ג'ניפר לופז ובן אפלק מרגשים על השטיח האדום ומפזרים רמז דק לחתונה באופק

ג'ניפר לופז ובן אפלק על השטיח האדום ובנציה | צילום: Getty Images/Daniele Venturelli/WireImage
ג'ניפר לופז ובן אפלק על השטיח האדום ובנציה | צילום: Getty Images/Daniele Venturelli/WireImage

בניפר, הצמד שמוכיח שקאמבק הוא הדבר הכי לוהט, הגיעו לראשונה יחד (בסיבוב הזה) לאירוע רשמי: הפרימיירה של סרטו החדש של אפלק, והכניסו אותנו לסרט אחר לגמרי עם רמזים על חתונה

88 שיתופים | 132 צפיות

בניפר (ג'ניפר לופז ובן אפלק) עשו זאת שוב, הם העלו לנו את הדופק כאילו היינו אחרי רכבת הרים, והפעם זה קרה כשהופיעו רשמית, לראשונה יחד בסיבוב הנוכחי שלהם כזוג, להקרנת הבכורה של הסרט החדש של אפלק בפסטיבל ונציה "The Last Duel", ואין מה להגיד, שני אלה לגמרי יודעים את העבודה.

אז לטובת כל מי שחושבת שאנחנו סתם מגזימות בתיאור המצב הבריאותי שלנו אחרי שראינו את הזוג מתייצב לראשונה יחד על השטיח האדום, החלטנו לתאר לכן את השתלשלות האירועים שלא הייתה מביישת אף קומדיה רומנטית (בכיכובם של בניפר, כן?). זה התחיל כשאפלק יצא מתוך ג'יפ שחור, עשה סיבוב לצד הפונה אל הקהל ונופף בידו כאילו מדובר מינימום בנסיך הארי. הוא עמד מחוייך ליד הרכב והצטלם, וכמובן שנתן לנו להמתין עוד כמה שניות בשביל לתהות עם מי הוא הגיע לשטיח האדום. ואז זה קרה, הוא פתח את דלת הרכב, ומשם יצאה בשמלה לבנה לא אחרת מאשר, ג'ניפר לופז. וכך, חברות, הם הגדירו מחדש את המושג "לדפוק כניסה".

אז אחרי שנרגענו קצת מהכניסה של הזוג שלגמרי גרמה לנו לפנטז על עוד קאמבקים שהיינו חולמות לראות (אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט, גווינת' פאלטרו וכריס מרטין, זאק אפרון וונסה הדג'נס למשל) אפשר לעבור לגזרת הלבוש: לא ברור אם ג'יילו ניסתה להעביר מסר לאקס אלכס רודריגז, שאליו הייתה מאורסת והדהימה את העולם כשאישרה את הפרידה שלהם בחודש אפריל האחרון, או שמטרת האאוטפיטים של הזוג היא להמשיך ולשגע את המעריצים ברחבי העולם, אבל להגיע בהופעה הרשמית הראשונה כזוג, בשמלה לבנה וחליפה שחורה, זה הכי צועק "כלה וחתן!" (מה שיהפוך את סיפור הקאמבק הזה למושלם). נזכיר, רק בחודש יולי האחרון קיבלנו הוכחה רשמית לקאמבק של השנה, כשבן וג'ניפר תועדו מתנשקים על יאכטה בדרום צרפת ביום ההולדת ה-52 של ג'יילו.

אז מאיפה השמלה הלבנה שהספיקה לשגע את המעריצים? ג'ניפר בחרה פעם נוספת בשמלה של המעצב האהוב עליה, ג'ורג חובייקה. שמלה עם שסע ברגל ומחשוף עמוק שהעניקו לאאוטפיט וויב סקסי וכמובן, עיטור של אבני סברוסקי שהוסיפו את האלגנטיות לשמלה. בגזרת התכשיטים ג'יילו בחרה בתכשיטים של חברת קרטייה, סט מרשים של צמיד, עגילים וטבעת המשלבים יהלומים בגוון צהוב.