נטע אלחמיסטר על ההיריון: "חוויתי עייפות קיצונית ותיאבון מוגבר"

נטע אלחמיסטר באירוע השקת מותג הביוטי BYNETA | צילום: רפי דלויה
נטע אלחמיסטר באירוע השקת מותג הביוטי BYNETA | צילום: רפי דלויה

היזמת והדוגמנית נטע אלחמיסטר משיקה מוצרי ביוטי חדשים תחת מותג הטיפוח Byneta, וחושפת בטן היריונית בחודש שישי. ישבנו איתה לריאיון קצר וגילינו כיצד העסק משתלב עם התפקיד האימהי המתקרב

88 שיתופים | 132 צפיות

"אני לא יכולה למדוד את רמת האושר שלי. הוא אינסופי", אומרת נטע אלחמיסטר, שנמצאת בחודש השישי להריונה, נראית מדהים בשמלה לבנה צמודה בהשקה של מותג הביוטי שלה Byneta, לא מפסיקה ללטף את הבטן אבל מכריזה כי לא מן הנמנע שתעבור לסגנון אוברסייז בקרוב. באמצע הריאיון בינינו היא שומעת על הלידה של חברתה הטובה בר זומר, וסף ההתרגשות שלה עולה פלאים. "אני בשוק, ממש בשוק" היא מתפייטת. 

>> איך ללבוש ביקיני בהריון מתקדם? הטיפ של בר זומר

זה לא סוד שאלחמיסטר רצתה בהיריון הזה. בריאיון לפני שנה היא סיפרה לנו: "אני מוכנה ומזומנה וכשזה יקרה, זה יקרה", וכאשר נשאלה איפה היא רואה את עצמה בגיל 30 הודתה: "לדעתי כבר יהיה לי ילד, הלוואי אמן. זה גיל שכבר בשל ואני מאמינה שאשקיע יותר בחיי המשפחה שלי". אז הנה, לפעמים חלומות מתגשמים בזמן. בחודש אפריל היא תחגוג יום הולדת 30 ונחזיק אצבעות שאכן תאחז אז בטייטל של אימא.  

מזל טוב! יש לך בן או בת?
"כרגע רק אני ורמי יודעים ושומרים לעצמנו. בהמשך נספר למשפחה ולחברים הקרובים ואז נחשוף לכולם", טוענת אלחמיסטר, אבל חדות העין הבחינו כי בטקסט שצירפה לתמונת האולטסאונד שפרסמה, כתבה: "לא יכולה לחכות שתהיה הכול בשבילנו". אולי זה רמז לבן? 

נטע אלחמיסטר באירוע השקת מותג הביוטי Byneta | צילום: רפי דלויה
נטע אלחמיסטר באירוע השקת מותג הביוטי Byneta | צילום: רפי דלויה

איך את מרגישה?
"ברוך השם, אני מרגישה טוב. ההתחלה הייתה קצת פחות נעימה, חוויתי עייפות קיצונית ותיאבון מוגבר. בחצות הלילה ולאורך כל שעות היום בעצם היה לי קרייבינג לקורנפלקס קטנים, גם להמבורגר, לפיצה. עכשיו הכול רגיל. אני אוכלת הכול. אבל זה חלק מהתהליך וקיבלתי את זה באהבה. זה חלום שהתגשם בזמן הנכון, בעזרת השם, ואני מרגישה הכי מוכנה. החלום שלי היה תמיד שלושה ילדים כמו שאני גדלתי, אבל כמובן מה שיגיע – יגיע באהבה גדולה." 

איך התבשרת על ההיריון?
"עשיתי בדיקה שגרתית בבית וגיליתי. זה היה הרגע הכי מרגש שחוויתי בחיים והראשון שהודעתי לו כמובן היה רמי. הוא מאוד מתרגש, אני חושבת שלא ראיתי אותו מרוגש ככה בחיים". 

את חוששת משינויים בגוף?
"להיפך, אני מוכנה ומצפה להם ומקבלת באהבה כל שינוי בגוף שהתהליך יביא איתו". 

