קיילי ג'נר חושפת היריון שני

קיילי ג'נר בהריון | מתוך עמוד האינסטגרם kyliejenner
קיילי ג'נר בהריון | מתוך עמוד האינסטגרם kyliejenner

קיילי ג'נר העלתה סרטון מרגש באינסטוש בו חשפה שהיא בהיריון שני וכצפוי, הרשת כמרקחה. אנחנו ניסינו למצוא בין הפוסטים רמז למין העובר, זה לא היה קל

88 שיתופים | 132 צפיות

קיילי ג'נר עושה זאת שוב ושוברת את הרשת כמו שרק היא יודעת. אתמול (ד') היא סוף סוף אישרה את השמועות שרצו ברשת על היריון שני מבן זוגה, המוזיקאי, טראוויס סקוט, ופרסמה סרטון מרגש שזכה ל-119 מיליון צפיות ביממה, בו היא חלקה עם העולם את תוצאות בדיקת ההריון הביתית שעשתה, רגעים מבדיקת האולטרסאונד אליה הגיעה עם בתה סטורמי בת ה-3 ובן זוגה ואת הרגע בו היא מודיעה למשפחתה על ההיריון.

עוד נכד שיקרא לקריס ג'נר "לאבי" במקום "סבתא", מתוך הסרטון של קיילי ג'נר | צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם kyliejenner
עוד נכד שיקרא לקריס ג'נר "לאבי" במקום "סבתא", מתוך הסרטון של קיילי ג'נר | צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם kyliejenner

אז האם באמת הופתענו מההריון השני של קיילי ג'נר? האמת, אין לשאלה הזאת תשובה חד משמעית. בהריון הראשון של קיילי, בשנת 2018, היא כמעט ולא יצאה מביתה והחשדות עלו כשתמונות פפארצי שלה לבושה בבגדים רחבים התפרסמו, אבל קיילי מצידה שמרה את ההריון מתחת לראדר והודיעה עליו רק לאחר הלידה. השנה, קיילי נהגה בצורה דומה: היא הכינה מבעוד מועד מאגר תמונות מלפני ההריון ודאגה לא להחשף לפפארצי. אבל קיילי, שמודעת היטב לכח שלה באינסטגרם (266 מיליון עוקבים), החליטה לשגע את העוקבים, וכשהתחילו להתפרסם לפני כשלושה שבועות השמועות בדבר היריון שני, היא התעלמה מהם ובמקום זאת פרסמה תמונה של בתה סטורמי תחת הכיתוב: "הילדה המועדפת", האם בכך היא רומזת לנו שהפעם מדובר בבן?

לשאלה האחרונה אין עדיין תשובה, אבל למדנו כבר שכל דבר שקיילי עושה וכל תמונה שהיא מפרסמת יכולה לשמש כרמז, וכמובן שאנחנו מתכוונות גם לאאוטפיטים שהיא בוחרת בקפידה. כך למשל, הבוקר (ה') היא פרסמה את תמונת ההריון הרשמית הראשונה שלה כשהיא לובשת אאוטפיט לבן, מכף רגל ועד ראש. הבחירה בלבן כמובן שלא מקרית, וקיילי בחרה שתמונת ההריון שלה לא תרמוז לנו דבר, חס וחלילה, לגבי מין העובר.

>>> קיילי ג'נר חוגגת שנתיים לסטורמי באירוע מוגזם, אבל ממש