יעל שלביה מגלה מה היה צריך לקרות בשביל שהיא ועומר אדם יהיו ביחד

יעל שלביה | צילום: אינסטגרם yaelshelbia@
יעל שלביה | צילום: אינסטגרם yaelshelbia@

האם הם עזבו את ישראל לתמיד? האם היא בהיריון? מה התוכניות שלה לשנה הקרובה? העוקבות והעוקבים הציפו את יעל שלביה בשאלות אישיות, והיא החליטה להשיב על כל אלה ועוד בשיא הכנות

88 שיתופים | 132 צפיות

בשבוע שעבר עזבה יעל שלביה את ישראל לדובאי עם בן זוגה הזמר עומר אדם. מאז העוקבות והעוקבים לא יודעים מנוח. האם הם עזבו את ישראל לתמיד? מה התוכניות שלה לשנה הקרובה? האם היא בהיריון? אלו הן רק חלק מהשאלות שהציפו את האינסטגרם של הדוגמנית המצליחה בת ה-21. שלביה החליטה לעשות סדר, והשיבה לעוקבות ולעוקבים על כל אלה ועוד בסטורי שלה.

>> מה גרם למעיין אדם לפרוץ בבכי בדובאי?

"שנת 2023 הולכת להיות ממש טובה בעזרת ה'. הרבה קמפיינים בארץ עם חברות שאני כל כך אוהבת ועוד הפתעות, בקרוב תשמעו הכל", הכריזה שלביה, "מתכננת גם לעבוד מסביב לעולם ולהגשים את עצמי, ללמוד לטייל ולאהוב. אני דוגמנית וזה מקצוע שבו אתה עובר תמיד ממקום למקום. לא עברתי לדובאי, אבל כרגע אני כאן".

שאלה מעניינת שהופנתה אל שלביה היא "את כבר מדגמנת לחברות הלבשה תחתונה ובגדי ים? כי את מצטלמת חשוף". שלביה, נערת האולפנה לשעבר, הודתה שזאת שאלה ששואלים אותה כל הזמן. "בתחילת הדרך שלי בגיל 17 החלטתי שזה גבול שאני לא אעבור", היא השיבה, "בקשר ללבוש החשוף, אני מתלבשת בצורה שנוח לי ולא חוצה את הגבול שלי".

שלביה נשאלה גם שאלות אישיות על תחילת דרכה, למשל האם הוריה התנגדו למקצוע שלה. על רקע תמונה יפה עם אימה, השיבה הדוגמנית: "כשהתחלתי לדגמן איימו להעיף אותי מהאולפנה. שאלתי את אמא שלי מה לעשות והיא אמרה לי את המשפט: 'אני מאחוריך לא משנה מה. אל תוותרי על שום דבר בגלל מישהו אחר'. למרות שאני יודעת שהיא חששה מהצעד הזה היא חשבה עליי. משפט קטן מאמא ששינה לי את החיים".

יעל שלביה ואימה | צילום: אינסטגרם yaelshelbia@
יעל שלביה ואימה | צילום: אינסטגרם yaelshelbia@

באותה הזדמנות, במסגרת התשובה לשאלה "מי הוא חבר אמיתי בעינייך", גילתה שלביה כי השנה לא שינתה רק לוקיישן, אלא גם פרספקטיבה. "אני לא בן אדם של מיליון חברים, מעגל החברים שלי ממש ממש מצומצם", היא השיבה, "השנה למדתי להבין חברות טובה מהי, שאנשים נשארו לצדי גם כשהיה כיף וגם כשפחות. התכונה הכי חשובה בעיניי – כנות".

>> עינב בובליל חושפת את הצדדים הפחות זוהרים בחייהן של משפיעניות הרשת

שלביה התבקשה גם לציין דבר אחד שהיא אוהבת בעצמה ודבר אחד שהיא שונאת. "אני אוהבת שאני יודעת להקשיב לעצמי כשצריך, להתעלם מרעשי רקע. כל צעד שעשיתי בחיים, תמיד היה מי שהתנגד לו. וגם כשטעיתי למדתי על בשרי מכל טעות המון", היא השיבה. "אני לא אוהבת את זה שאני מעופפת קצת יותר מדי. לפעמים זה בא על חשבון אחרים, אבל האנשים שמכירים אותי כבר יודעים שזה חלק ממני".

ואם כבר אהבה, שלביה העלתה תמונה שלה עם אדם מ-2018, בתגובה לשאלה: "לפני כמה שנים שאלו אותך אם את ועומר בזוגיות וענית שלא ושאתם רק חברים, מה יש לך להגיד על זה היום?". שלביה השיבה: "לפני כמה שנים אני הייתי ילדה ועומר היה במקום אחר בחיים שלו. אני מאמינה שכל אחד מאיתנו היה צריך לעבור בדיוק את המסע הפרטי שלו כדי שנגיע לאן שהגענו היום עם היכולת לאהוב ולהכיל אחד את השנייה. כל דבר קורה בזמנו".

על השאלה האם היא בהיריון, השיבה שלביה "לא" נחרץ בעודה אוכלת סושי והוסיפה "בעזרת ה' בעתיד".

>> שיימיניג, דחקות וקונספירציה: הרשת מתחרפנת בעקבות התמונה של יעל שלביה ועומר אדם

יעל שלביה ועומר אדם | צילום: אינסטגרם yaelshelbia@
יעל שלביה ועומר אדם | צילום: אינסטגרם yaelshelbia@

שלביה גילתה שיש לה הומור עצמי. הדוגמנית נשאלה לגבי החיקוי שלה ב"ארץ נהדרת", בגילומה של גיה באר גורביץ', שכיאה לעולם הסאטירה – לא בהכרח מציג אותה באור הכי מחמיא שיש. "את לא מתבאסת שמציגים אותך טיפשה?", נשאלה שלביה על ידי העוקבות והעוקבים, וכך היא השיבה: "האמת שזה הצחיק אותי ממש! ואיך אומרים, אם אתה לא שם אתה לא קיים. אבל מה שכן, אני לא יכולה לחכות שתצפו ב'מחוברים' ותכירו אותי באמת".

כידוע, שלביה תיעדה את עצמה בשנה האחרונה לעונה החדשה של הדוקו-ריאליטי "מחוברים" (HOT), לאחר שנבחרה להשתתף בה לצד הזמרת והמוזיקאית קרן פלס, השחקנית והקומיקאית אורנה בנאי, אמן האיפור מיקי בוגנים, הג'ודוקא האולימפי אורי ששון ושדרנית גלגלצ הוותיקה הדר מרקס. גם אנחנו כבר לא יכולות לחכות.

יעל שלביה ועומר אדם ב"ארץ נהדרת" | צילום: אינסטגרם yaelshelbia@
יעל שלביה ועומר אדם ב"ארץ נהדרת" | צילום: אינסטגרם yaelshelbia@