האם שקיות זבל נתנו השראה לקים קרדשיאן? המתלבשות המעניינות של השבוע

קים קרדשיאן בדרך לסטרדיי נייט לייב | צילום: Gotham/GC Images
קים קרדשיאן בדרך לסטרדיי נייט לייב | צילום: Gotham/GC Images

עונת האירועים וההשקות בעולם נמצאת בשיאה, אז מי היו הכוכבות שגנבו את ההצגה? ביונסה השתמשה באהבה בתור אקססורי, קארדי בי בלוק מופרע מתמיד ודקוטה ג'ונסון סקסית במיוחד. כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

השבוע נערכו לא מעט אירועים בעולם: פסטיבל הסרטים של לונדון, פרסי הנשים בקולנוע, שבוע האופנה בפריז ועוד השקות רבות. הכוכבות שטפו אותנו במנה מכובדת של גלאם, אחרי שנת היובש בחסות הקורונה,  אז קבלו רשימה של כל הכוכבות הגדולות שהצליחו לתפוס לנו את העין השבוע והגיעו לשלל האירועים בלוקים מעניינים במיוחד:

קים קרדשיאן

שחור זה השחור החדש? נראה שעל אף הפרידה המתוקשרת מקנייה ווסט נוכחותו מורגשת היטב בארון הבגדים של קים קרדשיאן כי בזמן האחרון היא אימצה את הטוטאל לוק השחור. אחרי שעטפה את כל גופה, כולל פניה, בשחור על השטיח האדום של המט גאלה, קיבלנו אותה יוצאת ממלון בניו יורק לכיוון חזרות לתוכנית "סאטרדיי נייט לייב" בה היא תיקח חלק ביום שבת הקרוב כמנחה אורחת. הפפרצי תפסו את קים יוצאת מהמלון בוויב של שומרת ראש כשהיא לבושה באאוטפיט שחור מכף רגל ועד ראש. היא לבשה חצאית עור עם חגורה תואמת, חולצת גולף, מעליהם לבשה ווסט עור גדול של בלנסיאגה, נעלה מגפי עור ארוכים וזרקה קצת צבע ללוק עם תיק של בלנסיאגה בצבע בורדו וכפפות בצבע תואם. כמובן שקים לא שכחה משקפיים וכובע מעור שישלימו את הלוק המסתורי. אנחנו עדיין מחכות שקים תלבש השבוע אאוטפיט קצת יותר מרים, ואפילו, איך לומר? שמח.

קים קרדשיאן בדרך לסטרדיי נייט לייב | צילום: Gotham/GC Images
קים קרדשיאן בדרך לסטרדיי נייט לייב | צילום: Gotham/GC Images

ביונסה

כנראה שביונסה וג'יי זי התלהבו מאירופה, כי מעט אחרי החופשה שלהם באיטליה הם החליטו להפתיע את המעריצים באנגליה, והגיעו לפרימיירת הסרט "נקמה מרה", בו ג'יי זי משמש כמנהל ההפקה, שנערכה בפסטיבל הסרטים של לונדון. כנראה שהחופשה עשתה להם רק טוב לזוגיות כי ביונסה פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה תמונות משותפות בדרך להקרנת הסרט בה היא נראית מאוהבת עד מעל הראש. ביונסה הגיעה לפסטיבל הסרטים בלונדון בלוק סקסי במיוחד. היא לבשה שמלת סטרפלס שחורה, ארוכה וצמודה מבד זמש של "ולדרין שהיטי" שמאוד החמיאה לה ושידכה לה תיק קלאץ' מנצנץ של המעצבת ג'ודי ליבר. בקיצור קלאס באפס מאמץ.

זאנדיה

השחקנית בת ה-25, הגיעה אתמול לטקס פרסי הנשים בקולנוע כשהיא מוכיחה כל פעם מחדש שהיא מבינה דבר או שניים בשטיחים אדומים ולבשה שמלה של המותג Loewe שחלקה עשוי מתכת מצופה בזהב, שמלה שהוצגה רק לפני מספר ימים בתצוגת האופנה של המותג. היא השיגה לוק אלגנטי ומתוחכם כששילבה עגילי זהב ונעלי עקב בצבע תואם למתכת מהשמלה ולגמרי הצדיקה את המוניטין שלה בתור כוכבת השטיחים האדומים בהוליווד.

דקוטה ג'ונסון

דקוטה ג'ונסון מככבת בסרט חדש בשם "הבת האבודה" ואנחנו זוכות לשלל לוקים מעניינים ממסע קידום הסרט החדש שלה. אחד הלוקים שהכי אהבנו שמור לפרמיירת הסרט בניו יורק. כיאה לשגרירת המותג גוצ'י, דקוטה צעדה על השטיח האדום כשהיא לובשת אאוטפיט של המותג: היא לבשה מחוך סקסי עם מעט תחרה, מכנסי עור בגזרה גבוהה ושילבה חגורה עם הלוגו של של גוצ'י. לגמרי לוק שהיינו מאמצות.

לוק נוסף של דקוטה שתפס את תשומת הלב ברחובות ניו יורק השבוע שייך דווקא למותג סן לורן, דקוטה לבשה שמלה שלגמרי הזכירה לנו את הסרט "ברבור שחור": שמלת מיני קטנה המורכבת מחלק עליון בגזרת בגד גוף סקסי וחצאית עם אחד הטרנדים החזקים של העונה – נוצות. לשמלה היא שידכה סנדלי עקב בצבע שחור ומשקפי שמש של סלין.

קארדי בי

מותג התכשיטים "מסיקה" הציג בשבוע האופנה בפריז את הקולקציה החדשה שעיצבה עבורו הדוגמנית, קייט מוס והראפרית האמריקאית הייתה אורחת הכבוד בתצוגה וישבה בשורה הראשונה. גם בלי שתשב בשורה הראשונה קארדי בי תפסה את כל תשומת הלב הודות לאאוטפיט הסגול איתו היא הגיעה של ריצ'רד קווין, ועל אף שהתצוגה נערכה בערב, היא לא וויתרה על משקפי שמש סגולים שישלימו את הלוק והוסיפה גם סרט לשיער בצבע תואם.

>>> על הקשר הישראלי של מותג התכשיטים "מסיקה" כבר שמעתן? 

אנחנו לא בטוחות אם קארדי בי, לעומת קים, פשוט אוהבת צבעים ושמח בעיניים או שהיא ממש התלהבה מתצוגת האופנה של ריצ'רד קווין, כי היא נתפסה בעוד אאוטפיט יוצא דופן השבוע בפריז ששייך לאותו מעצב. תראו ותשפטו בעצמכן:

>>> הזוכה הגדול בפרס אופיר: השדרוג היצירתי שכיכב במחשוף של אוולין הגואל