מישל גרציג מצטלמת לקמפיין רומנטי וחושפת פרטים על חתונת השנה

מישל גרציג לקמפיין הוולנטיין של LALINE | צילום: תום רוזיליו
מישל גרציג לקמפיין הוולנטיין של LALINE | צילום: תום רוזיליו

מישל גרציג נישקה לשלום את שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה, וקפצה ארצה לצילומי קמפיין של LALINE. שמענו ממנה על ההכנות לחתונת השנה, על הקשר החם שלה עם ילדיו ומה הסיכוי שיגורו בישראל

88 שיתופים | 132 צפיות

היא מתנשאת לגובה של 178 ס"מ, הוא גבוה במיוחד ומתנשא לגובה של שני מטרים. כשאני אומרת לדוגמנית מישל גרציג, שממוצע הגובה שלה ושל אוטוטו בעלה, שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה, הוא כמעט 190 ס"מ, היא צוחקת ואומרת: "כן, זה אומר שהילדים שלנו יהיו מאוד גבוהים".

>> מישל גרציג מתעדת את רגע הזכייה של קורטואה

 

ילדים כבר בתוכנית?
"בעזרת השם. אני מאוד רוצה אבל קודם חתונה. אחר כך נזרום".

את לא חוששת שזה יעצור את הקריירה הנוסקת שלך כדוגמנית?
"ממש לא. ילדים לא עוצרים שום דבר, אני מאמינה שאפשר לשלב הכל יחד. מילת המפתח היא איזון. כל אחת יכולה לעשות מה שמרגיש לה נכון ואני יודעת שאצליח לשלב".

"ילדים לא עוצרים שום דבר, אני מאמינה שאפשר לשלב הכל יחד. מילת המפתח היא איזון. כל אחת יכולה לעשות מה שמרגיש לה נכון ואני יודעת שאצליח לשלב"

 

את מרגישה כבר בעלת ניסיון באימהות, בזכות שני ילדיו של טיבו מקשר קודם?
"כן. הם בני חמש ושבע, ניקולאס ואדריאנה, הם ילדים מקסימים והקשר שלי איתם מצוין. הם באים אלינו הרבה וזה כיף גדול להיות איתם. אני אשמח אם הם יסכימו להיות שושבינים שלנו בחתונה".

הכרתם באינסטגרם אחרי שהוא פנה אלייך. את חושבת מה היה קורה אם היית מפספסת את ההודעה או לא עונה?
"אני חושבת שהכל זה משמיים ושהיינו מוצאים זה את זו, כי שנינו מרגישים שנועדנו האחד לשנייה".

ועכשיו החתונה. גראנד פינאלה לשנה מצוינת.
"כן. אני מאוד מתרגשת לקראת החתונה. אני חיה את החלום שלי. והכל עכשיו בשלבי סגירה. טיבו סיים עונה מצוינת – ריאל זכתה בליגה האלופות, והוא תרם לכך הרבה. אני מסופקת בעבודה שלי, עם קמפיינים גם בישראל וגם בחו"ל, למשל למותג השיער לה בוטה, אדידס, טוונטיפורסבן ו-LALINE. הצטלמתי גם למותג הלבשה תחתונה בספרד ופתחתי שם תצוגת אופנה, וגם הצטלמתי לשערים של מגזינים מובילים בספרד".

