הפשוטה גרסת קייט מידלטון: הדוכסית בלוק מעורר הזדהות

קייט מידלטון | צילום: Karwai Tang/WireImage/GettyImages
קייט מידלטון | צילום: Karwai Tang/WireImage/GettyImages

מגפי בלנסטון במקום עקבים, מסכת בד במקום תכשיטים וסוודר אפור גדול ומהוה כמו החיים. קייט מידלטון יצאה לשופינג בבית כלבו מקומי בלונדון, והשאירה את כל הפאסון בבית

88 שיתופים | 132 צפיות

כשקייט מידלטון דופקת הופעה זאת סיבה למסיבה, אבל אנחנו אפילו שמחות עוד יותר להיתקל בה כשהיא אוף-דיוטי. הדוכסית תועדה בסופ"ש האחרון בעודה משוטטת בשכונת צ'לסי בלונדון, בצילום פפראצי חף מכל גלאם ויחסי ציבור, ללא כל זכר לשטיח האדום וללא אף ילדה פריננס-וונאבי לנופף לה לשלום. מידלטון נתפסה בצאתה ממסע שופינג בחנות כלבו מקומית, כשלפניה מסכת בד תכולה ורגילה, והזכירה לעולם שהיא בסופו של דבר כאחת האדם.

מידלטון התלבשה בשיא הפשטות, לפחות במונחי אצולה: היא לבשת ג'ינס בגזרת סקיני – הגזרה האהובה עליה, סוודר צמות אפור של ראלף לורן ומעיל משובץ של רשת מאסימו דוטי, הלא היא האחות הבוגרת והיקרה יותר של זארה. את הלוק הקז'ואלי היא השלימה עם מגפיים של בלנסטון.

המאורע הפומבי הזה התרחש יום לאחר שמידלטון הצטרפה לסיור מלכותי של הנסיך צ'רלס וזוגתו קמילה בעיר, שם היא תועדה בשמלת צמר אפורה מחויטת עם צווארון פיטר פן שחור – לוק שהיא מיחזרה מאירוע מלכותי אחר שאירע אי שם ב-2019 בנוכחות המלכה אליזבת'.

בניגוד למצקצקים שסופרים לדוכסים כל אאוטפיט שהיא ממחזרת, אנחנו מפרגנות לה על כך שהיא אקולוגית ואקונומית. והיי, עצם זה שהדוכסית הכי מפורסמת ומסוקרת בעולם עושה שופינג במשביר הצרכן המקומי – הופך אותה בעינינו לנסיכה אמיתית.

>> רזה מדי? לקייט מידלטון נמאס שעושים לה באדי שיימינג