את אישה כל כך עסוקה, אולי זה הזמן להאט את הקצב?
"באופן טבעי כן. אני קשובה לגוף שלי ולא רוצה להכביד עליו. מבחינת ימי צילום היו לי מעט שינויים ועד שלא חשפתי את ההיריון – לא יכולתי להצטלם כמו שצריך. עכשיו כשזה בחוץ, אני חוזרת לשגרה והכל בהקשבה לגוף. בניהול עסקים יש המון עבודה, שעות ארוכות במשרד ששם לא הייתה לי בעיה, אני נמצאת בכל הפגישות". 

ממש עכשיו, יש לה סיבה נוספת למסיבה: כשנה לאחר שהשיקה את מותג הביוטי שלה Byneta בשיתוף עם חברת "לילית קוסמטיקה" ועם מוצרי שיזוף עצמי שהפכו להצלחה מסחררת (על פי הדיווחים, מחזור המכירות של המותג מגלגל כ-20 מיליון ש"ח בשנה), אלחמיסטר, אשת עסקים, דוגמנית ושחקנית, מרחיבה את המותג. כעת היא מציעה מוצרים חדשים בקטגוריות איפור, טיפוח הפנים, הגוף והשיער, כשמדי כמה שבועות תשיק מוצר חדש ותייצא את הסדרות החדשות גם מחוץ לישראל.

>> נכונה תמיד: 15 טי שירטס לבנות עם טוויסט

בין המוצרים הראשונים שתשיק אלחמיסטר ניתן למצוא מסקרה, ג'ל גבות שקוף וברונזר למראה שזוף. "עבדנו על הפיתוח מספר שנים, בלי פשרות" היא מספרת, "אני מעורבת בכל השלבים, מהרעיון, דרך הפורמולות, המרקמים, הגוונים והעיצוב. אם משהו לא נראה לי מושלם, הוא יכול להתעכב הרבה זמן. לשמחתי 'לילית' הולכים עם הראש שלי, בלעדיהם זה לא היה קורה. מה שאני רואה עכשיו זה עוד חלום שמתגשם – מוצרי ביוטי עדכניים, טרנדיים ומלאי שיק וסטייל.  

מתוך אתר הביוטי של Byneta
מתוך אתר הביוטי של Byneta

תמשיכי להיות הפנים והגוף של "בננהוט" גם בהיריון?
"אני מוכרחה להגיד שאחד החלומות שלי תמיד היה להצטלם בבגדי ים בהיריון. נועה בני ואני נמשיך להיות הפנים של 'בננהוט', העניין הוא שאנחנו מסורות כל כך לעבודה ונותנות מעצמנו %'200 שלא חשבנו על זה קודם ועד עכשיו הצילומים היו סביבנו. ברגע שגיליתי את ההיריון עשינו חשיבה אסטרטגית משותפת, אני לא יכולה להצטלם הרבה שעות כמו לפני ההיריון ולעבוד בצורה אינטנסיבית ואנחנו חושבות שתוספת של דוגמניות בצילומים זה אחד הדברים הטובים למותג. זה היה צריך לקרות". 

נטע אלחמיסטר ונועה בני באירוע השקת מותג הביוטי BYNETA | צילום: רפי דלויה
נטע אלחמיסטר ונועה בני באירוע השקת מותג הביוטי BYNETA | צילום: רפי דלויה

את כבר רואה את החיים שאחרי שמבחינה מקצועית?
"בדרך כלל אני בן אדם מאוד מתוכנן אבל כרגע אני לא מתעסקת בכלל במה שיהיה אחרי. אני רוצה לעבור את התקופה הזאת בצורה טובה ושקטה וברוגע. ההתעסקות במה יהיה בהמשך ואיך יראו החיים לא רלוונטית כרגע כי אנחנו לא יודעים מה הולך להיות. אני רק חושבת כל הזמן שבעזרת השם הכול יהיה כמו שצריך ויעבור בקלות, והכי חשובה הבריאות". 

לפני שנה וקצת כששאלתי אותך אם וכאשר, איזו אימא תהיי, ענית: "נראה לי שטובה ורגועה ובעיקר אני סומכת על רמי הוא מאוד אבהי ומטפל גם בי". זה עדיין תקף?
"אני חושבת שנהיה הורים מדהימים יחד".