: מקס קובלסקי

>> מגיע לכן: מלונות הבוטיק הטובים בארץ

מה לעשות במלון?

ממש בצמוד נמצא מועדון הכושר והבריאות הולמס פלייס שעומד לרשות האורחים, כולל בריכה חצי אולימפית, סאונה יבשה ורטובה, ג'קוזי, מגוון שיעורים לגוף ולנפש (ספינינג, יוגה, פילאטיס, פלדנקרייז, זומבה, אירובי, ואפילו ריקודי בטן) וגם עיסויים בתשלום מוזל. המלון משאיל לאורחיו אופניים לטיולים בסביבה (קניון רננים לא רחוק).

במלון טרקלין עסקי מפנק שעומד לרשות האורחים, אבל גולת הכותרת היא הבר שבקומה ה-12, Roof Top Sky Bar  (שפתוח משש בערב עד חצות). זהו בר מאוד לא רשמי באווירה ניו יורקית, רק שהתצפית אינה למנהטן אלא תצפית פנורמית לכל אזור השרון. יש בו בריזה נהדרת, וייב נהדר והאורחים מגיעים גם מבחוץ. מומלץ להגיע בשעות השקיעה. במקום מבחר יינות בוטיק, קוקטיילים, מזון עשיר של מנות מקומיות ובינלאומיות כמו פיש אנד מצ'יפס ובשרים (הכל כשר). לעיתים מתקיימות בבר גם הופעות חיות ואפשר להעביר במקום ערב כיפי מאוד.

גולת הכותרת – הבר שבקומה ה-12 | צילום: תמיר רוגובסקי
גולת הכותרת – הבר שבקומה ה-12 | צילום: תמיר רוגובסקי

קולינריה

ארוחת הבוקר טעימה ומגוונת ויש בה הכל מהכל: כל סוגי הלחמים, ביצים לבחירה, שפע סלטים, פירות, פשטידות, דגים, עוגות, ומה לא. בקרבת מקום יש עשרות מסעדות במחירים לכל כיס, ומי שלא רוצה לצאת החוצה תיהנה מארוחות הערב שבבר. בקרוב עתידה להיפתח במלון מסעדה כשרה.

בקרוב תפתח גם מסעדה כשרה במלון. פרימה מילניום רעננה | צילום: מקס קובלסקי
בקרוב תפתח גם מסעדה כשרה במלון. פרימה מילניום רעננה | צילום: מקס קובלסקי

>> נווה מדבר: נופש אלטרנטיבי בים המלח

בסביבת המלון

חוף הים של הרצליה ממש לא רחוק. פארק רעננה הבנוי על פני שטח של 200 דונם הוא מקום מעולה לבילוי עם מזרקות ועופות מים ששטים באגם. אפשר לעשות בו סיבוב עם הרכבת שנוסעת סביב הפארק או לשוט בגונדולה. בפארק יש גם מתקנים לילדים (כולל לילדים בעלי מוגבלויות) בתי קפה, גלידריות ומסעדות. אם אתם כבר ברעננה, כדאי לבדוק אם שלמה ארצי (או מישהו אחר) מופיע במקרה באמפיתיאטרון באותו הערב. ואם כבר ראיתם הכול – לכו לעשות סיבוב ברחוב אחוזה בעיר (מה שהיה פעם דיזנגוף לתל אביבים) שבו יש חנויות מכל סוג.

מדד הפרטים הקטנים

דבר חשוב: ניתן להזמין חדר נגיש במלון. מלבד זאת, קיים במלון אולם אירועים שיכול להכיל עד 500 איש. במלון גם מציעים "חבילת מתחתנים" עבור חתן וכלה באמצע השבוע: במחיר של החל מ-1,200 ש"ח לילה תוכלו לקבל חדר פרימיום כולל ארוחת בוקר שאפשר לקבל בחדר ושפע פינוקים לזוג המאושר. במסגרת החבילה אפשר גם להצטלם בשטחי המלון עם תאורה מותאמת. כל האורחים יכולים לקבל מגהץ וקרש גיהוץ. ישנה במלון חנייה בתשלום (50% הנחה לאורחי המלון) ובסמוך יש מגרש חניה עירוני (ברחוב השיזף).

מלון פרימה מילניום רעננה | צילום: תמיר רוגובסקי
מלון פרימה מילניום רעננה | צילום: תמיר רוגובסקי

>>> המלונות החדשים לחופשה הבאה שלך

שורה תחתונה

מלון איכותי, טעים, נעים ומזמין. השירות מעולה והוא שווה את המחיר.

מלון פרימה מיליניום רעננה, רחוב תדהר 2. 09-7636363. מ-630 ש"ח ללילה לחדר זוגי וארוחת בוקר (5% הנחה לחברי מועדון פרימה) 

לפרטים נוספים והזמנת מקום 

טעים, נעים ומזמין. פרימה מילניום רעננה | צילום: תמיר רוגובסקי
טעים, נעים ומזמין. פרימה מילניום רעננה | צילום: תמיר רוגובסקי