נטע אלחמיסטר: "התחלתי לחשוב על ילדים"

נטע אלחמיסטר לובשת טופ של הלגה עיצובים, טבעת ועגילים - נוריתמי | צילום: רון קדמי, סטיילינג: ראובן כהן
נטע אלחמיסטר לובשת טופ של הלגה עיצובים, טבעת ועגילים - נוריתמי | צילום: רון קדמי, סטיילינג: ראובן כהן

נטע אלחמיסטר מספרת איך השפיע הסגר על חיי הנישואים שלה ועל הרצון להיות אימא וגם נותנת טיפ חשוב ומדויק לכל מי שמתמודד עם שיימינג

88 שיתופים | 132 צפיות

אתמול הבאנו כאן את סיפורה של מירב טיטה עשוש שהצטלמה יחד עם נטע אלחמיסטר לקמפיין למותג בגדי הים "בננהוט" וחטפה באדי שיימינג, איחולי מוות, קללות וסיפרה על התחושה שקיבלה מעוקבי המותג שפשוט לא רוצים אותה שם, ובנוסף אינסטגרם החליטו פשוט להסיר את תמונתה בבגד ים. למה התמונה הוסרה ואת תגובת אינסטגרם תוכלו לקרוא כאן. את נטע אלחמיסטר, בעלת המותג יחד עם שותפתה נועה בני, התגובות והסרת התמונה עיצבנו לא פחות. "הייתי בהלם", מספרת לנו אלחמיסטר. "חשבתי בהתחלה שמי שמנהלת את העמוד מחקה את זה בטעות, יש לנו סדר מסוים לפיו אנחנו מעלות תמונות ופתאום שמתי לב שהתמונה חסרה. כתבתי למנהלת האינסטגרם שלנו והיא אמרה לי שזאת לא היא, מהנסיון שלי וכי אני מאוד מבינה באינסטגרם, הנחתי שאנשים דיווחו והם החליטו להסיר".

הם הסבירו למה?
"לא כתבו לנו כלום, אפילו מייל לא שלחו לנו, פשוט הסירו. הודענו ישר למירב, היא חברה טובה שלנו, ואז החלטנו מיד להעלות עוד תמונה בפוזה אחרת יחד עם הסרטון. אחרי כמה שעות החזירו את התמונה הקודמת. סיטואציה לא מובנת. הכי הזוי זה שיש לנו מלא תמונות של מירב בעמוד, אז למה דווקא זאת. תמיד יש תגובות, אנשים אף פעם לא מרוצים".

מירב סיפרה לנו שהיא מאוד נפגעה תהגובות.
"לא נתפס לי התגובות האלה של אנשים, אני באמת לא מבינה את הרוע וצרות העין, למה להגיב דברים כאלה, אני באמת לא מבינה. אני בחיים לא הייתי כותבת דברים כאלה וגם רוב האנשים שאני מכירה. למה? זה נשמע קלישאתי, אבל אני באמת לא מבינה למה, אם אתה חושב משהו רע למה להגיד, מה יוצא לך מזה?".

בתור מישהי עם מיליון עוקבים בטח גם נתקלת בתגובות לא נעימות. מה אמרת לה?
"יש לי הרבה תגובות רעות ותגובות טובות. אני קוראת תגובות רעות אבל לא מכניסה אותן ללב, אני אף פעם לא מתייחסת לתגובות, אף פעם לא התייחסתי, בגלל זה אני כל כך חזקה ברשת. מירב כזאת מדהימה, היא נכנסה לי ללב באופן אישי, לא רק הזמנתי אותה להצטלם איתנו, אנחנו חברות, מדברות מתכתבות ואני כל הזמן אומרת לה שלא תתייחס לכלום. אני יודעת שזה קשה, זה דורש מיומנות, זאת עבודה ללמוד איך לסנן את זה וזה לוקח זמן". 

את במצב שאת במעמד גבוה ויודעת מה את שווה. מה את אומרת למי שקצת יותר קשה לו?
"להקשיב רק למשפחה ולחברים הקרובים, אם יש משהו שלדעתם הוא לא נכון ולא בסדר, הם אומרים והם האנשים שצריך לקחת ללב. אם יש משהו שלא עשיתי טוב או שצריך לשפר אני מקשיבה לתגובות שלהם ולא לתגובות של הטוקבקיסטים". 

את נטע אנחנו פוגשות על סט הצילומים של תצוגת האופנה של רשת טוונטיפורסבן, שהשיקה לאחרונה קו גברים. לקמפיין גויס כפרזנטור הכוכב סטפן לגר. "סטפן מושלם, הוא מדהים, להביא אותו להיות פרזנטור זאת בחירה פורצת דרך", אומרת אלחמיסטר. 

