הופתענו: העסק החדש והסקסי של דניאל גרינברג

דניאל גרינברג שופכת שמן למדורה | צילום: אינסטגרם daniel_greenbergg@
דניאל גרינברג שופכת שמן למדורה | צילום: אינסטגרם daniel_greenbergg@

אחרי שרמזה לפני מספר ימים על הפתעה לעוקבות שלה בחשבון האינסטגרם שלה, דניאל גרינברג מצטרפת כשותפה לעסק חדש ולוהט, שלדבריה יעשה לנו פאן במיטה

88 שיתופים | 132 צפיות

בצל הדיבור העיקש על החזרה שלה לאייל גולן, דניאל גרינברג מבשרת היום (שלישי) על כניסתה כשותפה לעסק חדש ומפתיע. מאוד.

>> מלתחת ריזורט: כל הלוקים ההורסים שלבשה דניאל גרינברג במיקונוס

"לפני כמה ימים שיתפתי אתכן במשהו שמרגש אותי", משתפת היום גרינברג בסטורי. "נכנסתי כשותפה לעסק שהוא אחד המדהימים, עם אחד הפיתוחים הטובים שיש לנו בארץ. לא סתם חברות שלי קוראות לו שמן 'שלום בית'". אז תגידו מזל טוב לגרינברג, שמעתה היא שותפה בחברה המייצרת "שמני סקס", כמו שלדבריה נשים רבות נוהגות לכנות. בקיצור, מדובר בשמן שמהווה תחליף לחומר סיכה.

גרינברג, שבעמוד שלה אפשר למצוא יותר תכנים על ילדיה רון ומיאל, או לוקים הורסים מהחופשות אליהן היא יוצאת, אמרה בהמשך הסטוריז שפרסמה כי הנושא המיני הוא "משהו שמעולם לא יצא לדבר עליו, אבל רוב העוקבות שלי הן נשים, ככה שהרבה יותר קל לי להתבטא על דברים שהן יותר אישיים". עוד הוסיפה כי "אנחנו לא ילדות, ונמצאות בגיל שאפשר לדבר על דברים בצורה סופר פתוחה". אגב, בסטורי שהעלו באינסטגרם של החברה המדוברת, הנקראת My Shemen, מתארים אותו כך:  "שמן פלז'ר המיועד לאורגזמה הנשית נמצא כיעיל מאוד בכל הקשור ליובש נרתיקי".

מתוך הסטורי של דניאל גרינברג | צילום: צילום מסך מאינסטגרם daniel_greenbergg@
מתוך הסטורי של דניאל גרינברג | צילום: צילום מסך מאינסטגרם daniel_greenbergg@

יש לציין ש-MY SHEMEN לא מייצרים רק שמנים מענגים, אלא גם מוצרים לטיפוח הגוף כמו קרמים וכיוצא בזה. נזכיר שמלבד שיתוף הפעולה איתם, העסק הראשי של גרינברג הינו מותג בגדי הילדים שלה הקרוי על שם ביתה הבכורה, Miel, שבעת יציאתו מוקדם יותר השנה, קיבל שלל ביקורות על המחירים הגבוהים שלו. אי אפשר שלא לתהות על הטיימינג בו המשפיענית נכנסה כשותפה לעסק המצוין בכתבה, ובמקביל נשאלת ללא הפסקה על הקאמבק שלה עם גולן. אנחנו בינתיים מקוות שגם היא עושה הרבה כיף בכל הקשור לחייה האינטימיים, ובעיקר שטוב לה.