אופנה

מפתח תקווה להוליווד: הצלם הדתי שכבש את כריסי טיגן

כריסי טיגן וג'ון לג'נד | צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for Michael Kors
כריסי טיגן וג'ון לג'נד | צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for Michael Kors

איך מגיע צלם דתי מישראל לאחת הכוכבות הכי גדולות בעולם? הסיפור המטורף של טל עבודי: "יש לי מסר אחד - צניעות"

88 שיתופים | 132 צפיות

כריסי טיגן היא אחת מהכוכבות הכי גדולות בעולם כרגע. חוץ מיופי כובש, כריזמה ממגנטת ומשפחה פוטוגנית להפליא הכוללת את הבעל ג'ון לג'נד והילדים לונה ומיילס, טיגן הוכיחה בשנים האחרונות שהיא הרבה מעבר לעוד פרצוף יפה. בין אדם מדובר במתקפת ציוצים שנונה נגד הנשיא טראמפ או בין אם בתמונות שלה מניקה רגע אחרי הלידה וללא ריטוש – טיגן לגמרי הבינה את חוקי המשחק של המאה ה-21 ועידן האינסטגרם. היא שנונה, אמיתית, מצחיקה ובעיקר נגישה, לכן לא פלא שהיא הפכה לדמות מעוררת השראה כל כך.

לכן שמחנו במיוחד לראות שהבוקר היא בחרה לפרגן לאחד משלנו, צלם האופנה הישראלי טל עבודי. עד כה הוא עבד עם לא מעט סלבריטאיות מקומיות, כולל רוסלנה, עדן פינס, מארינה מקסימליאן ועוד רבות וטובות, אבל אין ספק שהצילומים עם כריסי טיגן הם קפיצת מדרגה.

"עבר זמן רב כל כך מאז שבאתי לצילומים רק כדי להצטלם", כתבה טיגן ליותר מ-23 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם. "אבל אז ראיתי את העבודות המדהימות של טל עבודי אצל חברתי הדוגמנית נינה אגדל, ופשוט הייתי חייבת לפגוש אותו. זה היה יום צילומים נהדר, נינוח ויפהפה עם כמה מהאנשים הכי אדירים", היא כתבה ולא שכחה לפרגן גם לשאר אנשי הצוות הישראלים שעובדים באופן קבוע עם עבודי – הסטייליסט שלו לבן ומעצב השיער שי הללי זיו. על האיפור הופקדה אמנית האיפור מארי פיליפס, שבין היתר אחראית ללוקים של קנדל ג'נר, בלה חדיד ועוד שלל איי ליסטריות.

חוץ מכישרון אדיר עבודי בן ה-25 מחזיק גם בסיפור חיים לא טיפוסי לתעשייה. הוא גדל במשפחה חילונית שחזרה בתשובה כשהיה ילד והיום הוא דתי לכל דבר. הדוגמניות שמגיעות אליו יודעות שהתמונות שלו עומדות בכל כללי הצניעות, בלי מחשופים, בגדי ים או חצאיות קצרצרות. מה שאולי היה עלול להיתפס תחילה כמגבלה, בטח בתעשיית האופנה, הפך אצל עבודי לחלק מסוד הקסם שלו שכולל כתב יד מזוהה והצטיינות בפורטרטים חשופים ומרגשים במיוחד.

View this post on Instagram

@tal_abudi @maryphillips @shalevlavan @shay_shaz

A post shared by chrissy teigen (@chrissyteigen) on

כשהתקשרנו אליו היום לשמוע על החוויה עם טיגן תפסנו אותו באמצע צום תענית אסתר, אבל אפילו הצום לא היה יכול להסתיר את ההתרגשות הגדולה. "כריסי נחשפה באינסטגרם לתמונות שאני עושה. וככה נוצר הקשר, פנו אלי מהצוות שלה", הוא מספר בצניעות על סיפור הסינדרלה שכל צלם ישראלי היה חולם עליו.

לא חשבת שעובדים עליך לרגע?
"לא, ממש לא. זה היה נראה מאוד רציני. התרגשתי מאוד. אני צריך לשמור על פרטיות אז אני לא יכול לספר הכל אבל אחרי זה השלב הבא היה פשוט לטוס. דאגתי כמובן לסגור את הצוות שאני עובד איתם בארץ – שלו ושי".

ריסי אישרה גם את שאר אנשי הצוות הישראליים או שהיא סמכה עליך?
"זה עבר אישור שלה בשמחה, כי היא אהבה את התמונות שלי".

View this post on Instagram

???? @tal_abudi @maryphillips @shalevlavan @shay_shaz

A post shared by chrissy teigen (@chrissyteigen) on

כריסי ידועה כאחת הכוכבות היותר מצחיקות, שנונות ונגישות בהוליווד. איך הייתה האווירה על הסט?
"אני רק יכול לספר שמדובר בבחורה מלאת כריזמה, ובעיקר צנועה, היא באמת בן אדם. אני לא מתכוון לצנועה לא מבחינת בגדים, אלא מבחינת אישיות. היא פשוט בן אדם".

המילה צניעות לא חוזרת סתם אצל עבודי, מבחינתו זו השליחות שלו ודווקא בתעשיית האופנה. הוא מספר שטיגן אמנם לא ידעה על הרקע הדתי שלו כי מבחינתו זה לא היה רלוונטי לצילומים אבל שהסט, כמו שאר הסטים שלו, היה מוגדר מראש כך שלא היה יכול להיווצר מצב בו טיגן הייתה רוצה להצטלם עם בגד פתוח יותר למשל.

"ויתרתי על הרבה דברים בחיים שלי מבחינת צניעות, הרבה קמפיינים גדולים. זה חד וחלק מבחינתי העניין פה, אין פשרות. בסט הכל מוגדר, אחרת זה לא קורה".

אי פעם הרגשת שהדת עומדת בדרך שלך להצלחה? או שהיא מעכבת אותך?
"השאלה הזאת רק מזכירה לי למה אני עושה את מה שאני עושה. מבחינתי המסר הוא אחד – צניעות. להראות שאפשר לעשות אופנה ברמה הכי גבוהה שיש גם בצניעות, וזה מסר שאני רוצה להעביר גם בעולם. להראות כמה הצניעות יפה, לא צריך לפחד מהמילה הזו".

אתה לא מרגיש לפעמים ניגוד בין תרבות הסלבס והאינסטגרם לצניעות?
"אני מוצא את הדרך שלי בתוך כל הגל הזה של האינסטגרם".

אחרי הצילומים יצא לך לדבר עם כריסי? נשארתם בקשר?
"קיבלתי מייל שהיא מרוצה, אז אני מאושר".

לא הפעם הראשונה שהיא מתלהבת מישראלים: כריסי טיגן והבעל ג'ון לג'נד עם גל גדות והבעל ירון ורסנו | צילום: Charley Gallay/Getty Images for GQ
לא הפעם הראשונה שהיא מתלהבת מישראלים: כריסי טיגן והבעל ג'ון לג'נד עם גל גדות והבעל ירון ורסנו | צילום: Charley Gallay/Getty Images for GQ

ועוד כמה מהצילומים היפים של טל עבודי

דורית רבליס

View this post on Instagram

DORIT

A post shared by Tal Abudi (@tal_abudi) on

עדן פינס

מארינה מקסימיליאן

מלי לוי

נועם פרוסט

View this post on Instagram

NOAM FROST ❤️ #HAIR&MAKEUP BY @shay_shaz

A post shared by Tal Abudi (@tal_abudi) on