מישל גרציג על סט צילומי קמפיין הוולנטיין של LALINE | צילום: my social
מישל גרציג על סט צילומי קמפיין הוולנטיין של LALINE | צילום: my social
מישל גרציג לקמפיין הוולנטיין של LALINE | צילום: שי תמיר
מישל גרציג לקמפיין הוולנטיין של LALINE | צילום: שי תמיר

נפגשנו איתה לרגל הצילומים שלה לקמפיין ולנטיין של רשת ללין שמשיקה קולקציה רומנטית לחג האהבה בהשראת עולם הפרחים, בניחוח WARM VANILLA. גרציג קפצה לישראל למספר ימי צילום תוך כדי הכנות לחתונה שלהם שתיערך בקיץ, והקמפיין מאוד מרגש אותה. "מאז שאני ילדה, אני מחוברת למותג הזה, שיש לו ריחות נפלאים ומפנקים וזה מאוד מרגש אותי להיות פרזנטורית של מותג ישראלי. בסוף ישראל זה הבית, השורשים. זהו הוולנטיין האחרון שלנו כרווקים ואני אחזור לספרד עם הרבה מוצרים מהקולקציה, גם של מוצרי גוף וגם של לייף סטייל. וגם טיבו ירוויח מתנות לוולנטיין".

>> מישל גרציג: "אני לא ארעיב את עצמי, הבריאות שלי מעל הכל"

כמה פעמים דיברתם היום במהלך הצילומים?
"אנחנו מדברים כל היום, בעיקר מסתמסים תוך כדי, טיבו הוא רומנטיקן גדול".

"אני לא רוצה חתונה גדולה ונוצצת מדי, זה לא האופי של טיבו ושלי. אני מאוד אוהבת ים וטבע, אז אולי זה יהיה באווירה הזאת. לא אכפת לי גם שהיא תהיה בחצר הבית שלנו"

 

תאריך החתונה המדויק טרם נקבע. האם זה יקרה ב-5 ביוני, יום הולדתה ה-26? היא לא בטוחה, אבל מודה שמבחינתם זהו עיתוי טוב לחגיגות, כי אז טיבו בתקופת פגרה מהכדורגל.

ספרי על הצעת הנישואין.
"היינו שלושה על יאכטה בדרום איטליה. טיבו, אני והקפטן שהשיט את היאכטה. שעת שקיעה, עמדנו לעגון בדרך לארוחת ערב, ואז טיבו שלף טבעת והציע לי להתחתן איתו. באותו רגע לא הבנתי מה קורה, כמובן שידעתי שהוא האיש שלי לחיים ושאיתו אני רוצה לחלוק את חיי. הוא אמר לי את כל המילים הרומנטיות שאנחנו כמובן שומרים לעצמנו. אני יכולה להגיד שזה היה רגע אינטימי ורומנטי קסום. אחרי שהתאוששנו התקשרנו לבשר להוריי ולהוריו וכולם התרגשו ושמחו איתנו שמעכשיו רשמית נהיה משפחה".

ספרי על הטבעת.
"זו טבעת יהלומים יפה ומרשימה שטיבו עיצב בעצמו. יש לו טעם טוב. לא יודעת כמה קראט ולא מתעסקת עם זה. מה שחשוב לי זו האהבה שלו".

מה מתוכנן להיות בחתונה?
"מלבד בני המשפחה שלנו והחברים יגיעו לחתונה גם אנשים מאירופה וארצות הברית, לכן זה יהיה אירוע של כמה ימים. יהיו כמובן חבריו לקבוצה והחברות שלי עלמה קאן ועומר נודלמן. אני לא רוצה שתהיה חתונה גדולה ונוצצת מדי, זה לא האופי של טיבו ושלי. אני מאוד אוהבת ים וטבע, אז אולי זה יהיה באווירה הזאת. מצד שני לא אכפת לי שהיא תהיה בחצר הבית שלנו, משהו אינטימי. תהיה שמלה לבנה כמובן, יותר מאחת. מאז שאני ילדה אני חולמת על שמלה לבנה בחתונה שלי. איזו ילדה לא חולמת להיות כלה בשמלה לבנה? עוד לא בחרתי מעצבת. אני אוהבת מעצבות ישראליות, אז יש מצב שהשמלה תהיה מכאן".

