נועה קירל מאמי, הפעם הגזמת

נועה קירל בקליפ "Little Bad Thing" לובשת פומה | צילום: ערן לוי
נועה קירל בקליפ "Little Bad Thing" לובשת פומה | צילום: ערן לוי

לא חשבנו שנגיד את זה, אבל נועה קירל מוכיחה שהשורה "מאמי אין לי אקסים" לא נכתבה סתם והצליחה להביך בפרסומת חדשה שלה לא בחור אחד, אלא שניים. והאמת, שגם אותנו. מאמי, ככה לא מתנהגים

88 שיתופים | 132 צפיות

לפני שלושה חודשים, אחרי שלוש שנות זוגיות, נועה קירל ויונתן מרגי, הפאוור קאפל של עולם הבידור הודיעו על פרידה וקצת שברו לנו את הלב. כמובן שהפרידה לוותה בהמון שמועות שזה בגלל הקריירה המתפתחת של קירל בארצות הברית שמצריכה ממנה להיות המון על קו תל אביב-לוס אנג'לס. ובכל זאת, קיווינו שהשיר "סגול בהיר" של מרגי לא נכתב על קירל ושיש עוד סיכוי לקאמבק (אוי התמימות), ולבסוף אפילו דמענו יחד עם מרגי כשראינו תיעוד שלו מזיל דמעה בהופעה שנערכה בסמוך לפרידה (כי ברור שזה הכי עושה לנו את זה לראות מאצ'ו בוכה). לאחר מכן גם נחשפנו לבויפרינד החדש של קירל, תומר הכהן, בהתחלה חשבנו שהקשר ביניהם לא קיבל אישור רשמי בגלל הפרידה הטרייה והרצון לכבד את מרגי (ספויילר: היום אנחנו חושבות אחרת) ואז אפילו שמחנו לגלות שאפשר להיפרד בטוב (איפה הייתם כשנפרדנו מהאקס?!) כשקירל פרגנה והגיעה לאירוע השקת המיני אלבום החדש של מרגי.

>> כמה זמן לוקח באמת להתגבר על האקס?

אבל אז נתקלנו בפרסומת חדשה של קירל ל-YES ומשהו התחיל קצת לצרום אצלנו בלב. בפרסומת קירל נראית לצד בחור שנראה לנו די מוכר, או במילים אחרות: הפאקינג כפיל של מרגי שהביאו במיוחד מפורטו ריקו הרחוקה! ואם זה לא מספיק, בטח תופתעו לגלות שלא שלפו מפורטו ריקו סתם בחור אלמוני שדומה לאקס של קירל, אלא זמר, מאוד מצליח, עם למעלה מ-10 מיליון (!) עוקבים באינסטוש, שגם שר ממש ממש לא רע ועונה לשם לונאי.

מי זה מי?, מרגי והזמר לונאי | צילום מסך מעמודי האינסטגרם הפרטיים
מי זה מי?, מרגי והזמר לונאי | צילום מסך מעמודי האינסטגרם הפרטיים

בקיצור, הבנתן נכון, בהפקה חיפשו לעשות סיבוב על הפרידה הכי מתוקשרת בזמן האחרון וקירל שיתפה עם זה פעולה, סובבה את החץ ממש ממש חזק בלב של מרגי והאמת, של כולנו והוכיחה שהשורה המפורסמת "מאמי אין לי אקסים" לגמרי נכונה מבחינתה. שלא תבינו לא נכון, אנחנו מתות על קירל שהיא לגמרי הביונסה הישראלית שלנו, אבל אחרי שצפינו בריאיון שלה ביום שישי האחרון באולפן שישי של חדשות 12 הרגשנו קצת לא בנוח לגלות שלונאי (אק"א: הכפיל המפורסם של מרגי) אפילו לא ידע שהוא הגיע על תקן כפיל (למרות שלא ברור איך העובדה שהוא אומר במהלך כל הפרסומת משפט אחד בעברית ואפילו לא שר, לא הדליקה לו שום נורה אדומה), ובעצם שיש בפרסומת סיבוב על שני בחורים שכמו שדורון מדלי אומר – נקלעו לסיטואציה. בהמשך הריאיון כששאלו את קירל אם היא לא מרגישה שהיא עושה קצת מסחרה מהחיים האישיים שלה היא ענתה: "אני לא רואה את זה כמסחרה, אני רואה את זה כהומור".

נועה קירל בריאיון לאולפן שישי | צילום מסך מאתר N12
נועה קירל בריאיון לאולפן שישי | צילום מסך מאתר N12

הומור? סיריאסלי גירל? כנראה שלא רק אותנו המהלך פחות הצחיק, אלא גם את האנשים של מרגי שלאחר שצפו בפרסומת כבר שוקלים את צעדיהם ובינתיים ההשערות הן שהם ידרשו להסיר את הפרסומת. רגע אחרי עליית הפרסומת בסוף השבוע האחרון, אתמול (א') מרגי הגיע לצילומי קמפיין חדש לרשת "קסטרו", להם הוא משמש כפרזנטור, ועל אף שתוכננו לו לא מעט ריאיונות לתקשורת, מנהליו ביטלו אותם והבהירו כי הוא לא יתראיין, על מנת שלא ישאל על הפרסומת של האקסית. מודות שהיינו מתות להיות לצד מרגי ברגע שהוא צפה לראשונה בפרסומת (רק בשביל שתהיה לו כתף חמה לשים עליה את הראש), אז אומנם אנחנו לא יודעות איך הוא הגיב, ואנחנו יכולות רק להניח שזה היה רגע מאוד לא נעים, אבל בדיוק כפי שציפינו מהג'נטלמן שהוא, הוא שיחרר תגובה מאוד מאופקת והעלה סטורי ובו כתב שבגלל הכבוד לעבר, הוא בוחר שלא להתייחס. תגובה אלגנטית למדי, פחות אלגנטית מהצעד של קירל ששיחררה לאוויר העולם פרסומת שגוזרת קופון ממערכת יחסים בלי לעדכן מראש את השותף הפעיל במערכת היחסים הזו. לא משנה כמה הפרסומת חביבה ומשעשעת ולא משנה כמו הומור עצמי היא מגלמת, ככה פשוט לא מתנהגים, לא לאקס חמוד כמו מרגי ולמען האמת לא לאף אקס. להיות bad little thing זה מקסים כשם של להיט שאינשאללה יהיה בינלאומי, פחות כדרך חיים ממי שהחשבנו כמאמי הלאומית שאנחנו כל כך אוהבות לאהוב.

מרגי מגיב לפרסומת של נועה קירל | צילום מסך מעמוד האינסטגרם הפרטי
מרגי מגיב לפרסומת של נועה קירל | צילום מסך מעמוד האינסטגרם הפרטי

> מלאך או שטן? כל הסודות מאחורי הקלעים של הקליפ החדש של נועה קירל