פדיחת הפוטושופ המביכה של דוגמנית העל

צילום מסך מהסטורי של קנדל ג'נר
צילום מסך מהסטורי של קנדל ג'נר

נתפסה על חם - בפעם השנייה בשבועיים האחרונים קנדל ג'נר נמצאת בליבה של סערת פוטושופ שמוכיחה כי היא מרזה את עצמה באמצעות ריטוש, הגולשים זועמים כמובן

88 שיתופים | 132 צפיות

עוד יום עוד דוגמנית מסתבכת בתאונת פוטושופ, והפעם אפשר להגדיר אותה כתאונה רבת נפגעים. כוכבת הסערה הנוכחית היא קנדל ג'נר שיש מצב שהפעם היא נתפסה על חם. סיפורנו מתחיל לפני שבועיים כשהצטלמה בתחתון קטנטן לקמפיין המותג של אחותה הגדולה, "סקימס", סביב הקמפיין פורסמו גם סרטונים שלה שאם עושים להם זום באזור המותניים אפשר לראות שינויים בגזרתה מפריים לפריים, מה שאולי מעיד על העובדה שהיא השתמשה בפילטר מרזה, או ריטוש כלשהו כדי להצר את גזרתה. העניין הרגיז את הגולשים ובצדק, שטענו שהשימוש אגרסיבי בפוטושופ יוצר בעייתיות גם מבחינת השקיפות וגם מבחינת הדימוי העצמי שזה יוצר אצל עוקביה. העמוד הפופלרי "problematicfame" שמרבה להציף את השיח סביב השימוש הבעייתי של מפורסמים בפוטושופ, העלה את הסרטונים האלה עם תקריבים על המותניים, ועורר לא מעט אמוציות מצד הגולשים. אחת התגובות שזכו להתייחסותה של ג'נר עצמה היו של בחורה צעירה שכתבה "יש לי 99 בעיות, להיראות כמו קנדל היה פותר את כולן", ג'נר בתגובה זימרה את המנגינה הקבועה של "תאהבי את עצמך כפי שאת" מה שעורר סערה נוספת כי אם ג'נר עצמה משתמשת בפוטושופ איך אנשים "רגילים" יכולים לאהוב את עצמם כפי שהם? כעת ג'נר מסתבכת עם אותו עניין פעם נוספת: בסטורי שהעלתה הלילה בו צילמה את גופה כנראה באותו פילטר והפעם הוא נעלם באמצע וחשף כי הגזרה שלה היא לא כפי שהיא מצולמת עם הפילטר וכמו שאתן וודאי מנחשות, הגולשים ממש לא נשארו אדישים.

>> קים וקניה באמת מתגרשים או ששוב מנסים לעבוד עלינו?

הלילה העלתה ג'נר סרטון לסטורי שגם בו קרתה אותה תקלה בדיוק, כפי שניתן לראות בסרטון שנמצא בגלריה שפה למטה, ג'נר צילמה את גופה עם פילטר ובאמצע הוא נעלם וגזרתה משתנה, או שמדובר בתוכנת ריטוש ייחודית לוידאו, אך בווידאו בניגוד לתמונה צריך לשים לב לתזוזות הגוף שיכולות לשנות את אפקט הריטוש. השינוי אינו  דרסתי, אך מספיק בולט כדי לייצר סערה ברשת. העמוד "problematicfame" שוב הציף את הנושא וכתב תזכורת לאנשים להפסיק להשוות את עצמם למפורסמים ולמה שהם רואים ברשת, כי לרוב זאת אינה המציאות. מאות תגובות נרשמו על הפוסט, בניהן גם בעד ג'נר שכתבו שהעיוות נוצר כי היא נושמת, או שזה מה שמוכיח שהיא כלל לא מנסה להסתיר את השימוש בפילטרים. אבל הרוב זעמו והציפו מחדש את השיח על דימוי הגוף הבעייתי שהסרטון הזה מייצר, "גורם להרגיש כל כך רע שאפילו היא משתמשת בפילטרים", כתבה אחת הגולשות, "זה יוצר נזק כל כך חמור אצל ילדות", כתבה אחרת ועוד לא מעט תגובות בסגנון נרשמו סביב הפוסט. אנחנו כאן כדי להזכיר שוב שכל אחת יפה כפי שהיא והנה עוד הוכחה לכך שאסור לנו להשוות את עצמנו למה שאנחנו רואות ברשתות.

 

>>> האם קים וקניה באמת מתגרשים או שהכל תעלול יחצני?