שקיות אפונה ובושם בריח כביסה: סודות הטיפוח של מירית גרינברג

מירית גרינברג | צילום: דניאל קוממי
מירית גרינברג | צילום: דניאל קוממי

הטיפ שלה להתחיל את היום עם אנרגיות טובות, המייקאפ שעוזר לה להתמודד עם הויטיליגו, והטיפול לגבות שסייע עם תופעות הלוואי של הטיפולים הכימותרפים. מירית גרינברג חושפת סודות טיפוח

88 שיתופים | 132 צפיות

מלכת יופי לשעבר, מאפרת מקצועית, ומשפיענית רשת, בת 43. נשואה ואימא לארבעה. 

שגרת טיפוח

"יש לי סוג עור מעורב, נוטה לשומניות במרכז הפנים, אבל מאז הטיפולים הכימותרפים וההקרנות שעברתי בעקבות סרטן השד, הוא נוטה לעיתים להתייבש. אני מתחילה את הבוקר עם מים קרים על הפנים. מנקה פנים עם סבון דיפ קלינר של דרמלוסופי, ביום יום אני משתמשת בקרם יום של ל. רפאל. כשהעור שלי מתייבש מאד אני שמה בלילה את הקרם של A -DERMA מותג דרמו קוסמטיקה שבמקור קניתי לילדים שלי לפנים ולגוף נגד יובש וגיליתי שהוא מצוין גם לי. פעמיים בשבוע אני שמה מסכת פנים ULTIMATE LIFTING HYDRATING MUSK של ל. רפאל שעושה לי עור פנים של תינוק, אני מסירה איפור עם שמן ההסרה של קיקו לשפתיים ולעיניים שמתאים גם לאיפור עמיד. לגוף אני משתמשת בשמן קוקוס של I-HERB שניתן למצוא בחנויות טבע".

>> מירית גרינברג: "שלוש שנים לא הלכתי למעקב, ידעתי שיש לי גידול שפיר והמשכתי בחיי, לא ידעתי שבצמוד לגידול השפיר, צמח לו גידול ממאיר מסוג נדיר"

קרם גוף של A -DERMA מותג דרמו קוסמטיקה | צילום: יח"צ
קרם גוף של A -DERMA מותג דרמו קוסמטיקה | צילום: יח"צ
מסכת פנים ULTIMATE LIFTING HYDRATING MUSK של ל. רפאל | צילום: יח"צ
מסכת פנים ULTIMATE LIFTING HYDRATING MUSK של ל. רפאל | צילום: יח"צ

אנטי אייג'ינג

"אני מטופלת במרכז של רונית רפאל בתל אביב. העור שלי היה זקוק לשיקום בעקבות כל הטיפולים שהשפיעו עליו לרעה ואני עושה טיפול אנטי אייג'ינג ואנטי פיגמנטציה שנקרא אוקסי סטאר, כשסילוני חמצן עם מים פיזיולוגים ותמצית כמהין מוחדרים לעור והמראה בסוף הטיפול מדהים. לאחרונה התחלתי להזריק בוטוקס אצל ד"ר אלון לירן, המנתח הפלסטי שהכרתי בעקבות הניתוח שעברתי בשד, ההזרקה היא רק בצידי העיניים כדי לשמור על המראה הטבעי".

>> שוקלת טיפול בהזרקה? כך תדעי אם כדאי לך ומתי להתחיל

איפור

"שגרת האיפור שלי מתחילה עם פריימר בצבע עור, לא שקוף של בנפיט בשם PORE FESSIONAL שאני רוכשת בדיוטי פרי וזה כיף גדול להתאפר מעליו. יש לי ויטיליגו ומצאתי שהכיסוי הטוב ביותר לפנים שלי הוא עם המייק אפ דרמה קולור של קריולן הגרמנית. אני מניחה אותו בטפיחות, במיוחד על אזורי הכתמים והוא היחיד שממש מסתיר אותם לגמרי. מעל אני שמה קרם לחות עם צבע של בובי בראון NUDE FINISH TINT. כשמדובר בסומק, אני מעדיפה את אלה הרטובים ולא בפודרה דחוסה והקונטור הנוזלי של ארמני NEO NUDE עושה עבודה נהדרת. אני משתמשת לסירוגין בשתי מסקרות: פרדייז אקסטטיק של לוריאל ובמסקרה העמידה של רבלון BIG BED LASH. את השפתונים שלי אני אוהבת באדום. לעדה לזורגן יש סט של סטיק אדום".

