מי זאת שהרומן של רביד פלוטניק ודיאן שוורץ בא לה רע?

רביד פלוטניק ודיאן שוורץ | צילום: ארתור לנדה, אמיר מאירי
רביד פלוטניק ודיאן שוורץ | צילום: ארתור לנדה, אמיר מאירי

כפרה שלו: יש מישהי שהרומן של רביד פלוטניק ודיאן שוורץ ממש, אבל ממש לא בא לה בטוב - והיא לא מהססת להסתיר את זה

88 שיתופים | 132 צפיות

"אני בקריסת מערכות. פתחתי את האינסטגרם לתומי וערן סויסה פירסם שרביד פלוטניק ודיאן שוורץ נצפו מתנשקים. זה לא רביד פלוטניק – זה רביד פלוטוויסט". יש מישהי שלוקחת קשה מאוד את הדיווחים על הרומן בין הראפר הלוהט רביד פלוטניק והדוגמנית ויוצאת "האח הגדול" דיאן שוורץ. למישהי הזו קוראים הפשוטע, וככה היא פתחה את הפוסט שלה בנושא שמסעיר את הרשת מאז ליל אמש.

>> דיאן שוורץ: "הכריזו שאני גמורה והיום אני עדיין פה"

"עברתי את חמשת שלבי האבל של קובלר", היא כותבת, "בשלב ההכחשה הגבתי מה.. קשור.. בשלב הכעס הגבתי 'סיימה עם ראפר אחד, עברה לראפר אחר'. בשלב המיקוח הגבתי 'פיפי חרטטנית ממציאה הכי לא קרה'. בשלב הדיכאון הגבתי וכל הזמן הזה הוא היה לבד. בשלב הקבלה הגבתי 'אוי כפרה שלי', אני לא מבינה למי הצימוד הזה משתלם. דיאן, רק הרגע הקהל התחיל לסלוח לך, אז מה יתן לך להתחרג׳ע עם הבחור הכי נחשק במדינת ישראל?
ואתה רביד, לא ציפיתי ממך, אתם שני קווים מקבילים שלא אמורים להיפגש. זה בשר, זה חלב".

הפשוטע היא שם הבמה והאלטר אגו של בר אלמליח, העומד מאחורי אחד העמודים המצחיקים והאהובים ברשת. הפעם האחרונה שהפשוטע הגיבה בכזו תדהמה הייתה אחרי הדיווחים על הרומן של סטטיק ורונה לי שמעון. "אני ברשותכם חוזרת לשלב ההכחשה", היא מסכמת את האירוע הנוכחי, "ובוחרת להאמין שלא היה ולא נברא עד שאני רואה ראיות שקבילות בבית המשפט. בשורות טובות". נמשיך לעקוב ומברוק למי שמגיע.

>> הופתענו: העסק החדש והסקסי של דניאל גרינברג