זמן לישון: כך קייט מידלטון מרגיעה את הילדים

קייט מידלטון מקריאה סיפור לפני השינה | צילום מסך אינסטגרם
קייט מידלטון מקריאה סיפור לפני השינה | צילום מסך אינסטגרם

לזה לא ציפינו: הפעם הדוכסית קייט מידלטון מקריאה סיפור לפני השינה וגם את זה היא עושה נפלא. השראה לקראת ההשכבה הבאה של הילדים

88 שיתופים | 132 צפיות

כבר אימצנו לעצמנו את מראה שמלות המעיל בתור הפריט המושלם לעונת המעבר בהשראתה של קייט מידלטון, והפנמנו בזכותה שעגילים לא חייבים להיות יקרים בשביל לשדרג לך את הלוק. הפעם התכנסנו, כי הדוכסית מעניקה לנו הצצה לילדותה וליכולות הסטורי טלינג שלה, לשניהם נחשפנו במהלך הופעתה לרשת CBeebies.

בג'ינס וסוודר של הולנד קופר שעושה חשק להתכרבל, היא מזכירה לנו שוב שאין לה בעיה להיתפס במראה הפשוט, והקריאה סיפור של 'לפני השינה' מילדותה שלה, שמטרתו לסייע לקטנטנים להירדם. את הופעתה המיוחדת מידלטון נתנה לכבוד שבוע בריאות הנפש לילדים, ובחרה בספר "הינשוף שמפחד מהחושך" שידוע היטב כמסייע להתמודדות עם פחדים (בעברית תמצאו אותו בגרסה הנקראית: "הינשופה שפחדה מהחושך" של הוצאת מודן).

"שלום, שמי קתרין והלילה אנחנו במאורת הסיפור שלי לפני השינה. בחרתי סיפור שאני זוכרת שקראתי כילדה קטנה. בואו נתחיל". היא פותחת, ולדעתנו לגמרי הייתה יכולה להיות לה קריירה כמספרת סיפורים לו רק רצתה. כנראה גם המלכה מסכימה כי חשבון האינסטגרם הרשמי של הוד מלכותה עשה לייק לפוסט בעמוד של קיימברידג' על ההופעה.

>> בלי ייסורי מצפון: 6 סדרות חכמות שירתקו את הילדים למסך