קטיה אברבוך נחשפת: "להצטלם בבגד ים אחרי לידה זה קשה"

קטיה אברבוך | צילום: אלה אוזן
קטיה אברבוך | צילום: אלה אוזן

קטיה אברבוך וליאור אורן מ"חתונה ממבט ראשון" נופשים באלפים הצרפתיים יחד עם בתם ריטה, אבל לנפוש בבגד ים חודשים ספורים אחרי הלידה זה לא דבר פשוט - כפי שמשתפת קטיה באומץ. שאפו

88 שיתופים | 132 צפיות

קטיה אברבוך וליאור אורן מ"חתונה ממבט ראשון" נופשים להם באלפים הצרפתיים עם בתם התינוקת ריטה, ובין סשני השיזוף והטבילה בבריכה, אברבוך החליטה לנצל את הזמן כדי לדבר על הנושא הרגיש שמציף אותה – נראות הגוף שלה לאחר שילדה את בתה הבכורה.

>> קטיה מ"חתונה ממבט ראשון": "לא רציתי להגיע לגיל 45 בלי ילד"

"להיכנס לבגד ים אחרי לידה זה לא קל", פתחה אברבוך בסטורי שהעלתה בחשבון האינסטגרם שלה, לצד תמונה שלה בבגד ים שלם. "זה בכלל לא משנה מה היה המצב לפני, הכל נראה ומרגיש אחרת, לא הכי מחמיא ולא הכי נוח", כתבה. "להצטלם בבגד ים אחרי לידה, זה אפילו יותר קשה. פתאום לראות הכל בתמונות, ולהבין שזה לא רק משהו שאני רואה או מרגישה שהשתנה, רואים את ההבדל", אמרה.

הפוסט של קטיה | צילום: צילום מסך מאינסטגרם katia.ave@
הפוסט של קטיה | צילום: צילום מסך מאינסטגרם katia.ave@

"בהתחלה דיברתי במונחים של 'לחזור לעצמי'. חשבתי שיקח לי כמה שבועות לחזור למשקל המקורי שלי", שיתפה אברבוך. "היום אני מבינה ומקבלת את זה שזה הגוף שלי עכשיו, כי אני כבר לא אותה 'עצמי', וזה בסדר שאולי גם הגוף שלי לא יהיה בדיוק מה שהיה".

>> שניר מי? מור מ"חתונה ממבט ראשון" שורפת את הפיד בביקיני הורס

"הוא מילא תפקיד כל כך חשוב", כותבת אברבוך בגאווה על גופה, "ואני בוחרת להרים לו על זה, ולא לשקוע במה שהיה בעבר". התגובות התומכות מהעוקבות לא איחרו להגיע, ובסטורי שלאחר מכן אברבוך כבר הודתה לנשים שהזדהו עמה ובחרו לשתף אותה בתחושותיהן.

אברבוך, המככבת עם בן זוגה ובתם המתוקה על שער אוגוסט של "את", שיתפה אותנו בתחושות ומחשבות אינטימיות נוספות. השניים מציינים החודש את יום נישואיהם הראשון, וכשנשאלו אם הופתעו מכך שקטיה נכנסה להיריון כל כך מהר, השיבה אברבוך: "תקתקנו הכל מהר, וזה הפתיע – וחשוב לי להגיד שאני אסירת תודה ליקום. עניין הגיל הוא לא דבר של מה בכך אצל נשים בגילי, והיו לי חששות. עוד קודם היו לי מחשבות לעשות הקפאת ביציות אבל לא עשיתי את זה, ואני ממליצה לנשים לעשות את זה בגילאים מסוימים. אני לא פוסלת שאעשה את זה בעתיד".

קטיה מגיבה לתגובות העוקבות | צילום: צילום מסך מאינסטגרם katia.ave@
קטיה מגיבה לתגובות העוקבות | צילום: צילום מסך מאינסטגרם katia.ave@

אנחנו נגיד שאנו מצפות לראות את המשפחה של השניים גדלה, ושמחות שקטיה מרגישה מספיק בנוח – על אף הקשיים – להעלות מודעות לנושא כל כך חשוב, ולדבר מהלב על מה שכל כך הרבה נשים מרגישות. שאפו.