סוגרים שנה: כל הלוקים הטובים והרעים של 2021

קים קרדשיאן לובשת בלנסיאגה במט גאלה 2021 | צילום: Gettyimages
קים קרדשיאן לובשת בלנסיאגה במט גאלה 2021 | צילום: Gettyimages

שירה האס בליגה של הגדולות, זנדאיה העיפה אותנו לשחקים, גל גדות לא איכזבה, קיארה פראני צריכה לפטר את הסטייליסט ואיפה לדעתכן נמצאת קים קרדשיאן ברשימה? המתלבשות הטובות והרעות של 2021

88 שיתופים | 132 צפיות

אי אפשר לסגור את שנת 2021 בלי לסכם את הלוקים הטובים והפחות טובים שראינו באירועים, על שטיחים אדומים וברחבי הרשת. בניגוד לשנת 2020, שהתאפיינה בעיקר בטרנינג ומדי-בידוד, שנת 2021 הייתה בסימן חזרה לשגרה. אז נכון שהקורונה עוד לא לגמרי מאחורינו (ותודה  באמת לאומיקרון), אבל השנה הזו אפשר היה לצאת מהבית ולהתקהל, והתוצאה היא שלל לוקים מגוונים. חלק מהלובשות שיחקו אותה, וחלק נפלו בענק. הנה הרשימה:

הלוקים הטובים של השנה

זנדאיה

השחקנית זנדאיה כבר כמה שנים נמצאת בעלייה ולא מופרך לטעון שב-2021 היא מועמדת ראויה לאשת השנה של השטיחים האדומים. מאז ומתמיד זנדאיה הייתה מתלבשת מחוננת, ותודה לסטייליסט הצמוד לואו רואץ', שמלווה אותה מתחילת הדרך ועושה עבודה נפלאה, אך השנה היא לגמרי שיחקה אותה עם בחירות אופנתיות משובחות. כמעט קשה לשים את האצבע על הלוק הכי מוצלח שלה ב-2021, אבל בכל זאת יש אחד שבלט מעל כולם: המראה הרטוב של בלמיין שלבשה זנדאיה לפסטיבל ונציה. מדובר בשמלת עירום מתוחכמת, לא סליזית ופרובוקטיבית כמו שאנחנו רגילים לקבל משמלות עירום, אלא שמלה אומנותית מופלאה עשויה עור חום, שנראה כאילו היא נכנסה איתה אל הים ויצאה החוצה הישר אל השטיח האדום. השסע במקום, המחשוף לא עמוק, הגזרה מחמיאה לממדי גופה וההשלמות בגזרת אקססוריז (שרשרת ירוקה עצומה של בולגרי) והשיער הרטוב גורמים לנו להוריד את הכובע בפני ההופעה.

>> זנדאיה בלוק שהשאיר אותנו המומות

זנדאיה וטימותי שאלאמה | צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images for
זנדאיה וטימותי שאלאמה | צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images for

ג'ניפר לופז

כמה ימים אחרי ההופעה המוצלחת של זנדאיה בפסטיבל ונציה, הגיע שיא נוסף – ג'ניפר לופז ובן אפלק משיקים את הקאמבק שלהם בלוק בלתי נשכח של המגה סטארית. ג'יי לו בחרה למאורע, שידעה שיסוקר היטב בכל העולם, שמלה לבנה (רמז לכוונות?) של המעצב החביב עליה, ג'ורג' חובייקה, עם שסע עמוק ומחשוף עמוק עוד יותר בעיטור אבנים נוצצות, ותיק קלאץ' תואם. הגלאם – איפור-שיער – היה עשוי לעילא, ומה שהכי עבד היה האטטיוד של המאוהבת החדשה-ישנה.

>> ג'ניפר לופז ובן אפלק מפזרים רמז דק לחתונה באופק

ג'ניפר לופז ובן אפלק על השטיח האדום בונציה | צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם ilovestylecom
ג'ניפר לופז ובן אפלק על השטיח האדום בונציה | צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם ilovestylecom

גל גדות

אין ספק שלגל גדות הייתה שנה עמוסה. היא התחילה עם ההייפ של "וונדר וומן 1984" שהושק ימים ספורים לפני תחילתה של 2021, המשיכה עם הפרויקט התיעודי שלה בשיתוף נשיונל ג'יאוגרפיק,  וסיימה עם צאתו של סרט חדש בנטפליקס בכיכובה – "הודעה אדומה", ששבר שיאי צפייה. בין לבין היא גם הספיקה להכריז על היריון וללדת את בתה השלישית, דניאלה. כתוצאה מהלו"ז העמוס נרשמו לא מעט הופעות פומביות שחייבו אותה ואת הסטייליסטית, אליזבת סטיוארט, לייצר מראות משובחים. התוצאה בהחלט ראויה לציון ולא סתם קשה לבחור רק לוק אחד שעשה את השנה, ובכל זאת, יוצאת דופן הייתה השמלה האדומה הנוצצת של Loewe שהיא לבשה לפרמיירה של הסרט החדש שלה. יש מצב שאדום זה פשוט הצבע שלה?

