רותם סלע חוגגת יום נישואים בפוסט נדיר עם ווידוי מרגש

רותם סלע | צילום: אינסטגרם rotemsela1@
רותם סלע | צילום: אינסטגרם rotemsela1@

רותם סלע חוגגת יום נישואים ומחממת לנו את הלב בפוסט מרגש במיוחד. מה היא למדה על אהבה מבן זוגה אריאל רוטר ומה המתכון הסודי שלה לזוגיות ארוכת שנים?

88 שיתופים | 132 צפיות

רותם סלע ריגשה אותנו על המסך ב"גוף שלישי", ועכשיו היא מרגשת אותנו בחיים האמיתיים: הטאלנטית האהובה חגגה בסוף השבוע לא רק את חג השבועות, אלא גם יום נישואים.

>> רותם סלע בווידוי חושפני: "הדבר הראשון שעשיתי היה לבכות"

סלע שיתפה את יותר ממיליון העוקבות והעוקבים שלה בברכה מרגשת במיוחד ובאלבום רומנטי ונוסטלגי שהכינה עבור בן זוגה אריאל רוטר לכבוד המאורע."יום נישואים שמח אהוב שלי", כתבה סלע בפוסט ליום הנישואים, "בתמונה הראשונה אלו אנחנו לפני 15 שנים כשרק התחלנו לצאת".

"אתה נתת לי את הרושם שאתה יודע לבשל (אממממ….) ובתמונה האחרונה ניתן לראות התכתבות שלנו מאתמול בלילה", הוסיפה סלע בקריצה והעניקה הצצה להתכתבויות אישיות של השניים בוואטסאפ, עם מסר לעוקבות ולעוקבים מהו המתכון לזוגיות טובה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rotem Sela (@rotemsela1)

סלע, שבקרוב תחגוג 40, הכירה את רוטר, יורש העצר של קסטרו, לפני 15 שנה. לפני 13 שנה הם נישאו ויש להם שלושה ילדים משותפים וכלב – לא עניין של מה בכך כיום בעולם, ובעולם הבידור בכלל. המנחה, המגישה, השחקנית והפרזנטורית העסוקה בישראל לא נוהגת לשתף יותר מדי מחייה האישיים, בדגש על אלו המשפחתיים, ברשתות החברתיות. לכן, השיתוף הזה מחמם את הלב עוד יותר.

בין התמונות המתוקות של השניים להתכתבויות המתוקות עוד יותר, כתבה סלע: "הסברת לי מהי רומנטיקה. אלו החיים חבר'ה, יש בהם הכל מהכל, העיקר שיש אהבה גדולה". אנחנו מקוות שהברכה רגישה את אריאל לפחות כמו שהיא ריגשה אותנו. עוד מישהי צריכה טישו, או שאלה רק אנחנו?

רותם סלע ובן זוגה אריאל רוטר | צילום: צילום מסך מאינסטגרם
רותם סלע ובן זוגה אריאל רוטר | צילום: צילום מסך מאינסטגרם