"לא רציתי פשוט לחזור לחיים בלי לומר את זה": קיילי ג'נר במסר חשוב לנשים שרק ילדו

קיילי ג'נר בהיריון | צילום: מתוך האינסטגרם של  kyliejenner@
קיילי ג'נר בהיריון | צילום: מתוך האינסטגרם של kyliejenner@

אחרי שישה שבועות כואבים ומדממים קיילי ג'נר "חוזרת לחיים" ומפריכה את הפייק ניוז שנקרא משכב לידה. בסטורי שלה היא מספרת לעוקבים על הקשיים הפיזיים והנפשיים שעברה אחרי לידת בנה

88 שיתופים | 132 צפיות

שישה שבועות חלפו מאז שילדה קיילי ג'נר את וולף, בנה השני ואחיה הקטן של סטורמי, והנה מסתיימת לה תקופת הפוסט פארטום המופלאה והמטורללת, או כפי שהיא נקראת בעברית משכב לידה. כפי שכל אישה שילדה יודעת, בתקופה הזו יש הכל חוץ ממשכב (בדוק שגבר אחראי לתרגום הזה) – מדובר בשישה שבועות כואבים ומדממים, במהלכם הגוף שלנו משתקם מהטראומה שעבר (כי לידה זה נס, אבל גם העובדה שהגוף שלנו לא מתפרק בדרך), הרחם מתכווץ, הפטמות דולפות, ההורמונים משתוללים ושינה שעולה על שלוש שעות רצופות היא בגדר מדע בדיוני. במקביל יש בייבי או בייבית מתוקים שצריך להאכיל, לחתל, לרחוץ, ובית שצריך לתחזק. ריפיט.

>> קורל סימנוביץ': "שני ילדים זה קשה"

עם ה"חזרה לחיים", כפי שאנחנו נוהגות לקרוא לזה, ג'נר החליטה להפריך את הפייק ניוז סביב משכב הלידה ולשתף את העוקבות שלה איך זה מרגיש באמת. "אני רק רוצה להגיד לכל האימהות שבתקופת פוסט-פארטום, שתקופת הפוסט פארטום לא הייתה לי קלה. זאת הייתה חוויה מאוד קשה, ולי באופן אישי זאת הייתה אפילו חוויה יותר קשה מזו שהייתה לי עם הבת שלי", סיפרה ג'נר לעוקבות שלה בסטורי. "זה לא קל מבחינה גופנית, רוחנית ומנטלית. זה פשוט משוגע. לא רציתי פשוט לחזור לחיים בלי לומר את זה, בגלל שאנחנו נכנסות לאינטרנט ורואות אימהות אחרות שעוברות את זה, ולפעמים זה נראה כאילו זה יותר קל לאחרות. זה מפעיל עלינו לחץ, אז רק רציתי להגיד שגם לי זה לא היה קל. זה היה קשה".

ג'נר העלתה את הסטורי מחדר הכושר, אליו חזרה לראשונה מאז הלידה. "לא חשבתי שאגיע לאימון הזה היום, אבל אני כאן ואני מרגישה יותר טוב. חוץ מזה, זה בסדר לא להיות בסדר. הפעלתי כל כך הרבה לחץ על עצמי, ומהרגע שהבנתי את זה אני מזכירה לעצמי כל הזמן שיצרתי בנאדם שלם, בן בריא ויפהפה. אנחנו חייבות להפסיק לשים לחץ על עצמנו לחזור – לא רק פיזית, אלא גם מנטלית – אחרי הלידה".

>> הח"כית שרן השכל: "למה המדינה מתערבת לי מתי לשאוב ביציות? אני משלמת על זה מהכסף שלי"