בלי ייסורי מצפון: 6 סדרות חכמות שירתקו את הילדים למסך

"האחיין שלי בנץ" | צילום: באדיבות כאן חינוכית
"האחיין שלי בנץ" | צילום: באדיבות כאן חינוכית

מאור כהן מגלם את השטן, איל קיציס עושה בייביסיטר לילדים וסדרת האנימציה שמציגה גיבורות נשיות: 6 סדרות איכותיות שאפשר לתת לילדים לראות בבידוד - בלי יוטיוב ובלי רגשות אשם

88 שיתופים | 132 צפיות

אחת, שתיים, שלוש – בידוד. די נו, אנחנו כבר לא מנסות להילחם ברולטת האומיקרון וכבר עייפנו מלהתלונן בנושא. בואו פשוט נסכם שהרבה מאיתנו באותה הסירה, או במקרה הזה: רובנו בבית עם הילדים. זה נכון שהכי נוח וקל יהיה לתת להם לשרוף עוד כמה תאי מוח עם בהייה בסרטוני יוטיוב או במעקב אחרי כוכבי הטיקטוק האהובים עליהם, אבל זה לא יהיה כל כך חכם. ליקטנו עבורכן שש תוכניות חכמות ואיכותיות שירתקו את הילדים למסך, ויגרמו לכן, אימהות יקרות, להרגיש הרבה יותר אחראיות (עלינו זה עובד)!

>> משחקי הדיונון: האם זה באמת כל כך נורא אם המתבגרים יצפו בסדרות המשדרות מראות קשים?

ללכת על בטוח: כאן חינוכית

טוב האמת שלא משנה באיזו שעה ביממה תושיבי את הילדים מול הערוץ הזה, תוכלי להיות רגועה לגמרי בידיעה שהילדים שלך נמצאים בידיים טובות. בכל זאת, בשביל שלא תצטרכי לשבור את הראש, ריכזנו עבורך את התוכניות המומלצות בכאן חינוכית (הן זמינות גם ביוטיוב). כל מה שנשאר לעשות זה ללחוץ פליי.

>> גם לך מגיע: מחפשת סדרה בשבילך?

האחיין שלי בנץ
העלילה עוקבת אחרי מורה בתיכון שרוצה לקבל קידום ולהפוך למנהל בית הספר. כשהוא לא מקבל את התפקיד, הוא מזמן את לעזרתו את השטן (מדובר במאור כהן, אז אל תהססי להצטרף אל הילדים לצפייה) ועושה איתו עסקה. איך לא, מהר מאוד מתברר שמדובר בעסקה עם השטן (סורי, בדיחת קרש, אבל לא התאפקנו). והעניינים, כמובן, מסתבכים מרגע לרגע. בקיצור, פאן.

כראמל
תוכנית חדשה (המבוססת על סדרת הספרים באותו השם) המגוללת את סיפורם של שלושה אחים יתומים שיום אחד מגלים שהם היורשים היחידים לדוד עשיר. מה בירושה? טירה, מפעל לייצור מכוניות יוקרה והחתול המסתורי כראמל. חייהם החדשים מתמלאים במזימות ואפלה אבל גם בקסמים ובאהבה. במילים אחרות, בריחה מוצלחת מהמציאות.

שמרטפים
למה להצטער שאי אפשר לקרוא לבייביסיטר, אם איל קיציס, יוסי מרשק ויעל שרוני טוענים להיות השמרטפים של ילדי ישראל? בכל פרק בתוכנית, אחד מהם מגיע לבית אחר של ילדה או ילד, בכל פעם באזור אחר בארץ, ונשאר לשמור עליהם בזמן שההורים יוצאים לבלות. תוכנית מקסימה שחושפת את הילדים לעיסוקים מדליקים, לתרבויות המגוונות ולחוקים וההרגלים השונים מבית לבית. 

בינג' בלב שקט: נטפליקס

חקירות קטנות
אפשר להכתיר את הסדרה הזו כלהיט, מאחר והיתרון הגדול שלה טמון בכך שהיא מתאימה לטווח גילאים רחב מהרגיל. ארבעה ילדים סופר חכמים מקימים יחד סוכנות בילוש, ומתעדים (כיאה לעידן שלנו) את הפעילות שלהם בבלוג. כמובן שמלבד החקירות שהם מקיימים הם גם מפתחים את החברות ביניהם. 2 עונות, יש גם בגרסה מדובבת.

ציידי הטרולים
סדרת אנימציה על נער המגלה קמע מסתורי ויוצא לממש את ייעודו יוצא הדופן. יש כאן את הטובים מול הרעים הקלאסי, אבל יחד עם זאת קיים מגוון של דמויות רודפות צדק, שבמקביל צריכות לקחת אחריות על הטעויות שעשו בדרך. מי ביקשה מסרים חינוכיים ולא קיבלה? אנחנו מודות שבעיקר שמחנו מכך שיש גם נשים גיבורות על המסך, וכן, גם מהעובדה שיש לסדרה הזאת שלוש עונות.

בית ספר לגורים
והזוכה בתואר הסדרה הכי חמודה בעולם: "בית ספר לגורים", בכיכובם של חברים פרוותיים שיוצאים למסע מיוחד. בסדרה, הולכי הארבע לומדים בבית ספר לכלבלבים סקרנים, שמיותר לציין – הם גם הכי מתוקים בעולם. אה, כבר אמרנו את זה? אז תשמחו לדעת שיש שלוש עונות מהקסם הזה.