מביך: פאדיחת הפוטושופ המטורפת של דוגמנית העל

בלה חדיד | צילום:  Estrop/Getty Images
בלה חדיד | צילום: Estrop/Getty Images

קשה להבין איך זה קרה, אבל הדוגמנית המבוקשת בעולם, בלה חדיד, העלתה לאינסטגרם תמונה עם טעות פוטושופ קשה והגולשים חגגו

88 שיתופים | 132 צפיות

דוגמנית העל, בלה חדיד, האחות הקטנה של ג'יג'י ואחת הדוגמניות העסקות והמרוויחות בתעשייה, נאלצת גם היא להישאר בימים אלו בביתה ולהתנתק מחיי הזוהר, שכוללים שטיחים אדומים מתוקשרים, צעידה על מסלולי תצוגות או בילוי עם החברות קנדל ג'נר והיילי בולדווין. כמו דוגמניות רבות במצבה גם היא מציפה את הפיד בסלפיז יפים, אתגרי טיקטוק ותמונות מהחודשים שעברו בהם כבשה את מסלולי התצוגות הנחשקים של מעצבים כמו מארק ג'ייקובס, ורסצ'ה, מיסוני, מיו מיו ועוד רבים בשבועות האופנה ברחבי העולם, שערי מגזינים או הפקות אופנה בכיכובה.

לצד התמונות המדויקות והמרוטשות, העלתה חדיד תמונה נוספת, עם טעות פוטושופ קשה. היא פשוט שמה על התמונה צמחייה ולא טשטשה את הגבולות שבין התמונה המקורית לתמונת הצמחיה המודבקת, יחד עם זאת תמונת הצמחיה מפוקסלת בניגוד לתמונה שלה שהיא חדה. מה שיוצר בלבול ולא ברור האם מדובר בניסיון של הדוגמנית ליצור משהו אומנותי, או שסתם ניסתה להוסיף קצת צמחיה לתמונה ללא הצלחה. הגולשים כמובן לא נשארו אדישים ותהו למה התכוון המשורר, "בלה, אנחנו רואים את העריכה שלך" כתבה אחת הגולשות ואילו אחרים התעצבנו והאשימו אותה בכל שהיא מזלזלת בהם וחושבת שהם לא ישימו לב לעריכה הגרועה הזאת. "ככה זה כשהצוות שלך בבידוד", התלוצץ גולש אחר.

View this post on Instagram

Lucky ???? to get some Vitamin D☀️????

A post shared by Bella ???? (@bellahadid) on

אכן לא ברור האם מדובר ביצירת אומנות שעיניי פשוטי העם שלנו פשוט לא רואה, או שבאמת ככה זה כשהמרטשים שלך בבידוד, או חופשה ללא תשלום.