בגיל 65: מישל פייפר יפהפייה בלי איפור

מישל פייפר | צילום: צילום מסך מאינסטגרם michellepfeifferofficial@
מישל פייפר | צילום: צילום מסך מאינסטגרם michellepfeifferofficial@

מספר חודשים אחרי יום הולדתה ה-65, מישל פייפר מציינת סיבה חדשה למסיבה: שלושה מיליון עוקבים ועוקבות בחשבון האינסטגרם שלה. את המאורע היא בחרה לציין בדרך אותנטית וטבעית במיוחד. התעלפנו

88 שיתופים | 132 צפיות

מישל פייפר מצאה דרך יפה במיוחד לחגוג את הגעתה לשלושה מיליון עוקבות ועוקבים באינסטגרם, ואנחנו לגמרי מאוהבות בה על האותנטיות.

>> כמה קלאס: מישל פייפר בת 65, הסטייל שלה על זמני

השחקנית, שבאפריל האחרון חגגה יום הולדת 65, ציינה בסוף השבוע האחרון את אבן הדרך האינסטגרמית, ושלושה מיליון עוקבות ועוקבים לחשבון האינסטגרם שלה, ומה יותר מתוק ואמיתי מאשר סלפי הורס על הספה בבית, כשהיא זוהרת בלוק נינוח, נטול מאמץ ונטול איפור?

הורסת ללא איפור | צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם michellepreifferofficial@
הורסת ללא איפור | צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם michellepreifferofficial@

פייפר העלתה את התמונה המקסימה וכתבה לעוקבות ולעוקבים: "אני מודה לכם שאתם מבלים ביחד איתי כאן", וכמובן, איך לא, ציינה שמדובר בשלושה מיליון בליינים ובלייניות. נזכיר שהשחקנית אגב, התחילה את הדרך שלה כדוגמנית, ואת המראה הייחודי שלה, כשהיא זורחת עם איפור או בלעדיו, קיבלה כנראה מהמיקס הגנטי שלה שמורכב משלל מוצאים – גרמני, שוודי, בריטי, צרפתי והולנדי.

>> סופיה ורגרה חוגגת 51 – והיא לוהטת מתמיד

את הפריצה הגדולה שלה בעולם המשחק, עשתה השחקנית בסרט הקאלט "פני צלקת" לצד אל פאצ'ינו (1983), וארבעים שנה מאוחר יותר זכתה להייפ מטורף בישראל, הודות לתחפושת הזוגית של עומר אדם ויעל שלביה בפורים 2023. אנחנו בכל אופן מאוהבות בך מישל, עם איפור או בלעדיו. אין עלייך.