נטלי דדון: "המטרה מקדשת וזה יהיה שווה את זה"

נטלי דדון | צילום: דניאל קמינסקי
נטלי דדון | צילום: דניאל קמינסקי

נטלי דדון העלתה סרטון שבו היא מזריקה הורמונים לבטנה כחלק מטיפולי פוריות ובכך סייעה לנשים רבות שמתמודדות עם התהליך המורכב

88 שיתופים | 132 צפיות

נטלי דדון חשפה לאחרונה כי היא מנסה להיכנס להיריון וכי היא עוברת טיפולי פוריות לשם כך. דדון גם שיתפה עם עוקביה כי רצונה בילד הוא הסיבה לפרידה שלה ושל בן הזוג עמית פרליס, להם ילד משותף אחד, ריף.
בשנים האחרונות הדיון סביב טיפולי פוריות, עלה מדרגה ויותר ויותר כוכבות כמו מאיה ורטהיימר, לוסי אהריש ועוד רבות אחרות, משתפות בחוויות ובסיפורים שלהן, כדי לעזור לנשים אחרות להתמודד עם הקושי וכדי לפתוח את הנושא לדיון רחב ולהשתחרר מהטאבו שעדיין גורם לנשים רבות להרגיש לא בנוח לשתף את סביבתן בתהליך הכל כך נפוץ הזה.
דדון לקחה את השיתוף צעד אחד קדימה והעלתה השבוע סרטון שלה מזריקה הורמונים לבטן, בדמעות היא אמרה: "אין לי מושג מה אני מרגישה לגבי זה, חלק בי מתרגש חלק בי כואב, חלק בי מתוסכל, חלק בי מודה על הקיים, חלק בי לא מבין את הדרך, חלק בי בהשלמה חלק פחות, זה כנראה חלק מהדרך שמישהו החליט שאני צריכה לעבור. אני לא חזקה באמת, לא כרגע, המטרה מקדשת וזה יהיה שווה את זה".
הסרטון גרף כמעט 200 אלף צפיות וקרוב ל-2,500 תגובות. רובן הגדול היו מחבקות והרבה מהחברות הכוכבות כמו מירן בוזגלו למשל, כתבה שהסרטון מזכיר לה את מה שעברה בעצמה. היו כמובן גם מי שטרחו לציין שמדובר בטו מאץ' אינפורמיישן, אבל אנחנו מקוות שדדון לא סופרת אותם. לדעתנו מדובר בצעד אמיץ וחשוב שטוב שזה עולה על סדר היום, לאור העובדה שכל כך הרבה נשים נאלצות להתמודד עם התהליך המורכב הזה.