שקיעתו של עמק הסיליקון: הסלבס מוציאות את השתלים מהחזה

כריסי טיגן בטקס הגראמי 2020 | צילום kevin mazur gettyimages
כריסי טיגן בטקס הגראמי 2020 | צילום kevin mazur gettyimages

כריסי טיגן חשפה כי היא מוציאה את שתלי הסיליקון, אז נזכרנו בעוד סלבס שחשפו את ההחלטה לוותר על החזה הגדול

88 שיתופים | 132 צפיות

למרות שזה נראה כאילו הרשתות החברתיות וסלבס כמו קים קרדשיאן מקדשות את החזה הענק, דווקא לא מעט סלבס החליטו בתקופה האחרונה להסיר את השתלים ולחזור למראה הטבעי.

הלילה העלתה כריסי טיגן לחשבון הטוויטר שלה סרטון שבו היא עוברת בדיקת קורונה, ומאוחר יותר העלתה פוסט לאינסטגרם שבו חשפה את הסיבה שבגללה נאלצה לעבור את הבדיקה: "הרבה אנשים גילו סקרנות (וחטטנות), אז פשוט אגיד את זה כאן – אני הולכת להוציא את השתלים מהחזה. הם היו נהדרים עבורי במשך הרבה שנים, אבל התבגרתי ונמאס לי. אני רוצה להיות מסוגלת ללבוש שמלה במידה שלי ולשכב על הבטן בנוחות. זאת לא בעיה גדולה, אל תדאגו, הכול בסדר. עדיין יהיו לי ציצים, הם פשוט יהיו עשויים רק משומן, כמו שזה אמור היה להיות מלכתחילה. שקיות שומן טיפשיות ונהדרות". כך כתבה.

לאחרונה, לא מעט סלבס בוחרות להסיר את שתלי הסיליקון מהחזה, לעיתים מדובר בסיבה רפואית ולעיתים בסיבה אסתטית. בשנים האחרונות מתפרסמים לא מעט מחקרים על תופעות הלוואי שקורות כתוצאה מהשתלים והסכנות שמגיעות יחד עם הכנסתם לגוף, כמו הגדלת הסיכויים לדלקת פרקים, סיכון גדול פי 4.5 של אישה עם שתלים ללדת לידה שקטה, קשר לסרטן עור ועוד מחלות. כך לדוגמה יולנדה חדיד, אימן של האחיות ג'יג'י ובלה חדיד חשפה בעבר כי גם היא עברה את ההליך מסיבה רפואית. היא סיפרה כי התמודדה עם תסמינים של מחלת ליים. אחד השתלים שלה התפוצץ כתוצאה מנפילה בחופשת סקי והיא סיפרה כי החומר של השתלים נמצא מסתובב בגופה והגיע גם לבלוטות הלימפה. "זה הרגיש כאילו משהו הורג אותי מבפנים", כתבה.

בלה וג'יג'י עם אבא מוחמד ואימא יולנדה | צילום: Gettyimages
בלה וג'יג'י עם אבא מוחמד ואימא יולנדה | צילום: Gettyimages

גם הדוגמנית הישראלית נטלי דדון חשפה בשנת 2017 בפוסט אינטימי כי היא הסירה את השתלים: "בוקר, התעוררתי קצת אחרת, אולי לא אחרת, אולי התעוררתי עצמי. אולי פשוט כל כך התרגלתי אחרת, אולי אנחנו כל כך מתרחקים מעצמנו כי אפשר להיות מישהו אחר.
כבר חודש ימים שאני נלחמת על השפיות שלי, בודקת, מבררת, נזרקת בראש למליון כיוונים. נחרדת, מתפרקת, איבחון ואז שאיבה ובקטריולוגיה ומשם לביופסיה. לא ברור מה נכנס לי לחזה והתפללתי שהלוואי שזה כלום בעצם. אני אמא, בעיקר רץ לי בראש שאני אמא ויש לי פה אחריות עצומה ביקום הזה. אי אפשר ללכת עכשיו. כן, עד לשם הגעתי. דרמתית, חרדתית או סתם אנושית.

"ההמלצה הסופית הגיעה. חייבים להוציא את השתלים. ואת שוכחת שלפני רגע רק התפללת שזה יהיה כלום ושום דבר ושתהיי בריאה.
אז הינה הודיעו לך, את בריאה! רק תאלצי לחיות בלעדיהם. הגוף דוחה את השתלים. ואת מאבדת פרופורציות ובמקום לקפוץ באויר משמחה שזהו מוציאים אותם ונגמר, את בריאה. את מייללת ולא מאמינה, אני בלי ציצי? מי אני בכלל? הם איתי כבר 15 שנה לא יודעת להיות מישהי אחרת לשניה! וגם מה אתה נזכר עכשיו גוף יקר? עכשיו אחרי 15 שנה אתה מפרק בית ומשפחה? קריירה מפוארת שבנינו יחדיו? מחפש לך גוף צעיר יותר? אתה ממש כמו כולם שתל יקר! אתה דוחה אני דוחה מה זה משנה בכלל. שב בשקט ותחזור לעצמך.
שולפת תמונות של לפני מהמגירה מתנחמת לרגע. דווקא היה חמוד וזה מגניב לך.

