נטלי לוי-אהרון: "יש הפרדה בין העולמות שלי ושל דודו. לפני התוכנית חווינו משבר"

נטלי לוי אהרון בצילומים למותג בגדי ההיריון בייב | צילום: אור גפן
נטלי לוי אהרון בצילומים למותג בגדי ההיריון בייב | צילום: אור גפן

היא השתתפה יחד עם בעלה, דודו אהרון, בתוכנית "MKR" בשביל הזוגיות, מדברת בפתיחות על הקשיים בנישואים, האימא שלא הכירה והאחות שניתקה קשר. נטלי לוי-אהרון פותחת את הלב

88 שיתופים | 132 צפיות

עם עליית התוכנית "MKR, המטבח המנצח VIP" בקשת 12 פתאום גילינו את נטלי לוי-אהרון, אישתו המקסימה של דודו אהרון.  "לא התחבאתי אף פעם אבל גם לא חיפשתי את הפרסום, נהניתי להיות מאחורי הקלעים של העולם שבעלי מאד חשוף בו, אני הייתי בעולם שלי והחיים הפרטיים שלנו נשארו שלנו", אומרת לוי-אהרון, בקרוב בת 31, שכבשה אותנו במהלך התוכנית והוכיחה שהיא לא רק האישה של, לא רק בשלנית מעולה שעושה קסמים במטבח וקינוחים מושלמים, לצד עזר שכנגד אמיתי, אלא שהיא אישה אותנטית, מלאת כנות ומרגשת מאוד.

נטלי לוי-אהרון בצילומים למותג בגדי ההיריון בייב | צילום: אור גפן
נטלי לוי-אהרון בצילומים למותג בגדי ההיריון בייב | צילום: אור גפן

התקופה שלפני צילומי התוכנית, לא הייתה קלה לה. לוי-אהרון שסוחבת איתה סיפור חיים לא קל ("אני ממש סיפור לטלנובלה") וגם חוותה משבר גדול, אחרי לידת בתם הבכורה רנה (בעוד חודשיים בת שלוש) סוג של דיכאון אחרי לידה, שכמעט הוביל אותם לגירושין, אבל סוף טוב, הזוגיות שוב פורחת, והיא בחודש השמיני להריונה השני. עכשיו המשפחה מתגוררת בדירה בהרצליה החדשה. "מפחיד לגור בבית פרטי כשבעלך כל לילה בחוץ" היא אומרת ומודה שהסתגלה לחיים האלה. "נכנסתי אליהם כשהכרנו, ומאז רוב הערבים אני לבד עם רנה. העברתי אותה לחדר הילדים שלה, אבל אחרי שהתייאשתי מלקום אליה כמה פעמים בלילה היא ישנה רוב הזמן איתי וממילא רוב הלילות אני לבד ויש לי מי שמחבקת אותי".
כחלק מצילומי קמפיין חדש למותג בגדי ההיריון "בייב" היא מתראיינת ומספרת בגילוי לב ובכנות על החיים, על האימהות, ועל הזוגיות לצד אחד הזמרים היותר פופולריים במדינה.

"יש הפרדה בין שני העולמות שלנו. לפני התוכנית עברנו תקופה שהיא לא להיט, חווינו משבר בזוגיות"

 

שמרת על חייכם הפרטיים ובכל זאת באת לתוכנית טלוויזיה עתירת רייטינג?
"זה לא היה בלי התלבטות. במהלך השנים, וגם עוד לפני שדודו נכנס לחיי, חייתי בקליקה התל אביבית, והציעו לי את 'האח הגדול' ו'הישרדות', קיבלתי הצעות לתוכניות ריאליטי ותמיד סירבתי. ההחלטה שלנו להסכים להשתתף יחד בתוכנית טלוויזיה, באה בגלל הקטע של החוויה הזוגית. דודו דירבן אותי, רצה לפרגן לי ולשים אותי בפרונט. לא פחדתי לריב שם, לא חשבתי שצריך להסתיר אי הבנות שקורות בין בני זוג, זה נורמלי לגמרי כל זמן שיודעים להתנהל בכבוד. מבחינתנו היה שם משהו מאוד אמיתי, התעלמנו מהמצלמות והיינו מי שאנחנו והצופים האמינו לנו. הלכנו למשהו שהוא מאוד בסטייל ולא לריאליטי שמביא אנשים אל הקצה, זה היה קליל, קצר, ארבעה ימי צילום, אבל כן, זה פריים טיים של קשת וזה עשה את שלו וקיבלתי הרבה מאד אהבה מסביב וזה כיף גדול".

