על פי דיווחים קים הגישה בקשה לגירושים מקניה, אבל האם זה באמת הסוף?

קים קרדשיאן וקניה ווסט | צילום: shutterstock
קים קרדשיאן וקניה ווסט | צילום: shutterstock

בחו"ל מדווחים כי הפעם זה סופי וקים קרדשאין החליטה לשים סוף לנישואים, האם זה עוד תעלול יח"צ או שהפעם זה באמת קורה?

88 שיתופים | 132 צפיות

מי שרשומה לפושים לאתרי רכילות כנראה קיבלה הפצצה ארטילרית של פושים ביממה האחרונה סביב הידיעה כי הפעם זה סופי וקים וקניה מפרקים את החבילה. על פי הדיווחים של מגזין הרכילות E! קרדשיאן הגישה את מסמכי הגירושים במטרה לשים סוף למערכת היחסים, אחרי 6 שנות נישואין ו-4 ילדים משותפים. מקורבים מספרים שהשניים כבר חודשים רבים בקושי מדברים וכבר לא חיים כזוג. עוד מספרים המקורבים כי כרגע הם בכיוון של משמורת משותפת על הילדים וכי קים מנסה להישאר חזקה ולהמשיך הלאה. כזכור בחודשים האחרונים שמם של הזוג היה לא מעט בכותרות ושמועות רבות ללא ביסוס צצו ברחבי הרשת, כולל רומן של ווסט עם ג'פרי סטאר.

השנה הזאת ככל הנראה הייתה לא פשוטה עבור הזוג, אחד המשברים הקשים ששמענו עליהם היו ביולי האחרון כאשר ווסט צייץ סדרת ציוצים מוזרים ושנויים במחלוקת נגד אשתו ואימה, קריס. הוא האשים אותן בכך שהן מנסות לכלוא אותו ולתת לו טיפולים רפואיים שהוא לא זקוק להם. בנוסף העלה תמונה שלו עם ילדיו וכתב "הילדים של ווסט לא יעשו פלייבוי לעולם", שכולנו מבינים כלפי מי העקיצה. קרדשיאן הגיבה גם היא וביקשה שיתייחסו לבעלה בצורה סלחנית, ישפטו אותו במידת הרחמים וייתנו להם פרטיות לסדר את העניינים. היא חשפה גם כי קניה סובל מהפרעה דו קוטבית והוסיפה: "אם מישהו מכם או מהיקרים לכם חווה את זה, הוא יודע כמה קשה להבין את זה. מעולם לא דיברתי על כך בפומבי כי רציתי להגן על ילדיי ועל בריאותו של קניה, אבל היום אני מרגישה צורך לנקוט עמדה כדי לשחרר את הסטיגמה שדבקה במחלה הזו". וכבר אז התחילו לצוץ ברשת שמועות על גירושים ותמונות של קים בוכה בטנדר.

אבל אנחנו כאן כדי להזכיר שעד שאחד מבני הזוג לא יעדכן בעצמו אודות מצב הזוגי, אי אפשר באמת לדעת מה באמת קורה שם. כאמור, כבר ביולי נרשמו דיווחים על גירושים ואפילו בשנת 2016 דיווחו אתרי הריכלות כי השניים מתגרשים והפעם זה סופי. וזה לא כולל דיווחים רבים אחרים לאורך השנים המצביעים על פרידה שלבסוף התגלו במקרה או שלא כחלק מקפיין כלשהו של קרדישאן או קידום של אלבום חדש של ווסט. אז האם הפעם זה באמת סופי? ימים יגידו.

קים קרדשיאן וקניה ווסט | צילום: Karwai Tang/Getty Images
קים קרדשיאן וקניה ווסט | צילום: Karwai Tang/Getty Images

>>>  הצימרים הכי טובים בגליל ובגולן