יפה לה: סקרלט ג'והנסון משיקה מותג טיפוח משלה

סקרלט ג'והנסון | צילום: Matt Winkelmeyer/Getty Images
סקרלט ג'והנסון | צילום: Matt Winkelmeyer/Getty Images

חולמת על עור כמו של סקרלט ג'והנסון? השחקנית המצודדת מפתיעה עם מותג טיפוח חדש משלה, ומפה הוא נראה מאוד מבטיח. כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

סקרלט ג'והנסון היא אחת הנשים היפות והמוכשרות בעולם, ועכשיו היא משלבת את שני הדברים שהתברכה בהם לטובת אפיק חדש. כוכבת סרטי "הנוקמים" של מארוול (ולנצח אהובתנו מ"אבודים בטוקיו" של סופיה קופולה), משיקה מותג טיפוח חדש משלה בשם "The Outset".

>> לפני שהיא השיקה מותג טיפוח משלה, סקרלט השתמשה בקרם העיניים הזה שעולה 50 ש"ח

ג'והנסון טרם חשפה ולו מוצר אחד מהמותג המסקרן, אבל השיקה אתר וחשבון אינסטגרם ייעודיים עם צילומי אווירה בשחור-לבן, בהם צילומים שלה וצילומים של פרחים שונים – כולם משדרים תחושת ניקיון ומינימליזם עם פן טבעי-אקולוגי מובהק. הכיתובים מחזקים את המסר עם אמירות כגון: "Do More With Less" ו-"The Ease Of Simplicity" בצד אמירות כמו: "For People And Planet" ו-"Return To The Essential".

בביו של העמוד פורסם תאריך ההשקה הרשמי של המותג, ה-1 במרץ. השחקנית בת ה-37, שהייתה בעבר הפנים של מותגי אופנה וקוסמטיקה יוקרתיים כגון לוריאל, לואי ויטון, דולצ'ה וגבאנה ועוד, באחד הפוסטים בעמוד כך: "הייתי הפנים של של כמה וכמה מותגי יוקרה לאורך הקריירה שלי ואלה היו חוויות מופלאות, אבל איך לנסח את זה? אני מניחה שתמיד הרגשתי שאני מגלמת דמות בקמפיינים שלהם, וככל שהתפתחתי רציתי ליצור ולייצג מותג שהוא נכון לי".

>> ענת בירן-פרוסט: "אני לומדת להתיידד עם הקמטים שלי"