הגעתם לגמר והפסדתם לאלישע בנאי ואימו אורלי זילברשץ, התאכזבת?
"זו תחרות ומי שבא להתחרות רוצה את המקום הראשון ואנחנו יצאנו במקום השני אבל מבחינתי ניצחנו בזכות חוויה זוגית מהממת. עברנו משהו יחד. ביום יום הוא תמיד בקריירה שלו ואני בשלי, בעסק שהקמתי של מוצרים גרפיים (פלאנרים) בשם "לייפ טיים ביי נטלי", ועם הילדה שלנו ויש הפרדה בין שני העולמות שלנו וככה זה היה שלוש שנים והנה סוף סוף עשינו משהו יחד, שהוא של שנינו ועוד בעין הציבורית. לפני התוכנית עברנו תקופה שהיא לא להיט, חווינו משבר בזוגיות ואחריה הבנו שעשינו קפיצת מדרגה ושאנחנו טובים יחד וכיף לנו".

"מה שקרה אחרי הלידה הביא לריחוק ויצר מצבים לא נעימים, פשוט לא היה כיף יחד וזה כלל פיצוץ רציני"

 

היה משבר?
"כן. זה הגיע אחרי הלידה של רנה, הרבה זוגות עוברים שינוי קיצוני בחיים ואני מצאתי את עצמי נותנת 200 אחוז ממני לתינוקת. הייתי ממש באובססיה ולא נתתי לאף אחד לעזור לי איתה. דודו ואני שני אנשי קריירה ועסוקים תמיד, אני לא נוסעת איתו להופעות, שתי הופעות בשנה, מקסימום, אני הכי מפרגנת לו אבל הוא בשלו ואני בשלי. ומה שקרה אחרי הלידה הביא לריחוק ויצר מצבים לא נעימים, פשוט לא היה כיף יחד וזה כלל פיצוץ רציני".

היו דיבורים על גירושין?
"כשאת בתוך פיצוץ רציני אז זורקים כל מיני משפטים על פירוק הבית. אבל זה לא היה באמת שם. דודו הוא אדם ממש דתי ועם הלב הכי גדול שפגשתי והוא יקיא דם לפני שיפרק בית. היום אנשים מתגרשים בקלות רבה מדי. לא נלחמים על הבית וחבל. דודו הוא האהבה הגדולה שלי. חבר ילדות שלי. מהפעם הראשונה שישבנו פנים מול פנים, ידעתי שהוא האחד ואנחנו חוגגים כבר חמש שנים יחד. פנינו לעזרה וכל אחד מאיתנו טיפל בעצמו ועבד על עצמו ועל הזוגיות. מה שאני למדתי מהטיפול הוא בעיקר לשחרר את הטיפול בילדה, הייתי בלופ, מרוכזת רק בה עד שפחות שמתי לב לזוגיות, וכשלא טוב לך עם עצמך אז את גם לא טובה לסביבה שלך. למזלי לקחתי את עצמי בידיים בשלב מוקדם וכולם מסביב פתחו לי את העיניים והתעשתי".

את שומרת מצוות?
"לא. אבל אני מכבדת מאוד. אני עם טלפון וטלוויזיה בשבת, אבל לא נוסעת ולא מבשלת. השבת אצלנו מוקדשת לבית, ויש לנו זמן משפחה, אבל בלי שום כפייה".

איך את עם אימא שלו ציפורה?
"אחלה. היא חמותי, היחסים מאוד טובים, היא לא מתערבת בחיינו".

ויצאתם לחופשה זוגית ראשונה לבד?
"לא קרה. אני עוד לא יכולה לשחרר. מאז הלידה לא נפרדתי מרנה אפילו לא ללילה אחד ואם ניסע, זה יהיה יחד איתה. מרחוק אני אדאג עוד יותר. לא חשבתי שאהיה אימא כזאת אבל ברגע שהפכתי לאימא, כולי השתניתי".

נטלי לוי-אהרון בצילומים למותג בגדי ההיריון בייב | צילום: אור גפן
נטלי לוי-אהרון בצילומים למותג בגדי ההיריון בייב | צילום: אור גפן

בתחילת החודש השמיני היא התייצבה על סט הצילומים של "בייב" מותג פלטפורמת אונליין של בגדי היריון איכותיים של מותגים אוסטרליים של היזמית דנה מידן. "מאד התחברתי למותג, אין מה לעשות, הגוף משתנה בהיריון, את מתרחבת, למזלי בורכתי בגנים טובים אבל היריון הוא היריון ועדיין חשוב לי להיראות ולהרגיש נשית וכאן מדובר גם בבגדים מאוד נשיים, נוחים ויפים וגם את נשארת בסטייל ועם שיק".

בן, בת?
"אנחנו יודעים, אבל לא אומרים. ובעצם מה זה משנה. אני שמחה עם מה שיש".

"אימא נפטרה בשנות הארבעים שלה ואני לא זוכרת אותה בכלל. אולי זה יותר קל מאשר לחיות עם זיכרון כואב, כנראה שמשהו בי הדחיק הכל"

 

הכל אודות אימא

לוי-אהרון נולדה בלוס אנג'לס להורים ישראלים שעברו להתגורר בה. לאימה היו אלה נישואים שניים ויש לה ממנה שני אחים.  בגיל שנתיים חזרה המשפחה לארץ ובגיל 4 נפטרה אימה. "היא עברה ניתוח גב והועברה להתאוששות ואז הייתה הסתבכות והיא נפטרה, אימא הייתה בשנות הארבעים שלה ואני לא זוכרת אותה בכלל ואולי זה יותר קל מאשר לחיות עם זיכרון כואב, כנראה שמשהו בי הדחיק הכל", היא מספרת. כעבור שנה וחצי אביה נישא בשנית ונולדה לה אחות. "אשתו הייתה אימא שלי לכל דבר ולא חסר לי כלום, אבל עשר שנים אחרי הם נפרדו בגירושין רעים".

