"זה לא מתאים לשחורים": הגולשים מאשימים את קים בגזענות

People's Choice Awards קים קרדשיאן | צילום: GettyImages/Frazer Harrison
People's Choice Awards קים קרדשיאן | צילום: GettyImages/Frazer Harrison

קים קרדשיאן השיקה מסכות קורונה והתחייבה לתרום חלק מהמלאי למאמצים העולמיים במלחמה בנגיף, אז איך היא שוב הסתבכה?

88 שיתופים | 132 צפיות

קים קרדשיאן שוב מסתבכת, בימים אלה כולם קוראים זה לזה להיות סולידרים, סובלניים ואדיבים יותר אחד כלפי השני, אבל החוקים האלה כנראה לא חלים על קים קרדישאן שהותקפה או יותר נכון נרמסה על ידי הגולשים. קרדשיאן השיקה מסכות קורונה במסגרת מותג המחוכים שלה, סקימס. הקו העיצובי של המותג מקדש את הטבעיות והנטורל וכל המוצרים בו יוצאים רק בגווני עור. מסכות הקורונה אותם השיקה מעוצבות בהתאם, הקולקציה קיבלה שם מפוצץ עם ווייב מעצים, "גוונים של עירום", אז מה כל כך הסעיר את הגולשים?

View this post on Instagram

Where’s Waldo hair edition!

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

 

מחיר המסכות: 25 דולר (כ-88 ש"ח) ל-4 מסכות, קצת יקר ביחס למסכות החד פעמייות שתקנו בסופר, אבל בשביל מסכות מעוצבות מדובר במחיר לא רע בכלל. אם הן לא היו סולד אאוט כמובן. בנוסף הבטיחה קרדשיאן שתתרום 10,000 מסכות לאנשים שנמצאים בקו החזית במלחמה בווירוס הקורונה. עד כה נשמע נהדר, אז מה גרם לגולשים לקרוא לקימי גזענית? אם תביטו טוב בתמונה שעלתה לאינסטגרם של המותג, המסכות מתאימות לכל גווני העור של הדוגמניות, מלבד הדוגמנית השחורה שהמסכה שלה פשוט בצבע שחור.

הגולשים התעצבנו שקימי השתמשה בצבע שחור ולא בגוון חום כהה, כצבע עורה האמיתי של הדוגמנית, בדומה לשאר הדוגמניות שקיבלו מסכה בגוון עור מותאם יותר. "היא אמורה להבין בגווני עור שחורים, הילדים שלה שחורים, הם כנראה היו מבינים שזה לא גוון עור של שחורים, גזענות לשמה"; "קימברלי, שחור אמור להיות צבע העור שלה?", "גוון העור לדוגמנית השחורה, לא מדויק, פוגעני ולגמרי מנותק". "באמת עשית לאישה השחורה מסכה בצבע שחור? את מבינה ששחורים, הם לא בצבע שחור, כמו שלבנים לא לבנים כמו דף, שאר גווני העור סבבה, למה לא יכלת לעשות חום פשוט?" אלו היו חלק מהתגובות שהציפו את הרשת. קימי דארלינג, אנחנו יודעות שלא התכוונת, אבל יש טעויות שב-2020 פשוט אי אפשר לעשות.