רותם סלע: "הדבר הראשון שעשיתי היה לבכות"

רותם סלע זוכת פרס השחקנית הטובה ביותר בפסטיבל "סירייס מאניה" | צילום: Sylvain Lefevre/Gettyimages
רותם סלע זוכת פרס השחקנית הטובה ביותר בפסטיבל "סירייס מאניה" | צילום: Sylvain Lefevre/Gettyimages

בסוף השבוע האחרון רותם סלע וגל מלכה זכו בפרס יוקרתי. כעת סלע חושפת שהדרך לשם לא הייתה קלה בכלל וכללה מאבק ממושך

88 שיתופים | 132 צפיות

סדרת הדרמה "גוף שלישי" (קשת 12), תגיע לסיומה ביום שני הקרוב (27.3). בסוף השבוע האחרון זכו שתי השחקניות הראשיות של הסדרה, רותם סלע וגל מלכה, בפרס השחקנית הראשית הטובה ביותר בפסטיבל "סירייס מאניה" שנערך בצרפת. עבור סלע, שמככבת בכל פינה בטלוויזיה והפכה לאחת השחקניות הכי עסוקות במדינה, זה עלול להראות קל מהצד. אך כעת היא חושפת את הקושי מאחורי הליהוק שלה לתפקיד של אלי: "תמיד אומרים לי שזה נראה שהכל בא לי בקלות, אבל האמת היא שונה".

בפוסט שהעלתה סלע לחשבון האינסטגרם שלה אמש (שבת), היא חשפה: "כששמעתי שמתחילים בקשת לעבוד על 'גוף שלישי' התקשרתי לקרני זיו, מנהלת הדרמות וביקשתי ממנה שתשקול אותי לתפקיד של אלי, אמרתי לה שקראתי את התסריט ואני חושבת שאדע מה לעשות עם התפקיד, וקרני אמרה מיד- את תצטרכי להילחם עליו כמו כולן". והמשיכה: "בפגישה הראשונה שלי עם שי קפון, הבמאי, הוא ניסה בעדינות להסביר לי שהוא ניפגש איתי מתוך נימוס, אבל שהוא לא מצליח לראות איך אהיה אלי. 'אתן כל כך שונות, הוא אמר לי- את כל כך בטוחה בעצמך ואלי כל כך שברירית'".

"גוף שלישי" | צילום: יח"צ קשת 12
"גוף שלישי" | צילום: יח"צ קשת 12

סלע חשפה בפוסט שהדרך לשכנע שהיא מתאימה לגלם את דמותה של אלי לא הייתה קלה: "אני, ששמעתי כבר כל כך פעמים כמה אני לא. כי הפרסום, כי הזוהר, וכי אלף סיבות, ידעתי שזה לא יהיה פשוט אבל לא אוותר. תן לי לעשות אודישן, תן לי להראות לך, ובסוף הוא הסכים. עשיתי אודישן ועוד אודישן עד שהוא ראה את אלי והשתכנע". סלע גם התייחסה לדעה הרווחת שהכל מגיע לה בקלות וכתבה: "הרבה פעמים דברים שנראים כיתרון הם בעצם חיסרון והדרך היא מורכבת".

על החוויה בפסטיבל, בו זכתה ביחד עם מלכה בפרס השחקנית הראשית הטובה ביותר, שיתפה סלע: "חזרתי מהפסטיבל ביום רביעי בלילה אחרי שהצגנו שם את הסדרה. קיבלתי טלפון שאני צריכה לחזור, הייתי אחרי יום צילום ארוך, אחרי שלא ראיתי את הילדים כבר יותר מדי זמן, והדבר הראשון שעשיתי היה לבכות, ולא שמחה, הייתי מותשת. אבל אז הגיע הרגע על הבמה בצרפת בו קראו בשמי, ולשנייה אחת בין כל העייפות והגעגועים, נזכרתי בשי הבמאי שאמר לי שאני לא מתאימה, ובקרני שאמרה לי שאצטרך להילחם על התפקיד. לקחתי נשימה ארוכה והחלטתי להינות מהרגע הזה, להינות מההכרה ששופטים שלא יודעים מי אני כנראה חשבו שעשיתי משהו טוב והחליטו להעניק לי את פרס השחקנית הטובה ביותר", וסיכמה: "נכון, בסוף היום זה רק פרס, אבל בשבילי זה איתות שהעבודה הקשה והדרך הארוכה משתלמת, וגם להזכיר לעצמי ולכם ש'לא' זו אף פעם לא תשובה מתקבלת".

>>>רותם סלע לבשה שמלה בצבע שאנחנו מפחדות ללבוש

גל מלכה זוכת פרס השחקנית הטובה ביותר בפסטיבל "סירייס מאניה" | צילום: Sylvain Lefevre/Gettyimages
גל מלכה זוכת פרס השחקנית הטובה ביותר בפסטיבל "סירייס מאניה" | צילום: Sylvain Lefevre/Gettyimages