הזוכה הגדול בפרס אופיר: השדרוג היצירתי שכיכב במחשוף של אוולין הגואל
אתמול נערך טקס פרסי אופיר, ו"ויהי בוקר" יהיה הסרט שייצג את ישראל (בהצלחה!), אבל לנו לא ברור איך לא הקדישו פרס בפני עצמו לאאוטפיט שלבשה אוולין הגואל
טקס פרסי אופיר נערך אתמול בערב בהנחיית עלמה זק ושי אביבי, ומי שהוזמנה להגיע למרכז דוהל, בשכונת התקווה בדרום תל אביב, קיבלה גם הופעות של זהבה בן עם "טיפת מזל" ושל אור עמרמי ברוקמן עם "תן לשים ת'ראש על דיונה", כלולות באירוע. חילי טרופר, שר התרבות והספורט, העניק פרסי הוקרה לאבי נשר, איתן אבן ורותי דייכס מעמודי התווך של הקולנוע הישראלי, ואת הזכות לייצג את מדינת ישראל בקטגוריית הסרט הזר בתחרות האוסקר האמריקאי קיבל הסרט "ויהי בוקר" שזכה בפרס הסרט העלילתי באורך מלא, ובכלל במספר הגבוה ביותר של קטיפת הפרסים.
כל זה באמת מרגש, בלי שמץ ציניות, ואנחנו מאחלות לבמאי ערן קולירין (כן, גם הבמאי של "ביקור התזמורת") ולכל הנוגעים בדבר המון הצלחה, אבל בכל זאת באנו לדבר על מה שחשוב באמת: האאוטפיט של אוולין הגואל. היא אימצה את טרנד החליפות מכל הלב, לבשה את זה בצבע הנכון (תמיד אדום, ברור), ועם קארה נפוח ואיפור מדויק היא שידרה כמויות של סקס אפיל בלתי מתאמץ, שאי אפשר היה להתעלם ממנה. את שגרת הטיפוח שלה אנחנו כבר מכירות, אבל בפוסט שפרסמה באינסטגרם, היא שיבחה את אורטל בניסטי שהייתה אחראית על האיפור-שיער. אגב החליפה שישבה עליה כל כך יפה בלי כלום מתחת לז'קט, הגיעה מזארה והיא שידרגה אותה בעזרת נעליים ותיק של דיור. אבל הדבר הכי יצירתי באאוטפיט שלה היה סט מדבקות זהב שהודבקו על המחשוף שלה ונראו מרחוק כמו שרשרת. זו לא פעם ראשונה שהגואל מרשה לעצמה להתפרע עם מדבקות כדי להביא טאץ' משלה לאזור המחשוף ואנחנו מתות על האופן החופשי שבו היא מנסה חידושים לא קונבנציונאלים להרמת הלוק.
הגואל הסבירה לנו: "אלה מדבקות שקונים בחנויות של ילדים שאני אוהבת להשתעשע איתן. בעיני זה מאוד שבטי, מאוד מלכותי ונשי. אני כל פעם עושה איתן משהו אחר, פעם אני שמה על סנטר, פעם על היד, לפעמים בצורת פנינים, לפעמים בוורוד, אני כל פעם מדביקה במקומות אחרים, לפי מה שבא לי". אין מה לומר, מבחינתנו היא הזוכה האמיתית.
חוץ מאוולין הגואל שעשתה זאת בענק, נשמח לפרגן גם לאניה בוקשטיין שלבשה שמלה מיוחדת של דרור קונטנטו ופניה לבשו "אבל לא באמת התאמצתי", ואת נטע גרטי שהלכה על בטוח עם שמלה שחורה קטנה של YSL לפקטורי 54 – לא משהו מרגש במיוחד אבל קלאסי, חביב ומחמיא.
אניה בוקשטיין ונטע גרטי בטקס פרסי אופיר 2021 | צילום: איציק בירן ואלירן אביטל
תשומת לב מיוחדת כדאי להעניק לזוכה בפרס שחקנית המשנה, הכוכבת העולה ריימונד אמסלם, שאנחנו ממש מחכות כבר לראות בסרט המדובר "הבית ברחוב פין". בנתיים נסתפק בלשזוף את העיניים בשמלת הכסף המנצנצת עם המחשוף העמוק והחגורה המיוחדת שהיא צירפה לה.
אהבנו גם את האאוטפיט של נועה קולר שהקשיבה לנו ולא פחדה ללכת עם קרופ טופ, והרכיבה תלבושת שחורה ואלגנטית מטופ וז'קט של סטודיו פשה ומכנסים של תמרה סלם:
עוד מישהי שהלכה על לוק מחויט עם קרופ טופ זו משי קליינשטין שלבשה Aimee. אהבנו את הסגול לילך ואת המכנסיים המתרחבים אבל משהו בלוק הכללי יצר מראה קצת דודתי וחבל.
אורלי זילברשץ בנאי נראתה נהדר ונשארה בקומפורט-זון שלה עם שמלה בצבע ורוד-אבן של המותג הישראלי נורת'רן סטאר והתקשטה באקססורי הכי לוהט: הבן שלה, אלישע בנאי, שנראה מעולה בג'קט ומכנסיים בגוון חמרה. אנחנו מבינות את הקטע של הנעליים המשופשפות כשאתה נצר למשפחה רוקיסטית ואד'ג'ית במיוחד, אבל הדודה השמרנית שבתוכנו עדיין מצפה לנעליים שיותר הולמות את המעמד.
אלישע קח דוגמה ממרוות חכרוש, שהייתה מועמדת לפרס על עיצוב התלבושות, ולמרות שהיא תקועה פה איתנו בלבנט, התייחסה למעמד כאילו הוליווד זה פה:
ונקנח בזהבה בן אהובתנו שהופיעה באירוע עם השיר "טיפת מזל" ולבשה שמלת תכלת מבריקה שהחמיאה לה מאוד, של המותג הישראלי העולה Mother of all, שממש לאחרונה הלבישו גם את אירינה שיק בשבוע האופנה במילאנו: