למה האינטרנט התאבסס על כפות הרגליים של קיילי ג'נר?

קיילי ג'נר | צילום: Rich Fury/Getty Images
קיילי ג'נר | צילום: Rich Fury/Getty Images

הינה סימן לכך שיש בעולם אנשים עם יותר מדי זמן פנוי או שהקורונה עוד לא ממש מטרידה את כולם - כשאצבע אחת בכף הרגל מסעירה אלפי גולשים

88 שיתופים | 132 צפיות

כאילו העולם לא משוגע מספיק, עכשיו קיילי ג'נר צריכה לצאת למסע הגנה על אצבעות הרגליים שלה? לא קל להיות בת למשפחת ג'נר-קרדשיאן. סיכום זריז של האירועים: הצעירה לשבט הג'נר-קרדשיאן העלתה סדרת תמונות בבגדי ים תואמים עם אחותה קנדל.

>> נחשפה הסיבה האמיתית לחליפות הלטקס שלבשו קים וקורטני בפריז

View this post on Instagram

DAY 1 ????

A post shared by Kylie ???? (@kyliejenner) on

אבל האינטרנט, כמו האינטרנט, אוהב להתמקד בדברים הקטנים. בתמונה האחרונה מתוך השלוש, אם מסתכלים היטב, ניתן לשים לב לכך שהאצבע האמצעית בכף הרגל השמאלית של קיילי קצרה יותר מהשאר. מיד החלו תהיות אם היא עושה פוטושופ לכפות הרגליים שלה (מה שלא יהיה מפתיע בהקשר של הקרדשיאנס) או שהיא פשוט נולדה עם מוטציה בכף הרגל שמעולם לא חשפה.

"טוב אז כולם עשו עליהום על הפאקינג אצבעות ברגליים שלי. ודרך אגב, יש לי אצבעות חמודות לאללה ברגליים", היא הגיבה בסטורי באינסטגרם שלה אחרי שהעלתה את התמונה. "שברתי את האצבע האמצעית בחטיבת הביניים. אי-אפשר לעשות כלום עם אצבע שבורה ברגל, אז נתתי לה להחלים כמו שהיא רוצה להחלים", היא הוסיפה. בנוסף, היא הסבירה בסרטון סנאפצ'ט שלרוב היא יודעת איך להסתיר את אותה אצבע קצרה כשהאצבע שלה מונחת על משטח כמו רצפה או שטיח, פשוט בתמונה הזאת זה לא הסתייע. בכל מקרה, קיילי, אנחנו אוהבים אותך כמו שאת – עם או בלי אצבע באורך נורמלי בכף הרגל.

>> קיילי ג'נר יורדת ממש נמוך וזה לא מה שאתן חושבות