אילנית לוי חושפת שאובחנה עם גידול: "חיה את הפחד היומיומי"

מלכת הספונג'ה. אילנית לוי | צילום: יח"צ
מלכת הספונג'ה. אילנית לוי | צילום: יח"צ

במסגרת קמפיין אופנה בסימן העלאת מודעות לסרטן השד, חושפת אילנית לוי שאובחנה עם גידול שהוסר. מעריכות אותך על האומץ ושולחות חיבוק

88 שיתופים | 132 צפיות

אילנית לוי הצטלמה הבוקר (רביעי) לקמפיין אופנה לרשת גולברי, בסימן העלאת מודעות למחלת הסרטן, וחשפה לראשונה שאובחנה עם גידול שהוסר, וכי היא עדיין חיה בפחד יומיומי מהמחלה, כנשאית של גן.

>> "בחרתי לא לגור בתל אביב ואני מאמינה שזה השאיר אותי שפויה". מה אילנית לוי למדה על החיים?

לוי, שהצטלמה לקמפיין של גולברי לסתיו 2023, חשפה כי "כמי שעברה את החוויה הנוראית הזו חשוב לי להשתתף בקמפיין לגילוי מוקדם, זה מציל חיים", אמרה. "כנשאית גן סרטן השד אני שמחה להעלות מודעות בנושא זה. אני חיה את הפחד היומיומי, ואם פעם הייתי דחיינית של רופאים הגילוי המוקדם נתן לי דחיפה להיבדק באופן קבוע ולא להזניח את הנושא", אמרה.

אילנית לוי בקמפיין סתיו לגולברי 2023 | צילום: יח"צ
אילנית לוי בקמפיין סתיו לגולברי 2023 | צילום: יח"צ
אילנית לוי בקמפיין סתיו לגולברי 2023 | צילום: יח"צ
אילנית לוי בקמפיין סתיו לגולברי 2023 | צילום: יח"צ

בנוסף סיפרה כי היא ובן זוגה אלירז שדה שהביאו לפני כשנתיים את בתם הראשונה המשותפת אריה, היו מאוד רוצים להרחיב את המשפחה ולהביא לאריה אחים נוספים לעולם. לוי ציינה כי הם עובדים על זה, ומקווים לדבריהם, "שיקרה במהרה".

בריאיון של לוי לשער המגזין שלנו לפני מספר שנים סיפרה לנו על האימהות שלה: "אני אימא שונה מאימי. בבית הוריי לא באמת דיברו עם הילדים. לא יכולתי לדבר עם אימא שלי על ענייני בנות. אז כתוצאה מכך, הפכתי לאימא מאוד אסרטיבית, אני לא מפסיקה לדבר איתם על הכול ורוצה שתמיד יספרו לי את האמת. הילדים שלי יודעים שגם אם הם עשו משהו לא בסדר, גם אם בסוף אכעס, אני קודם כל אהיה שם בשבילם".

עוד הוסיפה לוי כי היא מרגישה שגילתה את עצמה דרך הילדים שלה: "בגיל 21 נהייתי אימא. אני לא מכירה את עצמי כאדם בוגר בלי ילדים. נכון שיש עבודה שמביאה סיפוק ועניין, אבל עדיין, להיות אימא זו העבודה העיקרית שלי. גם בימי צילום המוח שלי עסוק בילדים, בשיעורים, בחוגים. חינוך ילדים בעיניי מתחיל מדוגמה אישית, ילד סופג את מה שהוא רואה אצלך".

אנחנו מחבקות את לוי על האומץ לחשוף פרט קשה מחייה ומליץ לכל אחת מקוראותינו ללכת ולהיבדק.