נועה קירל עוד לא בטוחה שתופיע באירוויזיון: "החלטה לא פשוטה"

נועה קירל "SHOWTIME"| צילום: רפי דלויה
נועה קירל "SHOWTIME"| צילום: רפי דלויה

הכוכבת משיקה מותג איפור חדש ועונה על הכל בריאיון חשוף: מה היא חושבת על השיר החדש של מרגי, על המחירים בהופעה של איל גולן, וממה היא יותר לחוצה - מהאירוויזיון או מפארק הירקון?

88 שיתופים | 132 צפיות

כשנועה קירל ראתה לפני כמה חודשים את תמונת הענק שלה מתנוססת בענק בטיים סקוור בניו יורק, היא שפשפה את העיניים שוב ושוב, משהו לא הסתדר לה. מה לנועה מרעננה ולתמונת ענק עם פניה באחת הכיכרות החשובות בעולם שבמנהטן ניו יורק. "אי אפשר דבר כזה. אמרתי לעצמי זה לא אני, אין סיכוי, אי אפשר לעכל את זה. אבל בסוף זה אני ונורא התרגשתי". לאטלנטיקס רקורדס, חברת התקליטים שחתמה עם נועה חוזה הקלטות לחמש שנים בסכום אסטרונומי של 18 מיליון דולר, נראה שזה המקום הנכון לכוכבת הפופ הגדולה של ישראל כיום. "אולי העובדה שאני לא מעכלת דברים כאלה היא זאת ששומרת אותי נורמלית", היא אומרת.   

יש סיכוי גדול שתראו בקרוב את קירל על הסט של נינג'ה ישראל. לא, היא ממש לא מועמדת גם לא בצחוק, ושמלא וחזנוב יכולים להירגע. "אני אפול לפני שאתחיל" היא מזהירה, היא גם לא תשיר שם למגינת לב הצופים. היא תבוא כדי לעודד את תומר הכהן, בן הזוג שעומד להתחרות השנה. "הוא אוהב את זה ואני אחריו. אני בעד כל מה שעושה לו טוב". העיניים של קירל בורקות מרוב אושר כשהיא מדברת על תומר שלה: "אני אוהבת אותו ואת מי שהוא, אוהב, מפרגן ומכיל". 

"זה לא שאמרתי לעצמי שאני רוצה לרזות, זו לא הייתה המטרה, אבל בשביל לתחזק קריירה כמו שלי, צריך לחיות בהתאם וזה אומר כושר ותזונה ואני מתאמנת הרבה"

פגשנו אותה בצילומים לקולקציית הביוטי החדשה שלה בשיתוף סופר פארם. קירל שזופה מאד, קורנת מאוד, "זו שנה מאד טובה בחיי, גם מקצועית וגם אישית, אני מרגישה שהתבגרתי יש לי יותר ניסיון גם בקריירה גם בקבלת החלטות". היא נראית רזה וחטובה מתמיד. "זה לא שאמרתי לעצמי שאני רוצה לרזות, זו לא הייתה המטרה, אבל בשביל לתחזק קריירה כמו שלי, צריך לחיות בהתאם וזה אומר כושר ותזונה ואני מתאמנת הרבה כולל אימוני כוח, פילאטיס, אירובי וגם התזונה בהתאם והתוצאה שאני היום חטובה".   

אחרי סלינה גומז עם מותג הביוטי RERE BEAUTY, ריהאנה עם המותג FENTY, ליידי גאגא עם HAUS LABORTORIES ואריאנה גרנדה עם REM BEAUTY, נועה כחול – לבן, כוכבת הפופ הגדולה של ישראל מצטרפת אל רשימת הזמרות המצליחות בעולם ומשיקה מותג ביוטי חדש תחת השם SHOWTIME, בשיתוף עם רשת סופרפארם. מעל 50 מוצרי איפור וטיפוח הגוף כבר בקולקציה כולל גלוסים ואודמים, סמקים וצלליות היילייטרים, תרסיסי גלואו ועוד ועוד, במחירים שנעים מ-49 ש"ח ועד 199 ש"ח. בשלב ראשון הם ימכרו ב-100 מחנויות הסופרפארם וכמובן באתר הרשת. 