שמעתי שאמרת שאת זאת שבחרה אותו.
"הגזמתי קצת", היא צוחקת. "הייתי חלק מהצוות ששקל את הדברים, היו הרבה אופציות ואיך שהציעו את סטפן זה היה בינגו. הוא משהו אחר, הוא מביא סטייל אחר, נתנו לו הזדמנות לפרוץ דרך, שיפתח דלת לאנשים ומותגים אחרים, זה קורה וזה מדהים". 

ומי היו המתחרים?
"אני לא יכולה לספר, אבל הם היו שווים לא פחות, טוונטיפורסבן תמיד מכוונים גבוה".

נטע אלחמיסטר וסטפן לגר בקמפיין של טוונטיפורסבן מן | צילום: עידו איז'ק
נטע אלחמיסטר וסטפן לגר בקמפיין של טוונטיפורסבן מן | צילום: עידו איז'ק

לבחור את הפרזנטור זו אחריות מאוד גדולה, עם כל המותגים שאת עובדת את ככה מעורבת?
"בטח. להיות פרזנטורית מבחינתי זה לא רק להצטלם ולהיות הפנים של המותג, אני במצב שאני מקבלת החלטות עם הצוות העליון, לא רק נותנת טיפים. הם ממש סומכים עלי וזה מדהים לדעתי, אני נמצאת איתם בפגישות מתכננת איתם את הבחירות של הדברים. מהרגע שהתחלתי את הקריירה תמיד עניינה את המותגים דעתי. בשנה האחרונה יש מותגים שרוצים לשמוע את המילה האחרונה ממני". 

זה בהחלט מטורף. בתור מי שמעורבת בהחלטות חשובות ובעלת מותג בעצמך איך לדעתך הקורונה השפיעה על עולם האופנה והביוטי?
"התפשטות הנגיף גרמה להכול לעשות פאוז, לחשוב רגע מה נכון ומה לא נכון בעיקר לא להתפזר. גם כבעלת עסק הסקנו המון מסקנות להמשך. היתרון לעסקים הוא שעולם האונליין נפתח בצורה משמעותית, אנשים פחות מפחדים להזמין ומבינים שיש עם מי לדבר, שזה לא כזה מסוכן ושיש ביטחון בקניות אונליין שאנשים לא הכירו לפני. ההסכלות עכשיו היא אונליין. גם התצוגה הזאת של טוונטיפורסבן, זה חידוש, משהו שלדעתי ימשיך. חסר האנשים והאווירה של תצוגה, אבל יש בזה משהו נחמד, ואפשר לעשות דברים כאלה לעיתים קרובות יותר".

נטע וסטפן לגר בתצגת האופנה של טוונטיפורסבן מן | צילום: דורון ברסקי
נטע וסטפן לגר בתצגת האופנה של טוונטיפורסבן מן | צילום: דורון ברסקי

את חוזרת עכשיו לעשייה אחרי תקופת סגר ארוכה, איך העברת את הבידוד?
"בניתי לעצמי לו"ז, לא נכנעתי לשעמום. התאמנתי מלא יותר מהשגרה הרגילה שלי, נחתי, אכלתי, ראיתי סרטים, היית המון עם בעלי". 

את מרגישה שהסגר חיזק או החליש את הזוגיות?
"חיזק מאוד. הכרנו עוד יותר אחד את השנייה, היו לנו המון שיחות עמוקות, שלא יוצא לנו לעשות כמעט ביום יום. לרוב שנינו עסוקים ואנחנו מעדכנים אחד השני בדברים. עכשיו ממש יצא לנו לדבר על החיים ונושאים שצצו בעקבות הקורונה. וזה לא קורה הרבה".

כמו?
"דיברנו על ילדים. לא קבענו תאריך אבל התחלנו לחשוב על זה ולדבר על זה". 

בעקבות היריונה של הטופ מודל ג'יג'י חדיד?
"לא", היא צוחקת, "היא מהממת אבל בקטע הזה אני לא מושפעת ממנה". 

מה למדת על עצמך מהקורונה?
"שאני מאוד חרוצה, דווקא בתקופה הזאת הרגשתי יותר צורך לעבוד, הרגשתי שהמותגים שעובדים איתי נשענים עלי, שאני צריכה לקחת את עצמי בידיים ולבנות אסטרטגיה לכל מותג, לתכנן ימי צילום וזה מה שעשיתי, הבנתי שאני טובה בזה, בלחשוב על קונספט להפיק, לצלם, לערוך".