שניר מי? מור מ"חתונמי" לוהטת בביקיני הורס

"חתונה ממבט ראשון" | צילום מסך, קשת 12
"חתונה ממבט ראשון" | צילום מסך, קשת 12

משתתפת "חתונה ממבט ראשון", מור רדמי, שורפת את הפיד ואת חוף הים עם ביקיני שוקולדי הורס, חיוך זורח וביטחון עצמי בשמיים. שניר, איפה אתה?

88 שיתופים | 132 צפיות

אנחנו עוד לא יודעות אם שניר שלו ומור רדמי מהעונה הנוכחית של "חתונמי" עדיין ביחד, אבל בזמן ששניר לא מפסיק להגיד קבל עם וטלוויזיה כמה שהוא לא נמשך אל בת זוגו לתוכנית, היא בינתיים קוברת לכולן.ם עם ביקיני חום הורס ומהממת אותנו.

>> שניר מ"חתונה ממבט ראשון": "לא רציתי שמור תיפגע"

רדמי בילתה לה בחוף הים, והעלתה גלריית תמונות לוהטת במיוחד, שם הציגה גוף חטוב ולימדה אותנו שביקיני משולשים קלאסי בגוון חום-שוקולדי הוא כנראה פריט מאסט בארון. לאחרונה, לאחר שידור הפרק בו היא ושניר קיימו שיחה טעונה, היא העלתה לאינסטגרם סטורי נסער על סף הבכי, והודתה לעוקבותיה על התמיכה. עם זאת, בניגוד לבן הזוג שלה לתוכנית, היא טרם יצאה בתגובה פומבית קבל עם ואינסטגרם לגבי עניין חוסר המשיכה של שניר אליה. שניר מצדו, סיפר בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו כי "לא הרגשתי שאני נמשך בזמן הזה למור, ותקשרתי לה את זה באופן הכן והברור ביותר".

מור רדמי מ"חתונה ממבט ראשון" | צילום: איליה קוטליאר @ikloit
מור רדמי מ"חתונה ממבט ראשון" | צילום: איליה קוטליאר @ikloit

הוא המשיך: "כולם חשבו שכדאי לנסות בעניין המשיכה, וגם מור. אחרי שנבנתה אצלי ציפייה גדולה בתהליך המיונים החלטתי להתמסר ודאגתי שיהיה לנו כיף אחד עם השנייה. התחלנו עם בסיס חברי מצוין, אבל התנהלתי בזהירות רבה בגלל שמאוד לא רציתי שמור תיפגע. לא במקרה זה לא מוצג, אבל מאוד נהנינו בימים האלה, האווירה הייתה שמחה וכיפית", סיכם, וגיבה את דבריו בתוספת של תמונות שמחות ומחויכות שלו ושל מור שצירף לפוסט.

אנחנו, כאמור, לא ממש מבינות את שניר, כי בעינינו מור לוהטת ביותר ונראית סופר זוהרת ובטוחה בעצמה בתמונות שפרסמה. יאללה, מחכות לסיום התוכנית לגלות איפה היא היום, או שכבר נמצא אותה בים.