עד כמה היית מעורבת במותג?
"שיתוף הפעולה הקודם שלי עם הסופר פארם החל לפני שנתיים עם משקפיים, מוצרי שיער ועם בושם שהצליחו מאוד. כשהציעו לי מותג ביוטי, הדבר ששאלתי את עצמי הוא איזה ערך מוסף אני אביא לקולקציה. ידעתי שאני רוצה לשלב את כל העולמות שלי מהבמה ומהמוזיקה כזמרת פופ. הייתי מעורבת בכל שלבי הייצור, בחירות הצבעים, האריזות. אני לא אעשה משהו שלא ידבר אלי ולא אותנטי לי אבל איפור ואני הולכים יד ביד. עבדנו על בניית המותג במשך שנה ואני שמחה עם התוצאה. במופע נשיק במתחם הוי איי פי את הקולקציה ויהיו עמדות איפור". 

כן, המופע. בימים אלה כל כולה עסוקה מעל הראש בהכנות למופע הלייב שלה בפארק הירקון שיערך ב-24 באוגוסט. זה המופע הכי גדול שלה EVER ואחריו היא תוכרז רשמית כזמרת הכי צעירה שהופיעה עד כה בפארק הירקון. 31 אלף כרטיסים שהוצאו למכירה (מ-199 ש"ח בעמידה, 399 ש"ח בגולדן רינג ו-699 ש"ח במתחם דיימונד ליד הבמה) והמופע כבר כמעט סולד אאוט. הצופים שיגיעו ממש לא צריכים לדאוג. מקרה עומר אדם לא יחזור. היא לא תרד אחרי פחות משעה ותשאיר עשרות אלפים מאוכזבים. הדלתות יפתחו כבר בשעה 7 בערב. "תהייה הופעה מלאה עם כמעט כל השירים שלי ואולי אפילו הדרן". היא מקדימה ואומרת.

נועה קירל משיקה את "SHOWTIME" בשיתוף סופר פארם | צילום: רפי דלויה
נועה קירל משיקה את "SHOWTIME" בשיתוף סופר פארם | צילום: רפי דלויה

צריך לקוות שהאוכל והשתיה לא יהיו יקרים כמו בהופעה של אייל גולן בבלומפילד והצופים לא יאלצו לשלם 50 שקל לקולה.
"אנחנו לומדים ממה שקרה אצל אחרים. בהופעה שלי זה לא יקרה". 

השמועות אומרות שחוץ מנגנים ורקדנים יופיעו לצידך גם זמרים אורחים?
"זה נכון אבל בלי שמות בשלב זה. רק לקראת המופע נחשוף הכול. אני יכולה להגיד שיופיעו כאלה שהופיעו אותי בעבר וכאלה שלא הופיעו איתי ויהיה מעניין". 

מה מפלס החרדה שלך לקראתו מ 1-10 ?
"30. זה מרגש ברמות. נכון שכל זה לא נשמע נורמלי לבת 21? (צוחקת) אז אולי נבטל? 

מה יותר מלחיץ אותך, ההופעה בפארק או הופעה על בימת האירוויזיון?
"כרגע כל כולי בפארק אבל מודה ששניהם מלחיצים. ועדיין זה לחץ מאד חיובי. לא מובן לי מאליו להגיע למקומות כאלה גבוהים". 

בעבר התבטאת שהאירוויזיון זה לא בדיוק כוס התה שלך?
"הופתעתי כשבאה ההצעה אבל ראיתי איזה הד היה לזה, ההתלהבות עצומה מצד מעריצי אירוויזיון, באירופה ממש עפו עלי, החלטתי לחשוב על זה ברצינות כי בסופו של יום, אירוויזיון היא במה מטורפת. לפני שלוש שנים זה לא היה מתאים לי ועכשיו אני שוקלת יחד עם כל הצוות שלי". 

נראה שנטיית הלב שלך להסכים למרות שאם לא תגיעי אפילו לגמר זה יהיה מאד מבאס.
"זו החלטה לא פשוטה. במקצוע שלי צריך לדעת מתי לקחת סיכונים". 