>> מרגשת: אנה ארונוב חושפת את סיפור הלידה שלה

ואת נשארת איתה בקשר?
"לא. אחרי הגירושין נותק הקשר ולצערי גם עם אחותי. היא אמנם לא אשמה אבל אבא ואני נלחמנו עליה והיא עשתה את הבחירות שלה. אני מסוג האנשים שנותנת את הלב ואת הנשמה אבל אם משהו לא נכון לי – אני יודעת לעשות את הקאט".

ולא ראית אותה מאז והנתק נמשך גם כיום?
"הרבה שנים לא ראיתי אותה, פגשתי אותה פעם אחת כמעט במקרה, היא ניסתה ליצור קשר, אבל מבחינתי, רחוק מהעין – רחוק מהלב, המפגש לא התפתח לכדי קשר. עשיתי קאט והמשכתי הלאה".

ואבא?
"הוא הלב והוא הנשמה שלי, גר שני רחובות ממני בהרצליה. הוא הקדיש לי את חייו ורצה לאפשר לי חיים הכי נורמליים שאפשר. לשמחתי הוא נישא שוב ויש לו חיים טובים".

הקשר המיוחד שלך עם רנה, קשור באיזה אופן לילדותך?
"כנראה שכן. הדבקות שלי בה כנראה קשורה. ודווקא בגלל מה שעברתי היה חשוב לי משפחה שהיא עוגן. וזכיתי למשפחה יפה".

מה את הכי אוהבת בדודו?
"את הלב שלו. הוא איש הכי טוב. לא הכרתי בן אדם עם רמות טוב כמו שלו. אין בן אדם שלא יכול להסתדר איתו. הוא איש של שלום".

יש לכן אחוות נשות זמרים?
"יש מן קליקה כזאת, ספיר של ליאור נרקיס מהממת ברמות, אני מתה עליה, גם ירדן של משה פרץ מהממת ואישה מאוד חמודה. את דניאל של אייל גולן אני פחות מכירה, ראיתי אותה פעמיים בחיי".

את פעילה מאוד ברשתות.
"נכון. יש לי באינסטגרם כ-60 אלף עוקבים וזה ואני מרוויחה מזה. זו פלטפורמת שיווק לכל נחמד, אבל אני מעלה דברים וממליצה רק על מה שאני באמת מאמינה בו".

חולמת על משפחה גדולה?
"כן. אבל יש חלומות ויש מציאות, הקורונה לימדה אותנו לא לתכנן יותר מדי, ולחיות יום ביומו, ובנוסף, ההריונות שלי לא פשוטים פיזית כולל הקאות עד שלב מאוחר. בהיריון הקודם הייתה לי סכרת היריון גבולית ואסור היה לי לעלות הרבה במשקל. אני מקנאה בכל אותן נשים שההיריון עובר להן בקלות. אבל בעזרת השם, אם יהיו לי כוחות, אז יהיו עוד ילדים".

"רנה בן אדם בפני עצמו ואני לא רוצה שיום אחד תבוא אלינו ותשאל למה בחרתי לחשוף אותה. דודו ואני החלטנו לחכות שתגדל קצת ואם היא תגיד שאין בעיה מבחינתה, נחשוף אותה"

 

יש חששות ממשבר נוסף אחרי הלידה?
"פחדים קיימים, אבל אחרי מה שעברתי, זה כבר לא יהיה אותו שוק ראשוני ויש לי היום כלים להתמודד גם עם קושי,  וכאימא לשני ילדים, הדאגה תתפצל".

>> דנה זרמון: "תהליך ההחלמה מהלידה זה דבר נורא קשה שלא מדברים עליו"

עד היום לא חשפתם את רנה בצילומים?
"נכון, היא אמנם עדיין לא בת שלוש, אבל היא בן אדם בפני עצמו ואני לא רוצה שיום אחד תבוא אלינו ותשאל למה בחרתי לחשוף אותה. נכון שאני אימא שלה, אבל מדובר בעולם שהוא חשוף, לאו דווקא בקטע שלילי, אבל דודו ואני החלטנו לחכות שתגדל קצת ואם היא תגיד שאין בעיה מבחינתה, נחשוף אותה".

ראינו את כישורי הבישול הנפלאים שלך, מה את מבשלת בבית?
"דודו אוהב שניצל, פסטה, סלט. הפכנו יותר בריאים, הוא בן 37 ובקרוב יהיה אבא לשני ילדים והוא מרגיש שהוא מתבגר ושצריך לשמור".