עוד שתי עונות ל"אמילי בפריז": האם היא וגבריאל יתאחדו?

"אמילי בפריז" עונה 2 | צילום: באדיבות נטפליקס
"אמילי בפריז" עונה 2 | צילום: באדיבות נטפליקס

עכשיו זה רשמי, נטפליקס הודיעה ש"אמילי בפריז" תחזור לשתי עונות נוספות. האם עדיין ילך לה בקלות בלתי הגיונית, מתי היא וגבריאל יהיו כבר ביחד והאם היא אכן תישאר בפריז?

88 שיתופים | 132 צפיות

כבר איך שסיימנו לצפות בעונה השנייה של "אמילי בפריז" (ונהנו מכל רגע), הייתה לנו תחושה שאמילי לא תעזוב את פריז (או אותנו) כל כך מהר. גם אם יש הרבה סיבות למה לא להתמסר לעונות נוספות של הסדרה הקיטשית – יש לנו סיבה אחת נהדרת למה כן: כי זה פשוט כיף! לכן אנחנו מודות ומתוודות שעלה לנו חיוך ענק על הפנים כשנטפליקס הודיעה רשמית שנזכה לשתי עונות נוספות עתירות קוראסונים וסטיילינג שנוי במחלוקת. אז מה צופן העתיד לאמילי קופר?

>> הבינג' שלך לשנה חדשה: מה שווה לראות בטלוויזיה בינואר

בסרטון הקצר שעלה לחשבון האינסטגרם של "אמילי בפריז", הוצג לקט רגעים יפים בכיכובה של לילי קולינס, הלא היא אמילי, ושם התבשרנו על "שנה חדשה, אפשרויות חדשות". בסוף הסרטון מגיעה ההכרזה המיוחלת על חידוש הסדרה לעונה שלישית ורביעית.

 

זה לא שאנחנו באמת מופתעות. בכל זאת, אחרי שצפינו בעשרת הפרקים של העונה השנייה וגילינו שאמילי וגבריאל עדיין לא ביחד, לא חשבנו שישאירו אותנו ככה. הנחנו שחייבת להיות סיבה הגיונית למתוח את המסטיק הזה, כי עם כל הכבוד לאלפי, החתיך התורן, אנחנו רוצות שאמילי תלך עם הלב שלה. הרי שהסדרה הזאת גם ככה לוקה בחסר בכל הנוגע לתרחישים מציאותיים – אז למה להפסיק עכשיו? תנו לנו את מבוקשנו, אם כבר הגענו עד הלום. מה גם שהפרק האחרון מסתיים (אזהרת ספוילר) כשאמילי מתקשרת לסילבי, הבוסית לשעבר, כשיש בידיה את ההחלטה האם ברצונה להאריך את השהייה בפריז או לא. בקיצור, הרמה להנחתה של עונה נוספת, ולשמחתנו, שתי עונות נוספות.

עם כל הכבוד לאלפי, תנו לנו את מבוקשנו. "אמילי בפריז" עונה 2 | צילום: באדיבות נטפליקס
עם כל הכבוד לאלפי, תנו לנו את מבוקשנו. "אמילי בפריז" עונה 2 | צילום: באדיבות נטפליקס

וכך, מתגשמת לה המשאלה שלנו ושל קולינס עצמה, שאמרה למגזין פיפל בטרם ההודעה הרשמית על עונת ההמשך: "אשמח לקבל את ההזדמנות לעשות עונה שלישית. אני בעצמי עדיין לא יודעת מה יהיה, אני ממשיכה לשאול". אנחנו לא ממש מאמינות לה, לדעתנו סתם אסור לה לספר לנו.

>> שיר חדש עם מסר מעצים? אנה זק, בואי תראי מה פספסת

מעבר לכך אין עדיין פרטים מדוייקים על מה שצפוי לנו בעונות הבאות, אבל מסתמן שחלק נכבד מהשחקנים עשויים לחזור. אשלי פארק למשל, שמגלמת את הבסטי – מינדי, אמרה למגזין פיפל: "באופן אנוכי, אני רק מקווה שנזכה לבקר שוב בעיר אחרת. היה כזה כיף לצלם בסן טרופה במשך שבועיים". 

בינתיים ניאלץ להסתפק בהשערות, מאחר ואפילו מיוצר הסדרה בכבודו ובעצמו, דארן סטאר, לא מגיעה הישועה. טרם יצאה ההודעה הרשמית, גם הוא אמר למגזין פיפל: "ברגע שנקבל אישור לעונה השלישית, אני אתחיל לחשוב". קדימה סטאר, קיבלת! אז תתחיל לחשוב. ואם אתה צריך רעיונות, אנחנו כאן בשביל להציע, גם לגבי מערכות יחסים פוטנציאליות, וגם לאאוטפיטים חדשים שיתעלו אפילו על הלוקים המשובחים שזכינו לראות בעונה הראשונה.