קרם העיניים שסקרלט ג'והנסון מכורה אליו עולה 50 ש"ח

סקרלט ג'והנסון | Leon Bennett/Gettyimages
סקרלט ג'והנסון | Leon Bennett/Gettyimages

מותג הקוסמטיקה הזול והיעיל שעושה את זה לסקרלט ג'והנסון נוחת בארץ והמועמדת הערבייה הראשונה לנשיאות המדינה מפתיעה עם קו טיפוח משלה. חדשות הטיפוח

88 שיתופים | 132 צפיות

בשבילי מה שסקרלט הזמינה

ריס ווית'רספון וסקרלט ג'והנסון חשפו לאחרונה את סודות הטיפוח המפתיעים שלהן: הראשונה משתמשת בסרום לטשטוש קמטוטים שעולה 35 ש"ח, והשנייה בקרם עיניים לטשטוש כהויות ונפיחויות שעולה 50 ש"ח – שניהם מבית מותג הטיפוח הבריטי The Inkey List. המותג נולד ב־2018 והפך ללהיט היסטרי תוך זמן קצר, הודות למוצרים אפקטיביים מבוססי חומצה היאלורונית, חומצה סליצילית וחומצה הידרוקסית במחירים שווים לכל נפש. החדשות המשמחות: עכשיו אפשר למצוא אותו בסופר־פארם (35־80 ש"ח).

סרום חומצה הילארונית, מחיר 35 ש"ח | צילום: יח"צ
סרום חומצה הילארונית, מחיר 35 ש"ח | צילום: יח"צ

מצב צבירה מוצק

ד"ר שמעון אקהויז, פיזיקאי ויזם בעל שם עולמי בתחום המכשור הרפואי־אסתטי, מכר את החברות שלו (סינרון ולומניס) במאות מיליוני דולרים והמציא כבר יותר מ־100 פטנטים. גולת הכותרת החדשה הנקשרת לשמו היא Superb, הדור הבא של טכנולוגיית האולטרסאונד מבית חברת Sofwave שבבעלותו. מדובר במכשיר למתיחת עור הפנים, הצוואר וקו הלסת ולחידושו, המסייע בהעלמת סנטר כפול, קמטים וקמטוטים. המכשיר עושה את הופעת הבכורה שלו בארץ בימים אלה, בקליניקה של הפלסטיקאי הבכיר פרופ' אייל גור (שהוא גם מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית באיכילוב). הטכנולוגיה מבוססת על העברת אנרגיה באמצעות שבעה מתמרים הפועלים יחדיו, מה שמאפשר שטח כיסוי גדול ובתדירות המעודדת ייצור קולגן ואלסטין. קהל היעד: נשים וגברים בגילים 40 פלוס שעדיין אינם זקוקים לניתוח, וגם מבוגרות ומבוגרים יותר שאינם בעניין של טיפולים פולשניים. ברוב המקרים מספיק טיפול בודד והתוצאות נשמרות לשנתיים. מחיר לדוגמה: 8,000 ש"ח לטיפול של מיצוק צוואר וקו לסת.

שיעור באזרחות

אלהאם חאזן, שהכריזה על עצמה כמועמדת הערבייה הראשונה לנשיאת המדינה, היא אשת אשכולות: היא רוקחת במקצועה, בוגרת האוניברסיטה העברית בירושלים; אשת עסקים מצליחה שבבעלותה רשת בתי מרקחת בצפון; בימים אלה היא מקימה מרכזים רפואיים אלטרנטיביים למגזר הערבי ובמקביל היא מפתחת קו מוצרי קוסמטיקה הקרוי על שמה ("אלהאם" בערבית פירושו "השראה"), שאותו היא מתכננת לשווק ברחבי העולם. מוצרי הדגל של הקו הם סבונים טבעיים לפנים (49 ש"ח) – למשל, סבון על בסיס שמן זית וצמחים מהגליל לסוגי עור שונים, סבון יסמין ולבנדר לעור יבש, סבון על בסיס אלוורה להרגעת העור ועוד. לדבריה, הסבונים מבוססים על פורמולה בלעדית שהיא בדרך לרישום כפטנט. את הסבונים חאזן מייצרת במפעל בגליל, ולצדה עובדות שתיים מבנותיה – מירה, רוקחת; וסומה, נטורופתית. בקרוב היא תציג גם סבוני גוף ושמפו, והיא מבטיחה שגם אם תיבחר לנשיאה – קו מוצרי הטיפוח שלה ימשיך לגדול.

טפחי את עצמך

הקוסמטיקאית הפרא־רפואית בר ויכמן ניצלה את תקופת הקורונה המאתגרת ופיתחה מארזים המאפשרים טיפול קוסמטי בדיוק כמו במכון, אבל בבית (שגם בלי קשר לקורונה, יכולים להתאים למי שמעדיפות לחסוך זמן). מחיר המארזים הוא 349 ש"ח (להשיג ב־bar-v.co.il), ותכולתם משתנה בהתאם לסוג העור – רגיל, יבש, שמן או מעורב, אנטי אייג'ינג לעור מבוגר ואפילו מארז מיוחד לעור עם פיגמנטציה. כל ערכה כוללת מוצרים לטיפול בן שעה ומלווה בסרטון הדרכה לשימוש במוצרים בכל אחד מהשלבים: ג'ל ניקוי, ג'ל התפחה, שמן ויטמינים לעיסוי, פילינג (שורף לכן? הערכה מגיעה עם מניפה), חומצת רטינול, סרום וקרם הבהרה או מיצוק.

מארזי טיפוח לטיפול פנים | צילום: יח"צ
מארזי טיפוח לטיפול פנים | צילום: יח"צ

 

קצרים

  • חפצות בעיניים שועליות ובגבות מורמות? הכירו את Fox Eyes, סרט מתיחה מתכוונן שנתפס לשיער בעזרת קליפסים כדי ליצור את האפקט המבוקש.
  • בקליניק מציגים את Pop Triple Lip Balm, שפתון תלת־שכבתי המשלב לחות, צבע וברק במשיכה אחת ונראה כמו סוכרייה.
  • שני מוצרים טבעוניים חדשים להצערה ולמיצוק העור מבית מינוס 417, המתמחה במוצרי ים המלח: סרום אינטנסיבי פעיל וקרם לילה מועשר בתמציות פרח הקמומיל.
  • מותג הגילוח ג'ילט מציע לראשונה סדרת טיפוח לגברים מזוקנים בשם King C. Gillette. הלהיט המסתמן: מעצב זקן משוכלל המבוסס על מסרק ומייתר את הצורך בסכין.
תחליב רחצה של דאב, מחיר 15-20 ש"ח | צילום: יח"צ
תחליב רחצה של דאב, מחיר 15-20 ש"ח | צילום: יח"צ