דיברת עם דורון מדלי?
"ברור שאם אלך על זה, הוא יהיה בתמונה ולא מישהו אחר. אני אקח החלטה רק אם אדע שאני אוכל להביא את הכי טוב שלי". 

מה קורה בתחום המשחק? "כפולה" לא עשה לך תיאבון?
"משחק זה עניין גדול בחיי. בפעם האחרונה שהשתתפתי בסרט, "כמעט מפורסמת" הייתי בת 15, אז עכשיו אני שמחה לחזור ובסוף החודש יוצר סרט של שי כנות "אוהב אותך צ'ארלי", קומדיה שאני משחקת בה לצד מיכאל אלוני ואלון אבוטבול ואני מאד שמחה לחזור. אז נכון שאצלי זה קודם כל המוזיקה, אבל אחריה- משחק לגמרי".  

יונתן מרגי, האקס שלך, לא אהב בלשון המעטה את הפרסומת ההיא ל"יס" שעלתה לאוויר אחרי הפרידה שלכם עם מישהו שנראה כמו הכפיל שלו.
"אני מודה שאותי זה הצחיק מאד וזה הרגיש לי נכון, זו בסך הכול פרסומת, לא חשבתי שהוא יקבל את זה כמו שקיבל בהתחלה, אבל בסוף גם הוא קיבל את זה בהומור".

נועה קירל ומרגי בהשקת weshik | צילום: אור גפן
נועה קירל ומרגי בהשקת weshik | צילום: אור גפן

ובכל זאת נראה שבשיר הבינלאומי הראשון שלו הוא הביא לך קונטרה כששר על מערכת היחסים עם האקסית שלו, שזו את.
"הוא התקשר ועדכן אותי מראש לפני שהשיר יצא וסיפר על הפרויקט שלו ועל שירים שנכתבו על הזוגיות שלנו. אבל זה מה שאומנים עושים, כותבים על דברים שקרו להם. אני מאד אוהבת אותו ומפרגנת לו ובטוחה שהוא יצליח בזכות עצמו".

אתם בקשר?
"אנחנו מדברים מדי פעם". 

נראה שעבורך אהבה זה דבר חשוב מאוד. היית בזוגיות עם ברק שמיר במשך שנתיים, יונתן מרגי – שלש שנים ועכשיו תומר, כמעט בלי רווחים. מרשים לגיל 21.
"האהבות שלי תמיד ארוכות. אני בן אדם רגיש ואני פועלת מרגש ואהבה. אני בן אדם זוגי והדדיות ברגש מביאה איזון טוב".  

עם תומר זה שונה?
"כל בן אדם הוא אחר וגם תומר הוא אחר והוא מפרגן ותומך ומכיל, והוא מקסים ואני מאד אוהבת אותו".

סליחה על הפולניות – חתונה?
"לא יודעת. אני בת 21 ויודעת שזה קשר עמוק".

עדיין לא איחדתם כתובות?
"לא. אנחנו לא גרים יחד. נוח לי שאימא שלי מכינה לי אוכל ואני אוהבת להגיע לבית ההורים שלי שאני אוהבת אותם מאוד וקשורה אליהם ותומר ואני לרוב ישנים יחד. אני מאד אוהבת את המשפחה שלו".

תגידי, בבת מצווה שלך, חשבת שבעוד עשור תהיי במקום שאת נמצאת בו היום?
"כבר לפני עשור היה ויז'ן, כיוונתי לזה, ידעתי שאני רוצה קריירה כזמרת וידעתי שאני הולכת דוך אבל באמת לא חשבתי שזה יגיע כל כך רחוק ועכשיו אני מכוונת לפרוץ לעולם על הבמות הגדולות עם כמה שיותר קהל".

את מי תרצי להזמין לדואט?
"את ג'סטין ביבר או ריהאנה וגם ג'ניפר לופז, אשה חזקה שעשתה דרך".

תזהרי, היא חזרה לאקס שלה בן אפלק ואפילו התחתנה איתו לפני כמה ימים.
"זה התאים לה. זה לא אומר כלום לגבי…"