>> הטיפולים והמוצרים שעוזרים לגל גדות לשמור על עור הפנים

קמלה האריס

זוכרים שאת השנה פתחנו עם סגנית נשיאה ראשונה לארצות הברית? אל טקס ההשבעה ההיסטורי והמרגש הגיעה קמלה האריס, הסגנית הנבחרת, עם מעיל מחויט ארוך בצבע סגול של המעצב האמריקאי הצעיר כריסטופר ג'ון רוג'רס, עם חולצה תואמת מתחת וכפפות בגוון דומה. מה שהופך את הלוק הזה לחשוב הוא המסרים הסמויים שבו. ראשית, מדובר באחד משלושת הצבעים של תנועת הסופרג'יסטיות הפמיניסטית. שנית, סגול הוא הצבע שנוצר מערבוב הצבעים כחול ואדום שמזוהים עם שני המחנות של ארצות הברית – דמוקרטים ורפובליקנים. הצבע הסגול נושא עמו מסר מאחד, וזה בדיוק מה שהיינו צריכים בתחילת השנה הזו.

טקס השבעת נשיא ארצות הברית | צילום: Joe Raedle/Getty Images
טקס השבעת נשיא ארצות הברית | צילום: Joe Raedle/Getty Images

קייט מידלטון

הדוכסית מקיימברידג' הגיעה אל פרמיירת הסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד, "לא זמן למות", בלונדון עם לוק מלכותי במיוחד שהצדיק את השיוך שלה למשפחת המלוכה. מידלטון לבשה שמלת שכמייה זהובה נוצצת של המעצבת האהובה עליה, ג'ני פקהאם וללא ספק גנבה לכולם את ההצגה. השמלה עד כדי כך מהממת שאנחנו מוכנים לסלוח לתסרוקת המבוגרת ולעגילים המיושנים. שום דבר לא העיב על ההצלחה של הפיס הייחודי שהיא לבשה. אז אם אפשר לבקש, הלוואי שככה תמיד תראה קייט מידלטון.

קייט מידלטון | צילום: Chris Jackson/Getty Images
קייט מידלטון | צילום: Chris Jackson/Getty Images

שירה האס

בתחילת 2021, שירה האס הפכה לכוכבת עולמית בזכות ההצלחה של הסדרה "המורדת" של נטפליקס בכיכובה, מה שזיכה אותנו בלא מעט לוקים מעניינים שלה. בעוד שהאס לבשה בתי אופנה רבים מהעולם כמו מיו מיו, פראדה ושאנל, דווקא הלוק הכי יפה שלה שלגמרי עשה לנו את השנה הוא כחול-לבן. מדובר בחליפת סלמון ורדרדה של המעצבת המקומית שני צימרמן שלבשה שירה האס לטקס פרסי הטלוויזיה בישראל. כך ללא ספק נראית החליפה המושלמת. תוסיפו לזה איפור עדין ותסרוקת קלאסית-אלגנטית וקיבלתן לוק מנצח.

קים קרדשיאן

לא, לא טעיתם. עוד לא עברנו לחלק של הלוקים הגרועים של השנה, אבל מראה החושך של קים קרדשיאן במט גאלה לגמרי התברג ללוקים הטובים של השנה, ולו רק בשל התחכום שבו. במבט ראשון, מדובר באסון. קים קרדשיאן הגיעה לשטיח האדום האופנתי הכי נחשב בשנה כשהיא מכוסה מכף רגל ועד ראש בבד שחור של בלנסיאגה. הבדיחות ברשת לא איחרו להגיע: "לוק של הטליבאן", כתבו רבים, אחרים טענו: "זו פשוט אכזבה". פרשני האופנה אמרו שזהו ניסיון להציג לעולם את הסילוואט המזוהה ביותר שיש – הגוף של קים קיי. אחרים חשבו שאולי זו ביקורת על מצבה העגום והשחור של אמריקה. בסופו של דבר, העלתה קים קרדשיאן פוסט ובו כתבה – בחרתי ללבוש טי-שירט מכף רגל ועד ראש, כסמל לתרבות האמריקאית – שזהו נושא הגאלה. גאונות.

