"לעולם לא אאכזב". עומר אדם מחלק כרטיסים למעריצים – פרגון או המנעות מתביעה?

עומר אדם בחגיגות יום הולדתם של זאביק דרור וטל שרף | צילום: אור גפן
עומר אדם בחגיגות יום הולדתם של זאביק דרור וטל שרף | צילום: אור גפן

לאחר האכזבה על המופע הקצר שלו בפארק הירקון, עומר אדם עושה ג'סטה מפתיעה למעריצים ומחלק כרטיסים למופעים הבאים. יכול להיות שזו הדרך שלו להמנע מתביעה ייצוגית?

88 שיתופים | 132 צפיות

זאחרי האכזבה של המעריצים מהופעתו של עומר אדם ביום חמישי האחרון בפארק הירקון, על כך שההופעה נמשכה רק שעה כיוון שהתחילה באיחור (כזכור, ניקי ג'אם שהיה מופע החימום עלה באיחור) אדם הגיב בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "אני רוצה שתדעו שאין משהו שמבאס אותי יותר מזה שלא יכולתי להישאר אתכם עוד". הבוקר פרסם אדם פוסט נוסף בנושא, הפעם עם נימה של התנצלות ואפילו צ'ופר רציני למעריצים המאוכזבים:

"קהל אהוב ויקר שלי, מאז ההופעה בערב חמישי אני לא מפסיק לחשוב מה ואיך לעשות… אחרי תקופת קורונה, רצינו לקיים מופע ענק עם אמן מצליח בינלאומי שייתן עניין וחוויה ושנצליח ביחד לתת לכם מופע מושלם" כך הוא פתח את הפוסט. "הגעתם מרחוק, הלכתם 40 דקות ברגל. תיגברנו רכבות אבל לא כולם יכולים להגיע ברכבת ונוצרו פקקי ענק. כשירדתי מהבמה הרגשתי אתכם מקסימום וכמובן שלא היתה לי כוונה שאף אחד יתאכזב. אבל השעה 23:00 זה חוק!! המוסיקה צריכה להיפסק כי יש דיירים שמתגוררים סביב הפארק!! אני יודע שיש גם הרבה אנשים שנהנו והשקענו בהפקה הזו מכל הלב. ביחד עם כל אנשי ההפקה שלי שגם הם מרגישים תסכול רב אחרי חודשים של הכנות החלטנו ככה: אנחנו פותחים כמה מופעים (נעדכן בהמשך איפה), כמו שאנחנו אוהבים, בהם נוכל לשיר יחד ואוכל לראות אתכם איתי. אז כל מי שרכש כרטיס והיה בהופעה והתאכזב (וגם כל מי שרכש, היה ולא התאכזב????) יוכל לקבל כרטיס חדש ללא עלות.

אני חלק מכם ואתם ממני וכמו שעד היום לא אכזבתי (אני מקווה) אני לעולם לא אאכזב, נקודה!! אנחנו נשקיע את הנשמה ונבנה לכם ליין אפ שגם נצחק וגם נבכה. אני מתנצל אם חלקכם התאכזבתם! נשבע באמאאאא ובאבאאאא שהייתה לי כוונה רק לשמח ולהפתיע אבל במדינתנו הקטנה והמיוחדת בסוף הכי טוב לנו איתנו!! ורק איתנו. מארגן הכל ומעדכן. ניפגש בקרוב, אוהב אתכם ❤️ עומר".

זמן קצר לאחר פרסום האייטם, פרסמה מערכת "ערב טוב עם גיא פינס" פוסט בו נכתב על כך שאדם עומד בפני תביעה ייצוגית על אי עמידה בלוחות הזמנים כפי שהובטחו לרוכשי הכרטיסים. בפוסט הועלתה אפשרות שפרסום חלוקת הכרטיסים כפיצוי היא בעצם הקדמת תרופה למכה, כלומר דרך להמנע מהתביעה הזו.
האם הבשורה של אדם באמת תרגיע את המעריצים הזועמים? ניתן להניח שהרוב הגדול ישמח על ההכרזה המפתיעה. ומה עם מי שלא יוכל להגיע להופעות המחודשות? תהיו בטוחים שנמצא ברשת עוד שלל טרוניות מצידם. מצד שני, בשלב הזה של הקריירה שלו, עומר אדם כבר יודע היטב שכולם לא תמיד יהיו מרוצים. האם זה יגמר בבית משפט? נמשיך לעקוב.