פק"ל החורף שלך: כך תנצחי את עונת הגשמים

צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock

ודאי קרה לך שבדרך לעבודה תקפה אותך שלולית, הגשם תפס אותך בלי מטרייה או שפשוט רעדת מקור: הנה הפריטים שכדאי להחזיק במשרד או ברכב במהלך תקופת החורף. שלא תתפסי לא מוכנה

88 שיתופים | 132 צפיות

זה מגיע ברגע שאנחנו לא מצפות לו. דווקא ביום שלא לקחנו מטרייה, נפתחות ארובות השמים ונמצא את עצמנו מגיעות לעבודה נוטפות מים ורועדות מקור. לרגעים האלה ממש, כדאי שנחזיק "פק"ל חורף" במשרד או ברכב. כל מה שדרוש לנו להבטיח חורף חם:

>>  דיכאון עונתי: החורף הגיע וכך תתמודדי עם הדכדוך 

זוג גרביים להחלפה

הדבר הכי חשוב הוא להקפיד ללבוש גרביים יבשים, כי ברגע שכפות הרגליים יבשות וחמימות – כל הגוף מתחמם. חוץ מזה, ניסיתן להעביר פעם 8 שעות עם גרביים רטובים? לא נעים בכלל. החזיקו תמיד במשרד או ברכב זוג גרביים להחלפה, למקרה שהגשם תפס אתכן לא מוכנות או שנתקלתן בשלולית בדרך. אם העבודה שלך בעיקר כוללת ישיבה מאחורי שולחן, אפשר גם להשאיר במשרד זוג נעלי בית. אנשים אולי ירימו גבה כשתקומי להכין לך קפה, אבל לך יהיה חמים ונעים בזמן שהנעליים שהגעת איתן מתייבשות.

כרית חימום למיקרוגל

הגעתן לעבודה ספוגות במים? הדבר השני שכדאי לעשות אחרי שאתן מחליפות גרביים הוא לשים כרית חימום במיקרו, ותוך דקה או שתיים יש לכם פינוק מחמם שתוכלו להניח בחיקכן. לא תאמינו איך הדבר הקטן הזה יוכל לחמם אתכן.

>> רוצה להכין מרק פטריות זריז וטעים בטירוף? זה הסוד

זוג כפפות

שתקום מי שמסוגלת להקליד כשהאצבעות שלה קפואות. לכן, במיוחד בחורף, כדאי להשאיר במשרד זוג כפפות שיחממו את האצבעות ברגעים קשים.

צעיף

איבר נוסף שמשפיע על כל הגוף הוא הצוואר. אם טעיתן בחישוב הטמפרטורה בחוץ והגעתן עם חולצה פתוחה או דקה, עטו על עצמכם צעיף וחממו את אזור הצוואר. הצעיף יוכל לשמש אתכן גם בדרך חזרה, ככיסוי לראש ולאוזניים.

קינמון

לקינמון יש סגולות מיוחדות, והוא מצוין לחימום הגוף. החזיקו מקלות קינמון או אבקת קינמון במשרד שתוכלו להוסיף לתה או לקפה שלכן כשאתן מגיעות מהרחוב הקר.

קינמון | צילום: shutterstock
קינמון | צילום: shutterstock

>> סיפור של חורף: מצאנו סריג משגע ב-70 ש"ח ועוד סוודרים מהממים ומחממים

מטרייה

אחרונה והכי חשובה – המטרייה. על פי חוקי מרפי, ברור שדווקא ביום שבו תחליטו להשאיר בבית את המטרייה, יגיע שיא החורף. לכן החזיקו מטרייה פשוטה גם במשרד, כדי שלפחות תוכלו להעביר את הדרך חזרה הביתה יבשות יותר. מה שכן, ותרו מראש על מטרייה מתקפלת. הן ממילא לא שורדות דקה אם יש קצת רוח.