המשיכה הלאה? הבילוי של נועה קירל והכוכב ההוליוודי

יודעת לבלות | צילום: צילום מסך מאינסטגרם noakirel@
יודעת לבלות | צילום: צילום מסך מאינסטגרם noakirel@

נועה קירל חזרה להיות רווקה מבוקשת והיא הכי עפה על החיים. מיהו הכוכב ההוליוודי שהיא מבלה איתו בארץ בימים אלה, ועוד יותר מעניין - מה קורה ביניהם?

88 שיתופים | 132 צפיות

נועה קירל ובן הזוג לשעבר תומר הכהן טלטלו את הרשת כשנודע כי הם נפרדו, אבל היוניקורן שלנו מוצאת דרכים מתגמלות לא פחות לבלות את סוף השבוע שלה.

>> מאמי, יש לה אקסים: נועה קירל ותומר הכהן נפרדו

נואה שנאפ בן ה-18, כוכב הסדרה המצליחה "דברים מוזרים", הגיע לביקור בישראל ונמצא בארץ הקודש מזה כשבוע. בזמן שהותו בארץ הוא מנצל את הזמן בלהקשיב לשירים של מרגי, אבל גם לבלות עם האקסית שלו – נועה קירל. בסרטונים שרצים ברשתות החברתיות, השניים מתועדים בעודם מבלים יחד במסעדה ואף שרים בצוותא את "יוניקורן", השיר עמו הופיעה קירל באירוויזיון לפני חודשים אחדים, כשנזכיר שבאותה תקופה – היא והכהן עוד היו ביחד. אומנם שנאפ הוא הומו מוצהר ויצא מהארון לפני כחצי שנה, אבל עדיין כיף לראות את קירל מבלה, וממה שנראה – מתאוששת יפה מהפרידה מהאקס.

נועה קירל ונואה שנאפ | צילום: צילום מסך מאינסטגרם noakirel@
נועה קירל ונואה שנאפ | צילום: צילום מסך מאינסטגרם noakirel@

קירל בת ה-22 התחילה לצאת עם הכהן לפני כשנתיים, קצת אחרי הפרידה המתוקשרת שלה ושל כוכב הפופ הלוהט יהונתן מרגי. השניים הכירו כאשר הכהן הצטלם לקליפ של קירל. בריאיון שקיימנו עם הכהן ביוני 2022, הוא סיפר  ש"קשה לנהל זוגיות בישראל באור הזרקורים", והוסיף: "אני לא רואה סוף לקשר. אנחנו מאוד שמחים יחד. היא משהו מיוחד במינו". הקשר לא שרד, אבלהעיקר שבתוך כל הלו"ז המטורף שלה, קירל גם מוצאת את הזמן ליהנות ולשמר את היחסים הכי חשובים בחייה – שלה עם עצמה.