מי יחתן אתכם?
"אני לא יודעת אם יהיה רב, על זה נחליט יחד, אבל זו תהיה חתונה משולבת שיהיה בה גם הצד של המסורת היהודית וגם הצד שלו. אני חושבת שזה יהיה מאוד מיוחד. גם בבית שלנו אנחנו שומרים על המסורת היהודית. בחנוכה למשל הייתה בבית חנוכיה והדלקנו נרות. טיבו לומד עברית באפליקציה".

גרציג נולדה וגדלה באילת, אחת משתי בנות להורים שעלו מסיביר. אחותה הגדולה מתגוררת בגרמניה עם בעל גרמני ושני ילדים. היא זוכרת ילדות נהדרת עם הרבה ים. את עולם הדוגמנות גילתה בגיל 16 ועד שבגרה, אימה ליוותה אותה בנסיעותיה בעולם. הקריירה לא מנעה ממנה לסיים בגרות בהצטיינות ולשרת בצה"ל כמפקדת ספינת חילוץ והצלה. בתקופת הצבא הכירה בן זוג והתארסה לו, אבל הם נפרדו לפני החתונה. לקורטואה בן ה-30 יש שני ילדים מיחסים קודמים עם צעירה מספרד.

"אני לא חושבת יותר מדי רחוק. כרגע ספרד זה הבית וישראל תהיה תמיד בית. אנחנו חיים במדריד כי ריאל מדריד היא מועדון החלומות של טיבו והוא חתום לחמש שנים"

 

אחרי המפגש האינסטגרמי, התחיל ביניהם קשר ידידות. הם נפגשו כשהיא הגיעה לצילומים במדריד, ושמרו על קשר חברי מספר חודשים לפני שהידידות הפכה לסיפור אהבה גדול. "מצאתי חבר אמיתי, עם שתי רגליים על הקרקע, אדם נדיב ואבא נהדר", היא אומרת. גרציג עברה להתגורר באחוזה שלו ביישוב היוקרתי בואדייה דל מונטה הסמוך למדריד, עם שף פרטי שדואג לתזונה של כוכב הכדורגל, כיאה למי שנחשב אחד הספורטאים הגדולים בעולם כיום. בבית גרים גם ארבעה כלבים: שלושה כלבי פומרניין שהוא הביא לקשר ועוד אחד, בורדר קולי שהם אימצו יחד ויש גם שבעה ארנבים. וכמובן ילדיו שנמצאים איתם הרבה.

שינית משהו בבית?
"הוספתי כל מיני אלמנטים בלבן. אני מאוד אוהבת לבן בבית".

מישל גרציג לטוונטיפורסבן | צילום: אלון שפרנסקי
מישל גרציג לטוונטיפורסבן | צילום: אלון שפרנסקי

את אוהבת כדורגל?
"מאוד. עוד לפני ההיכרות עם טיבו. עכשיו אני חיה ונושמת כדורגל, הולכת למשחקים וגם מבינה בהם".

בפנאי שלכם את בועטת לו פנדלים?
"אנחנו משחקים לפעמים כדורגל בחצר. בשביל הכיף ועם הילדים, אז כן".

מה עוד אתם עושים בפנאי?
"ביומיום אנחנו אוהבים לבלות עם הילדים, לראות סרטים, לשחק באולינג, לבלות זמן עם חברים ותמיד גם למצוא זמן לשנינו. אחרי המונדיאל נסענו למלדיביים ולסיישל".

את ישראלית, הוא בלגי, אתם חיים בספרד, היכן תקבעו את מקומכם אחרי הכדורגל?
"אני לא יודעת, אני לא חושבת יותר מדי רחוק. כרגע ספרד זה הבית וישראל תהיה תמיד בית. אנחנו חיים במדריד כי ריאל מדריד היא מועדון החלומות של טיבו והוא חתום לחמש שנים. אני מאמינה שגם כשיפרוש יום אחד ממשחק, הוא יישאר בעולם הכדורגל, כי זה חלק ממנו וזו האהבה שלו".

מדד האושר שלך מ-1 עד 100?
"מיליון".