איך ללבוש ביקיני בהיריון מתקדם? הטיפ של בר זומר

בר זומר | צילום: אינסטגרם barzomer@
בר זומר | צילום: אינסטגרם barzomer@

ללבוש ביקיני בחודשי היריון מתקדמים יכול להיות מאתגר במיוחד, אבל לבר זומר יש טיפ פשוט בשביל להתגבר על כך, אותו היא יישמה בחופשה החלומית שלה באיי סיישל

88 שיתופים | 132 צפיות

כשהיא בהיריון מתקדם, הדוגמנית בר זומר שוברת את הרשת בתמונות לוהטות בביקיני מהחופשה החלומית שלה ושל בן זוגה אביב כהן באיי סיישל. אז מה הסוד שלה להרגיש בנוח בביקיני בתקופה הזו? זומר חשפה בפני 750 אלף העוקבות והעוקבים שלה באינסטגרם את הטיפ המנצח שלה. ועל הדרך, היא גם לא חסכה בהומור עצמי.

>> רוסלנה מתאוששת מהניתוח בביקיני: "בא לי למות ברגע זה"

צילום: אינסטגרם @barzomer
צילום: אינסטגרם @barzomer

זומר הצטיידה לחופשה שלה בגרדרובה נאה של בגדי ים שיקיים. שניים מהם בעיצובה של המעצבת חביבת הסלבס שני שמר. לא מעט סלביות ישראליות אוהבות ללבוש את בגדי הים והריזורט שלה, בהן בר רפאלי, רותם סלע, אגם רודברג וגל גדות. לוק אחד הוא ביקיני משולשים ורוד עם דיטיילים מוזהבים, מעליו זרקה זומר באגביות חלוק שיפון בצבע טורקיז. הלוק השני והעוד יותר אהוב עלינו, הוא ביקיני בגוון ירוק-אפרפר בגזרת סטרפלס עם חזייה דמוית צדפות – שעושה לנו פלאשבקים לבת הים הקטנה.

והטיפ? ובכן, זומר סיפרה בסטורי שהדרך שלה ליהנות מביקיני בימים אלה הוא מאוד פשוט: היא פשוט קונה מידה אחת יותר.

צילום: אינסטגרם @barzomer
צילום: אינסטגרם @barzomer

עוד טיפ שחשפה בסטורי להיריוניות שבקהל, הוא בנוגע לדרך בה היא מצטלמת: "מסקנת היום שלי: תמיד ידעתי שהכל זה עניין של זוויות, אבל בהיריון זה הכי מדויק". לשם ההמחשה, העניקה זומר דוגמה והציגה איך הבטן ההיריונית שלה נראית משתי זוויות שונות, תחתונה ועליונה.

צילום: אינסטגרם @barzomer
צילום: אינסטגרם @barzomer

כמו כן, נראה שההיריון של זומר מוציא ממנה את הצד ההומוריסטי שבה, והיא מוכיחה שהיא לא חוששת מהומור עצמי. זומר סיפקה אנתנחתה קומית בסרטון קצר, בו היא משווה את עצמה לשלל בעלי חיים בסיטואציות שונות בהיריון שלה.