הכוכבת הבאה: סורי קרוז משיקה קריירת שירה בסרט של אימא קייטי הולמס

סורי קרוז ואימא קייטי הולמס | צילום: James Devaney/WireImage/GettyImages
סורי קרוז ואימא קייטי הולמס | צילום: James Devaney/WireImage/GettyImages

עד היום לא היה ברור אם היא מתכוונת ללכת בדרכם הנוצצת של הוריה, אבל עכשיו נדמה שקיבלנו תשובה. האזינו לסורי קרוז בת ה-16 שרה בסרט שכתבה וביימה אימא קייטי הולמס

88 שיתופים | 132 צפיות

כשאבא שלך הוא טום קרוז ואימא שלך היא קייטי הולמס, קשה להתחמק מאור הזרקורים ומפלאש הפפראצי. בתור אחת הילדות המפורסמות בעולם, סורי קרוז כבר רגילה שהתקשורת מסקרת כל צעד וצעד שלה ברחובות ניו יורק – בין אם היא מסתובבת עם אימא קייטי באאוטפיט שיקי ובין אם היא סתם אוכלת גלידה כאחת האדם.

>> סורי קרוז בת 16: איך היא נראית היום?

עד היום לא היה ברור אם בייבי קרוז מתכוונת ללכת בדרכם הנוצצת של הוריה, אבל עכשיו נדמה שקיבלנו תשובה. אימא קייטי פרסמה בגאווה את הסנונית הראשונה בקריירת השירה של סורי, ששרה בסרטה החדש "Alone Together" – אותו היא כתבה וביימה בעצמה. סורי המתוקה הקליטה גרסת כיסוי לקלאסיקת הז'אז "Blue Moon", המלווה את סיקוונס הפתיחה של הסרט, ובוצעה בעבר בין היתר על ידי השחקנית דיאן קיטון.

הולמס הסבירה מה עומד מאחורי הליהוק של בתה, ואמרה למגזין הבידור של אתר !yahoo: "אני תמיד מחפשת את רמת הכישרון הגבוהה ביותר, אז ביקשתי ממנה לשיר. היא מאוד מאוד מוכשרת". באותה הזדמנות גילתה הולמס שסורי שרה גם בסרט נוסף שיצרה ויראה אור בקרוב.

>> קייטי הולמס משיקה את החבר ומדגימה איך להתלבש לאירוע קיץ