פריימר בצבע עור PORE FESSIONAL של בנפיט | צילום: יח"צ
פריימר בצבע עור PORE FESSIONAL של בנפיט | צילום: יח"צ
קרם לחות עם צבע NUDE FINISH TINT של בובי בראון. 220 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם לחות עם צבע NUDE FINISH TINT של בובי בראון. 220 ש"ח | צילום: יח"צ
תיק איפור של מירית גרינברג. מסקרה עמידה של רבלון BIG BED LASH. מחיר 69.90 ש"ח | צילום: יח"צ
תיק איפור של מירית גרינברג. מסקרה עמידה של רבלון BIG BED LASH. מחיר 69.90 ש"ח | צילום: יח"צ

שיער

"אחרי תקופת הטיפולים הוא חזר ומאז אני עם שיער קצר. אני מסתפרת אצל רפי חובב מגיל 19 וכשאני מגיעה אליו, אני לא שואלת מה עושים הפעם, כי הוא זה שמחליט ואני סומכת עליו. אני חופפת שיער על בסיס יומי, משתמשת בקרטין שמפו של שרינה קיי, ואני מכורה למסכה המשקמת של רפי חובב HAIRDESIGN שעובדת נפלא על שיער שעבר טיפולים כימיים. כמות יומית קטנה עושה את כל ההבדל".

בושם

"לא אוהבת בשמים מתוקים אלא את אלה שיש להם את הריח הנפלא של כביסה נקייה. המועדף עלי הוא של נרסיסו רודריגז MUSC NOIR, בושם שנותן תחושת ניקיון נפלאה ולמרות שהוא לא חזק מדי עדיין אנשים מזהים אותי ממרחק בזכותו".

תיק איפור של מירית גרינברג. בושם MUSC NOIR של נרסיסו רודריגז. 479 ש"ח ל־100 מ"ל | צילום: יח"צ
תיק איפור של מירית גרינברג. בושם MUSC NOIR של נרסיסו רודריגז. 479 ש"ח ל־100 מ"ל | צילום: יח"צ

גבות

"לפני שחליתי עשיתי מיקרובליידינג אז למזלי נשארו לי גבות ולנה מרטינוב ממשיכה לסדר לי אותם גם היום לעיתים רחוקות".

מני פדי

"אני מגיעה לטל פישמן שגרה בסמיכות אלי אחת לשלושה שבועות והיא עושה לי לק ג'ל, העדיפות שלי היא ללקים כהים, ברגיל אדומים ולעיתים בסגול כהה".

תזונה

"הארוחות שלי לא מאוד מסודרות, אני אוכלת לפעמים באמצע הלילה כי אני לא נרדמת בגלל כל הכדורים שאני מחויבת לקחת לשנים הבאות למניעת חזרת המחלה. אני משתדלת להקפיד על אוכל בריא והאהבה הגדולה שלי באוכל היא לירקות בכל צורה שהיא. אני לא צמחונית או טבעונית, אבל עדיין מרבה לאכול טופו ומכינה הרבה אוכל טבעוני. רק לפעמים, כשהגוף מאותת לי, אני אוכלת מנת בשר. אבל הפטיש הכי גדול שלי באוכל הוא פלפלים חריפים ומלפפונים חמוצים".

כושר

"בעבר עשיתי הרבה ספורט, כולל TRX ואימוני כוח שלוש פעמים בשבוע, ועכשיו לאט לאט אני מנסה לחזור. כיוון שהבית שלנו הוא בית ספורטיבי וגם הילדים עוסקים בספורט, יש לנו ציוד ספורט מגוון בבית ואני עושה קצת אירובי והליכון ככל שהגוף מאפשר לי".

הטיפ שלי

"במקפיא שלי תמיד יש שקיות אפונה קפואות. הן נפלאות להוריד נפיחויות, להזרים דם ולתת חיות לעור. ביום יום אני מאמינה גם במים קרים, לפנים ולגוף וגם את המקלחת, אני מסיימת במים קרים. אין דרך נפלאה יותר להתחיל את היום מאשר להעיר את הפנים והגוף עם מים קרים, זה משדרג את המראה, נותן תחושה נהדרת ועושה מיד מצב רוח טוב".