עדי פינס: "אני יודעת שבסוף יראו אותי בפני עצמי"

עדי פינס | צילום: רפי דלויה
עדי פינס | צילום: רפי דלויה

בגיל 17 עדי פינס, האחות הקטנה של עדן פינס, קוטפת קמפיין אופנה ראשון, ומגלה לנו את הסוד של עדן לצילומים מוצלחים

88 שיתופים | 132 צפיות

בחודש הבא תחגוג עדי פינס יום הולדת 17. רגע לפני, היא קוטפת קמפיין ראשון למותג ההלבשה התחתונה פיקס, קמפיין שעד לא מזמן הובילה אחותה הגדולה, עדן פינס. ייתכן והייחוס המשפחתי הוא שסידר לה להיות היום במעמד שאלפי בחורות צעירות בגילה חולמות עליו, אבל היא לא מתרגשת מזה יותר מדי. "כל הזמן מנסים להשוות בינינו, כי אני בתחילת דרכי ועוד לא ממש נכנסתי לעולם הזה. אני יודעת שבסוף יראו אותי בפני עצמי. אולי אם ישכחו את השם שלי, אז יגידו אחות של עדן. אני מאמינה שעם הזמן יראו את הטאלנט והאישיות שלי ויתנו לי את המקום שלי".

View this post on Instagram

Baby girl

A post shared by A D I DOUSHIE F I N E S (@adixfines) on

>> זה מה שאילנית לוי אומרת לילדים על פרשת אייל גולן

בתעשייה הזאת, להיות "אחות של", זה יותר קל או יותר קשה?
"מצד אחד זה יותר קל כי היא כבר סללה לי דרך והיא יכולה לתת לי טיפים איך לעשות פוזות ואיך להתארגן לקמפיינים, אבל בסך הכול חובת ההוכחה היא עליי".

איזה טיפים היא נתנה לך היום?
"קודם כל להשתחרר, להראות ביטחון וגם להרגיש בטוחה בעצמי כי אף אחד לא שופט אותי פה, ולעשות פוזות מוגזמות".

View this post on Instagram

@maluma

A post shared by A D I DOUSHIE F I N E S (@adixfines) on

אפרופו פוזות מוגזמות, לאחרונה הייתה ביקורת מאוד קשה על תמונות של עדן. טענו שהן פרובוקטיביות מדי.
"זו לגמרי החלטה נבונה מצדה, זה בשבילה, זה לא בשביל אף אחד אחר, וזה הגוף שלה. הביקורת בכלל לא קשורה לאחותי, מלא דוגמניות מצטלמות ככה, עדן פשוט מאוד דומיננטית היא גם מובילת דעה ורואים מאוד את האישיות שלה. בגלל שהיא דומיננטית הייתה ביקורת כזאת מוגזמת. מעבר למראה, יש עוד הרבה מה לקלף ולראות איזה אדם מדהים היא. בלי קשר לאחותי, כל אחד צריך לעשות מה שטוב לו ולהצטלם איך שבא לו".

את רואה את עצמך מצטלמת ככה?
"כרגע אני לא מסוגלת להצטלם ככה, או בכללי בהלבשה תחתונה, אני עוד לא בת 17".

בר רפאלי ויעל בר זוהר עשו את זה כבר מגיל 15.
"מבחינתי זה לא הזמן ולא המקום, אבל שכל אחד יעשה מה שטוב לו". 

עדי פינס בסט הצילומים של פיקס | צילום: רפי דלויה
עדי פינס בסט הצילומים של פיקס | צילום: רפי דלויה

את הקמפיין היא חולקת יחד עם שירה קורן גוטמן בתה של גלית גוטמן, ועם אמנית הפילטרים עם מיליון העוקבים שחשפנו כאן לראשונה הולי מריה, ולצידן עומר נודלמן, זקנת השבט, שמככבת כפרזנטורית של פיקס כבר עונה שנייה. עבור השאר זה הקמפיין הראשון לפיקס. "עומר הכי מרימה לנו בתור ותיקה היא מתייחסת אלינו ממש יפה וזורקת מחמאות", מצהירה פינס. 