"ואז קפצו עליי שלל נתונים אכזריים שהחזירו את הסטירה. את כבר לא בת 16 ואל תשכחי שעברת הריון, הנקה. אז אל תצפי ליותר מדי.
מצד שני היית כזאת קטנה שחיפשת בטחון עצמי בתוך חזה ענק.

"יכולתי להלחם עליכם, מודה. לשאוב ולהמתין, לשים נקזים. אבל הגוף ביקש מנוחה. וגם הנפש מרגישה. אז לטוב ולרע היו שלום פוליאוריטנים יקרים. הייתם לי לעזר רב. אני קצת אנוח לי כאן ואלמד לקבל את עצמי גם כך… שהרי שום דבר לא קורה לו סתם.
אולי נפגש יום אחד, אולי הגעגועים ישתלטו עליי, אבל בינתיים , תודה על הבריאות שלי ותודה שזאת חיצוניות ודי! וולקאם באק ילדה".

View this post on Instagram

בוקר… התעוררתי קצת אחרת, אולי לא אחרת אולי התעוררתי עצמי … אולי פשוט כל כך התרגלתי אחרת, אולי אנחנו כל כך מתרחקים מעצמנו כי אפשר להיות מישהו אחר… כבר חודש ימים שאני נלחמת על השפיות שלי, בודקת, מבררת, נזרקת בראש למליון כיוונים… נחרדת, מתפרקת, איבחון ואז שאיבה ובקטריולוגיה ומשם לביופסיה… לא ברור מה נכנס לי לחזה והתפללתי שהלוואי שזה כלום בעצם… אני אמא, בעיקר רץ לי בראש שאני אמא ויש לי פה אחריות עצומה ביקום הזה. אי אפשר ללכת עכשיו. כן, עד לשם הגעתי. דרמתית, חרדתית או סתם אנושית. ההמלצה הסופית הגיעה… חייבים להוציא את השתלים. ואת שוכחת שלפני רגע רק התפללת שזה יהיה כלום ושום דבר ושתהיי בריאה. אז הינה הודיעו לך, את בריאה!!!!!! רק תאלצי לחיות בלעדיהם… הגוף דוחה את השתלים. ואת מאבדת פרופורציות ובמקום לקפוץ באויר משמחה שזהו מוציאים אותם ונגמר , את בריאה. את מייללת ולא מאמינה, אני בלי ציצי?!?!!? מי אני בכלל?!?!?!?? הם איתי כבר 15 שנה לא יודעת להיות מישהי אחרת לשניה! וגם מה אתה נזכר עכשיו גוף יקר? עכשיו אחרי 15 שנה אתה מפרק בית ומשפחה????? קריירה מפוארת שבנינו יחדיו!?!?!?? מחפש לך גוף צעיר יותר?!?!?? אתה ממש כמו כולם שתל יקר! אתה דוחה אני דוחה מה זה משנה בכלל. שב בשקט ותחזור לעצמך. שולפת תמונות של לפני מהמגירה מתנחמת לרגע… דווקא היה חמוד וזה מגניב לך. ואז קפצו עליי שלל נתונים אכזריים שהחזירו את הסטירה. את כבר לא בת 16 ואל תשכחי שעברת הריון, הנקה… אז אל תצפי ליותר מידי. מצד שני היית כזאת קטנה שחיפשת בטחון עצמי בתוך חזה ענק… יכולתי להלחם עליכם, מודה… לשאוב ולהמתין, לשים נקזים… אבל הגוף ביקש מנוחה. וגם הנפש מרגישה(: אז לטוב ולרע היו שלום פוליאוריטנים יקרים. הייתם לי לעזר רב(; אני קצת אנוח לי כאן ואלמד לקבל את עצמי גם כך… שהרי שום דבר לא קורה לו סתם. אולי נפגש יום אחד, אולי הגעגועים ישתלטו עליי, אבל בינתיים , תודה על הבריאות שלי ותודה שזאת חיצוניות ודי!!! וולקאם באק ילדה❤️ (ותודה דוקטור קליין על ליווי מרגש ומרכך החל בילדה חסרת בטחון אז ועד היום כאמא מפוחדת ומוגזמת כאחד!)

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon) on

גם ויקטוריה בקהאם סיפרה בעבר גם כי החליטה להסיר את השתלים בריאיון למגזין Allure, לא משום שהם פגעו בה מבחינה בריאותית אלא כי היא פשוט לא אהבה אותם ואת איך שהם נראים.

ויקטוריה בקהאם בשבוע האופנה בלונדון 2020 | צילום: Gareth Cattermole/BFC/Getty Images for BFC
ויקטוריה בקהאם בשבוע האופנה בלונדון 2020 | צילום: Gareth Cattermole/BFC/Getty Images for BFC