פמלה אנדרסון מציגה: רוצה לתקן את התדמית שלך? אל תתאפרי

פמלה אנדרסון | צילום: shutterstock
פמלה אנדרסון | צילום: shutterstock

כשאנחנו חושבות על פמלה אנדרסון אנחנו חושבות על סקנדלים הוליוודים, נכון? אבל לא עוד. בריאיון שהעניקה הכוכבת שיתפה כי היא מתאפרת כמה שפחות, ואיך זה קשור לתדמית שלה?

88 שיתופים | 132 צפיות

פמלה אנדרסון אולי הסתבכה בשלל שערוריות במהלך חייה, אבל עכשיו היא מתחילה בשגרת חיים וטיפוח נקייה ורעננה יותר, ליטרלי.

>> בגיל 65: מישל פייפר יפהפייה בלי איפור

בריאיון שהעניקה לאחרונה למגזין ELLE, שיתפה כי בימים אלה היא מבינה שעליה לעזוב את הסגנון "הפרוע", לדבריה, שאימצה בניינטיז. כיום, בגיל 56, מספרת אנדרסון כי היא משתדלת ללכת כמה שפחות עם איפור.

"אני חושבת שכולנו ניראה מצחיק כשנזדקן", אמרה בריאיון. "אני די צוחקת על עצמי כבר עכשיו כשאני מסתכלת במראה. אני אומרת כזה 'וואי, מה קורה לי?'. זה די מסע עבורי". אנדרסון אף שיתפה כי היא מרגישה שנאלצה לשנות את התדמית שלה במהלך השנים, שהייתה לתחושתה "מרדנית", וכי העובדה שהיא הולכת ללא איפור – עזרה לה לדבריה "להגיע למקום טוב יותר".

כבר לא תראו אותה באיפור כבד | צילום: shutterstock
כבר לא תראו אותה באיפור כבד | צילום: shutterstock

אנדרסון טוענת בריאיון כי היא חשה שבצעירותה לא היו לה היכולות להחליט ולהשפיע על הקריירה שלה, והיא נאלצה "ללכת עם מה שאנשים אמרו לי לעשות". ההחלטה להפסיק להתאפר באמצע שנות ה-50 לחייה, הגיעה מכיוון נוסף, וזאת נוכח העובדה המצערת שהמאפרת הצמודה שלה, אלכסיס ווגל, הלכה לעולמה לאחר מאבק בסרטן השד. "היא הייתה נהדרת", אמרה אנדרסון, "ומאז, פשוט הרגשתי שיהיה יותר טוב עבורי ללכת בלי איפור".

>> אילנית לוי חושפת שאובחנה עם גידול: "חיה את הפחד היומיומי"

אנחנו רק נציין שכל אחת הכי יפה כשנוח לה – עם איפור או בלי – מה שמתאים לה. כך או כך, כיף לראות מישהי כמו אנדרסון שלמה עם עצמה בשיא האותנטיות והטבעיות, וכאמור, והיא לא היחידה. שאפו!