שירה קורן גוטמן ועומר נודלמן לפיקס | צילום: רפי דלויה
שירה קורן גוטמן ועומר נודלמן לפיקס | צילום: רפי דלויה
הולי מריה מצטלמת לקמפיין פיקס | צילום: רפי דלויה
הולי מריה מצטלמת לקמפיין פיקס | צילום: רפי דלויה

אז איך זה מרגיש להצטלם פעם ראשונה לקמפיין אופנה?
"קודם כל מלחיץ, וגם מרגש ומאתגר. זו פעם ראשונה שאני נחשפת לעולם הזה, ופעם ראשונה שהעולם הזה נחשף אליי. אני מרגישה שהצוות הכי רואה אותי כבן אדם בפני עצמי, נותנים לי את הבמה להראות את הווייב שלי. אני מראה ביטחון ומקצועיות, לא ציפיתי שיהיה לי כזה הרבה ביטחון, כי אין לי עוד ניסיון. וכיף לי כמובן עם שאר הבנות".

זאת הצצה לחלק הכיפי של העולם הזה, יש לו גם צדדים פחות יפים, נגיד לפני כמה ימים פרסמו שהורדתן עוקב אחת מהשניה, וכתבו עלייך שאת קנאית ועוד דברים לא נעימים.
"מבחינתי כל פרסום הוא פרסום טוב, כל עוד אני יודעת שלא היה מאחוריו שום דבר רציני, אין לי מה להתייחס. מה שרואים מבחוץ ומה שהתקשורת מנסה לעשות זה לא מה שנכון. הסרת העוקב לא הייתה מכוונת, זאת הייתה תקלה טכנית, לא עבר בינינו חתול שחור בניגוד למה שמנסים להוציא כאייטם. הייתי בחו"ל ופתאום קיבלתי מלא הודעות, ואני ועדן סידרנו ישר את העניינים. שתינו יודעות את האמת ולשתינו יש קשר מאוד טוב, היא פה בשבילי להכול והיא החברה הכי טובה שלי".

וזאת רק ההתחלה, בטח בהמשך בטח ינסו להצמיד לך רומנים עם סלבס אחרים, את מרגישה מוכנה לזה?
"קודם כל יש לי חבר", היא צוחקת, "בהתחלה לא רציתי להיכנס לעולם הזה. לקח לי הרבה זמן להגיע להחלטה הזו, בדיוק בגלל הדברים האלה. לא הרגשתי מוכנה. אני עכשיו מרגישה יותר בשלה ובוגרת, אני מבינה שלכל דבר יש השלכות ואני מבינה שאני צריכה לשאת בתוצאות של הכניסה לעולם הזה. אני מוכנה, אבל לא יודעת אם אדע להתמודד עם הכל".

View this post on Instagram

????

A post shared by Ido Mor ???? (@idomor9) on

 

מה למשל יכול לשבור אותך?
"טוקבקים, זה כואב לראות שיש אנשים שרק מנסים להוציא את הרע, אני מאוד רגישה ולוקחת דברים ללב, אני יודעת שאני לא אמורה להגיד לך את זה, אבל בסופו של דבר כולנו בני אדם ולכולנו יש רגשות. אני מציעה לכל מי שמרגיש שהוא יכול להיות גיבור מאחורי המקלדת שיחשוב על המעשים שלו, שיחשוב שיש אנשים שזה פוגע בהם".

את נראית מאוד טעונה בעניין.
"יש הרבה טוקבקים מגעילים, גם על הכתבה עם ההסרת עוקב ראיתי הרבה דברים שפגעו בי, שניסו לעשות כאילו זה קטע של קנאה. אם אני לא אהיה מספיק מוכנה יש לי את אחותי שעברה את זה והיא תעזור לי להתמודד".

מה החלום שלך?
"להגיע לפסגות הכי גבוהות. אבל אני רוצה בכלל ללמוד רפואה, בסוף כשאסיים עם העולם הזה אני רוצה להיות רופאה. אני רוצה גם ללמוד משחק ולשחק בסרטים וסדרות מצליחות בחו"ל".

אז גל גדות צריכה להתחיל להיזהר?
"הלוואי שזה יקרה, זאת השאיפה, היא מודל לחיקוי מבחינתי. הייתי הכי רוצה לשחק עם ליאם ניסן, יש לו את הסרטים הכי מטורפים, אני מתה על 'חטופה'".

ומבחינת מותגי אופנה, איפה הכי היית רוצה לדגמן?
"רק אל תגידי ויקטוריה'ס סיקרט, זה מה שכולן אומרות" צועקת לה גוטמן מהצד. "אין לי משהו ספצפי, הכי גבוה שאפשר" מצהירה פינס, "זה בהמשך, רק התחלתי". 

View this post on Instagram

Makeup by @stefy1205

A post shared by A D I DOUSHIE F I N E S (@adixfines) on