>> הלוק שבר רפאלי תעדיף לשכוח וכל הרגעים הכי מוגזמים במט גאלה

קים קרדשיאן לובשת בלנסיאגה במט גאלה 2021 | צילום: Gettyimages
קים קרדשיאן לובשת בלנסיאגה במט גאלה 2021 | צילום: Gettyimages

הלוקים הגרועים של השנה

קיארה פראני

כל כך הרבה לוקים גרועים היו לקיארה פראני השנה, שממש קשה לבחור את האחד. לשמחתנו, רגע לפני שהשנה מסתיימת, דאגה פראני לפינאלה ראויה – אוברול תחרה של המותג calzedonia, שעבורו היא משמשת פרנזטורית כמובן, שמתחתיו חוטיני שחור, וזאת לצד מגפי עור גבוהים וז'קט עור תואם. קיארה בעצמה הבינה שמדובר באסון אופנתי כשדאגה לכתוב בפוסט שהעלתה לאינסטגרם לצד התמונה: "אני מוכנה לשיפוט שלכם". אין מילים לתאר כמה הבחירה באוברול הפרובוקטיבי והמיושן עושה לנו עקצוצים בנשמה. ניסינו למצוא בו טיפת חן, אבל אין. מה יהיה, קיארה? האם ב-2022 המלתחה תשתפר?

>> נפילתה של הבלוגרית מספר 1: מה קרה לקיארה פראני?

קריסטין סטיוארט

השחקנית הגיעה לפסטיבל ונציה עם אאוטפיט עייף, חיוור, נטול גלאם וכזה שאפשר לסכם אותו במילה אחת: זוועה. כשהתברר שמאחורי היצירה עומד לא אחד מבית אופנת הקוטור שאנל, נפל לנו האסימון וקלטנו שיוקרה לא מבטיחה סטייל. מדובר בטוניקה בגוון מנטה בהיר מדי עם סיומת תחרה מוזרה מעל מכנסיים תואמים. אומנם טרנד השמלה מעל המכנסיים חזר השנה ובגדול, אבל זה לא עובד במקרה. גם הפפיון השחור במרכז הטוניקה, שניסה להוסיף צבע לחיוורון, לא עזר והתוצאה פשוט איומה.

קריסטין סטיוארט | צילום: Stephane Cardinale – Corbis/Corbis via Getty Images
קריסטין סטיוארט | צילום: Stephane Cardinale – Corbis/Corbis via Getty Images

טיילור סוויפט

יש לנו קצת פריחה משמלת הפרחים שבחרה ללבוש טיילור סוויפט לטקס הגראמי. מדובר בשמלת מיני של אוסקר דה לה רנטה שאמורה לסמל פריחה, צמיחה, לבלוב והצלחה, אבל לנו בעיקר עשתה חשק לקרוא לגנן. היא אמנם יצאה מהטקס עם שלל פרסים על פועלה המוזיקלי, אבל בכל מה שקשור לבחירת הלוק, שמישהו יצלצל לסטייליסט בבקשה.

טיילור סוויפט | צילום: Kevin Mazur/Getty Images
טיילור סוויפט | צילום: Kevin Mazur/Getty Images

היידי קלום

היידי קלום הגיעה לטקס פרסי בחירות הילדים באחד הלוקים הצבעוניים שראינו אי פעם, ולא בקטע טוב. מילים כמו "ססגוני" או "שמח" לא תמצאו כאן, אלא יותר מילים כמו "בחילה" ו"קשה לעיכול". קלום הגיעה לטקס בלוק של דולצ'ה וגבאנה, צמד מעצבים חובבי צבעים, שכולל ג'ינס צהוב שחלקו האחורי מנומר עם שלשלאות גורמט מהמאה הקודמת, לצד סוודר גולף צמרי במיוחד רווי צבעים זרחניים – צהוב, כחול, ירוק, ורוד וכתום ולכל זה תוסיפו נגיעות כסופות. ללא ספק קשה לצפייה.

היידי קלום | צילום: Amy Sussman/KCA2021/Getty Images
היידי קלום | צילום: Amy Sussman/KCA2021/Getty Images

>> הבת של היידי קלום הולכת בעקבות אמה ועושה את זה בענק

מייגן פוקס

מייגן פוקס אולי עובדת עם הסטייליסטית של היילי ביבר, מייב ריילי, אבל לצערה היא לא מצליחה להשלים את המהפך למתלבשת טובה כפי שעושה הלקוחה הוותיקה יותר. פוקס הגיעה לטקס הבילבורד בבגד גוף חושפני של מוגלר עם חיתוכים במקומות לא לגיטימיים וחצאית שקופה שלא עוזרת להסתיר יותר מדי. בעבר, קים קרדשיאן בעצמה לבשה סט דומה, וגם אז לא אהבנו את התוצאה, אז למה שהמצב יהיה שונה כשמדובר במייגן פוקס? זה לא שאנחנו שמרניות, אבל במקרה הזה המחשוף המוגזם פשוט לא עובד. בהחלט ראינו לוקים טובים יותר של מוגלר.

מייגן פוקס ומשין גאן קלי | צילום: Rich Fury/Getty Images for dcp
מייגן פוקס ומשין גאן קלי | צילום: Rich Fury/Getty Images for dcp