החיים אחרי מיסטר ביג: התמונות שגרמו להיסטריה ברשת

קארי בראדשו חוזרת לחייך | צילום: James Devaney/GC Images via GettyImages
קארי בראדשו חוזרת לחייך | צילום: James Devaney/GC Images via GettyImages

אחרי מותו הדרמטי של מיסטר ביג וההאשמות בתקיפה מינית נגד השחקן כריס נות', קארי בראדשו מתאחדת מחדש עם הבויפרנד הכי הורס שהיה לה ב"סקס והעיר". הרשת בהיסטריה מהקאמבק הכי מתוק על המסך

88 שיתופים | 132 צפיות

סופ"ש סוער עבר עלינו, ואנחנו לא מתכוונות למזג האוויר החורפי, אלא לאיחוד הכי מרגש שנצפה על המסך!

>> מישל גרציג חושפת פרטים על חתונת השנה

כשמיסטר ביג הלך במפתיע לעולמו ב"פשוט ככה", סדרת ההמשך של "סקס והעיר הגדולה", חששנו לגורלה של קארי. במשך שש עונות ושני סרטים לא מוצלחים קארי וביג ניסו לגרום לזה לקרות, ועד שהם סופסוף נישאו והתברגנו וחיו באושר ועושר, ביג חטף דום לב על ההליכון הביתי ורבבות של לבבות התרסקו בבת אחת. רגע אחרי המוות שלו על המסך, בחיים האמיתיים נשמעו תלונות נגד השחקן כריס נות' מאת שתי נשים שהאשימו אותו בתקיפה מינית. תחושות האובדן התחלפו ברגע בתחושות סלידה, ואפילו כוכבות "סקס והעיר הגדולה"/"פשוט ככה" – כולל שרה ג'סיקה פרקר – תמכו בנפגעות וחיזקו את רוחן ברשתות החברתיות. ביג, כמו נות' ששיחקו אותו, נעלם כלא היה בחסות תרבות הביטול, פשוט ככה.

ביג וקארי לפני שהכל התפוצץ על המסך ובחיים. "פשוט ככה" | צילום: באדיבות HOT
ביג וקארי לפני שהכל התפוצץ על המסך ובחיים. "פשוט ככה" | צילום: באדיבות HOT

>> יעל שלביה מגלה מה היה צריך לקרות בשביל שהיא ועומר אדם יהיו ביחד

באוגוסט האחרון החלו לצוץ ידיעות משמחות, הן עבור קארי והן עבור הצופות האדוקות של "סקס והעיר" מהניינטיז המשתייכות למחנה איידן – הצלע השלישית, הג'נטלמנית והמתוקה, במשולש ביג-קארי-איידן. בסופ"ש האחרון קיבלנו תמונות ראשונות של האיחוד הכי מתוק על המסך, ועכשיו אפשר להכריז רשמית – קארי ואיידן חוזרים פור ריל!

"ששש… אל תספרו לאף אחד", כתבה שרה ג'סיקה פרקר מתחת לאלבום התמונות של השניים, בו הם נראים מהלכים ברחובות ניו יורק בעודם אוחזים ידיים. מעריצות ומעריצי הסדרה נכנסו להיסטריה (כן, זה כולל אותנו) והאלבום גרף למעלה ממיליון ורבע לייקים ויותר מ-50 אלף תגובות תוך יממה. התמונות לקוחות מתוך אחת הסצנות בעונה החדשה של הסדרה, והן כה מרגשות עד כדי כך שהן מפצות על הסטיילינג התמוה של קארי, שלובשת שמלה אפורה מכופתרת עם ז'קט משבצות אדום ושכמייה ורודה מעל. ג'ון קורבט המגלם את איידן נראה לוהט מתמיד במכנסיים סגולים, מעיל טרנץ' קצר בצבע חציל ומגפי בלאנסטון. התרגשנו.