האם ניתן למסד רודף שמלות? לא בטוח שאת רוצה לבדוק את זה

נירית נתנאל | צילום: שמרית מאור
נירית נתנאל | צילום: שמרית מאור

היא רצתה להיות האחת שתצליח ליישב אותו מתוך 800 נשים שניסו לעשות זאת לפניה, אבל כשהגיעה ההזדמנות האמיתית לכך נירית נתנאל הבינה שהיא בכלל צריכה ליישב משהו בעצמה

88 שיתופים | 132 צפיות

את יונתן פגשתי במועדון הקלרה בתל אביב כשהייתי בת 24. אני זוכרת את הרגע שבו המבטים שלנו הצטלבו לראשונה, ואיך שהוא נבלע בחזרה בהמון, ונעלם לי. חבל, היה בו משהו, חשבתי. הנה עוד גבר אבוד.

>> בארה"ב שמים סוף להפלות ורומסים את חייהן של מי שכבר נולדו. בקרוב אצלנו?

הסתובבתי לכיוונה של החברה שלי, לספר לה על הבחור ההוא, שעורר את סקרנותי וחלף לו. רק שלהפתעתי, במקום החברה, זה הוא שעמד שם, נשען, מחכה לי.

"אני יכול לקבל את המספר שלך?", הוא שואל אחרי ששולח במיומנות את החבר שלו להשיג לנו דרינקים. לא מבזבז זמן הבחור. "אתה יכול", אני עונה, "אם תנשק אותי קודם".

הוא התעשת מהר מאוד ובלי לחשוב פעמיים גרר אותי במהירות לקצה המקום, מצמיד אותי למעקה. יונתן היה בדיוק מהאנשים האלה שמיגנטו. אותי, ועוד 800 בחורות מלבדי

 

המבט הנדהם שלו הוא בדיוק התגובה שחיפשתי. מעולם לא פניתי ככה לגבר שתי דקות לתוך ההיכרות שלנו, לא עד אז, ולא מאז, אבל זה היה יום האהבה ואני הגעתי חדורת מטרה.

יונתן התעשת מהר מאוד ובלי לחשוב פעמיים גרר אותי במהירות לקצה המקום, מצמיד אותי למעקה. מזל שהוא אחז בי, כי אני ביקשתי נשיקה אבל לא ידעתי שהיא תסחוף אותי כמו הגלים הרוחשים מאחורינו. יש אנשים כאלה. משהו קורה, ואת מתמגנטת. יונתן היה בדיוק מהאנשים האלה שמיגנטו. אותי, ועוד 800 בחורות מלבדי.

ההמשך היה הרבה פחות רומנטי. היינו נפגשים אצלו. אני הייתי כרוכה אחריו, אבל הוא לא רצה שום דבר מעבר. רק דבר אחד הוא לא לקח בחשבון, יונתן. שתי טראומות מיניות מאחוריי, ואני לא יכולתי להיכנס לאינטימיות. לא איתו, ולא עם כל גבר אחר.

>> נירית נתנאל קיבלה ביקור לא צפוי מהטראומה המינית שלה

לא ברור בדיוק למה, אבל המשכנו להיפגש בכל זאת, אני והוא. הייתה לי אליו משיכה מטורפת, וידעתי שאם מישהו יצליח "לתקן" אותי, זה הוא. 800 נשים בכל זאת. הבחור מקצוען.

אבל השבועות הפכו לחודשים, וזה לא קרה. אני פשוט לא הייתי מסוגלת. העצב והייאוש חדרו אלינו, ומעליהם ריחפה האפשרות – שאולי אני לעולם לא אוכל להיות יותר עם אף גבר.

ואז הגעתי אליו שוב, ערב אחרון לפני הטיסה לתאילנד. התפללתי לא לטוס לחופשה שלי עם המועקה הזו. ופתאום זה הצליח. נפתרה לי הבעיה. וכל מה שהייתי צריכה כדי שזה סופסוף יקרה, זה גבר שלא באמת איכפת לו. או לפחות ככה חשבתי.

בחלוף שלוש שנים, אני מקבלת ממנו הודעה, ואנחנו מחדשים את הקשר. שוב אני מנסה ליישב את הבחור, שוב הוא משחק בי, ונעלם. לא לפני שהוא מתחיל עם אחת החברות הטובות שלי ומשאיר בינינו אדמה חרוכה. כזה היה יונתן. טיפוס מהאגדות.

בגלל זה כשהוא פנה אליי בשלישית, כמה שנים לאחר מכן, וכתב לי שהוא רוצה להיפגש איתי למטרת חתונה וילדים, אני הייתי משוכנעת שמישהו השתלט לו על הטלפון. יונתן? האיש וה-800 נשים? חה. אין מצב. הייתי חייבת לראות את זה במו עיניי.

השבועות הפכו לחודשים, וזה לא קרה. אני פשוט לא הייתי מסוגלת. העצב והייאוש חדרו אלינו, ומעליהם ריחפה האפשרות – שאולי אני לעולם לא אוכל להיות יותר עם אף גבר

 

הנה זה קורה. יונתן ואני, סבב נוסף. זה לקח לי רק תשע שנים, אבל לבסוף הצלחתי להוציא את רודף השמלות הניצחי לדייט הראשון שלנו.

שוב זה לא עובד בינינו אבל הפעם זה לא בגלל שהוא לא רוצה זוגיות. זה פשוט… יונתן. אני לא יודעת למה, אבל הנפש שלו פצועה מדיי. הוא יודע את זה, בגלל זה נשים תמיד נמשכו אליו, ניסו לתקן. בדיוק כמו שהוא ניסה לתקן אותי בעבר שלנו, ובמידה מסוימת, הוא גם הצליח. רק שאני לא הצלחתי לתקן אותו בחזרה.

בלתי נתפס איך שהגלגל מסתובב לו. נירית של שנות העשרים הייתה מאושרת אילו יונתן היה מבקש להתמסד איתה. לעומת זאת, נירית של שנות השלושים כבר חיפשה משהו אחר – קשר בריא, עמוק, מעניק. יונתן לא יכל לתת לי את כל זה.

למרות זאת, כנראה שתמיד תהיה לי איזושהי חולשה אליו. תמיד אני אזכור איך הוא היה היחיד שלא התייאש ממני בימים ההם – אלוהים יודע למה. רק שאחרי הכל, יונתן הוא ככל הנראה לא האחד שלי. וסביר להניח שהוא גם לא האחד שלך – כי הרי את כל אחת מאיתנו ליווה איזשהו יונתן במהלך החיים. הבחור ההוא, היפה והכריזמטי, שבמשך תקופה ארוכה כל כך השתוקקנו "ליישב", כדי להיות האחת והיחידה שלו. יודעות מה, יכול להיות שבסופו של דבר – אתן תצליחו למסד את הבחור. אבל תנו לי לחסוך לכן את ההמתנה של התשע שנים – לא בטוח שזה יהיה שווה את זה.

>> לכל הטורים של נירית נתנאל