קיילי ג'נר יורדת ממש נמוך, וזה לא מה שאתן חושבות

קיילי ג'נר | צילום: Gregg DeGuire/FilmMagic
קיילי ג'נר | צילום: Gregg DeGuire/FilmMagic

קיילי ג'נר נצפתה עם אאוטפיט מוגזם שגם המחיר שלו מוגזם, אבל הפעם בקטע טוב - פחות מ-200 ש"ח

88 שיתופים | 132 צפיות

אחרי מסיבת היום הולדת המטורפת שעשתה לבתה סטורמי, שמחירה הוערך ברשת בעלות של כמה מיליוני דולרים טובים, והאאוטפיט אותו לבשה באפטר פארטי של האוסקר מבית האופנה היוקרתי ראלף אנד רוסו ובצל ארונה עמוס תיקי שאנל, הרמס ולא מעט מותגי יוקרה, קיילי ג'נר החליטה דווקא להקדיש את אאוטפיט פרה-יום האהבה למותג זול עם אג'נדה שמקדשת יופי ואהבה בכל מידה.

View this post on Instagram

someone said there was a vday party♥️♥️♥️

A post shared by Kylie ✨ (@kyliejenner) on

>> כך נראים הארונות של קים קרדשיאן וקיילי ג'נר

המותג נקרא "BODY", כלומר גוף בעברית, עם הסולגן BODY is for EVERYBODY, שמדגיש את העובדה שמדובר במותג שפונה לכל הנשים. המותג מציע בגדי ים, בגד גוף, חולצות צמודות, טרנינגים וקפוצ'ונים שרובם בייסיקים עם הלוגו של החברה. בעיקרון לא מדובר במותג שמביא איתו בשורה חדשה, אבל תמיד יפה לראות מותג שמתגאה בעובדה שהוא מוכר לכולן בכל מידה. הבגד גוף האדום שלבשה קיילי עולה – שימו לב – 192 ש"ח בלבד. מפתיע, אבל זו האמת.

אבל כמו תמיד גם כאן יש קאץ', לא כל האאוטפיט של ג'נר כלל פריטים המתאימים לארנקנו אנו. את החליפה הזולה היא שילבה עם קלאץ' מנצנץ בצורת שפתיים של המעצבת ג'ודית ליבר, שאחראית על לא מעט קלאצ'ים אותן אוחזים בשטיחים האדומים כוכבות כמו ביונסה, ג'יי לו וכמובן האחיות קרדשיאן, וגם הכוכב בילי פורטר. קלאץ' השפתיים של קיילי עולה 4,295 דולר, שזה לא פחות מ-14,719 ש"ח.

View this post on Instagram

Kisses, besos, baci. #JudithLeiberCouture

A post shared by Judith Leiber (@judithleiberny) on