תומר הכהן על הזוגיות עם נועה קירל: "הקשר לא מוגדר כרגע"

תומר הכהן בצילומים לטוונטיפורסבן | תמונה באדיבות עמיר צוק
תומר הכהן בצילומים לטוונטיפורסבן | תמונה באדיבות עמיר צוק

דוגמן, שחקן, ברמן, אתלט וגם מורה למתמטיקה: תומר הכהן הפך לשם הכי מדובר בשבוע האחרון עם שמועות על זוגיות עם נועה קירל אז תפסנו אותו לריאיון. ספוילר: זה לא בדיוק מה שחשבתן

88 שיתופים | 132 צפיות

אנחנו מסכמות שבוע סוער במיוחד, אפילו במונחים של נועה קירל. זה התחיל עם השקת הקליפ "Bad Little Thing" לצד השחקן והדוגמן תומר הכהן, המשיך בנוכחות מעוררת סימני שאלה בהשקת הסינגל החדש של האקס מרגי, הגיע לנקודת רתיחה עם הבשורה על הזוגיות החדשה עם הכהן (חודש לאחר הפרידה המתוקשרת) ונחתם בלא מעט תיאוריות קונספירציה הטוענות כי מדובר בעוד תוצר של מכונת היח"צ המשומנת של השניים וכי למעשה הם נפרדו כבר בחודש יוני האחרון, אם בכלל היו זוג. אבל את זה נשאיר כבר לחובבי הז'אנר.

עם זאת וללא ספק, הדובדבן המתקתק שמעל קצפת הרכילות הזו, הוא תומר הכהן. שחקן ודוגמן שכיכב לצד קירל בקליפ ותועד לצדה בבילוי בניו יורק. גם ברק שמיר היה שם להעצמת ההייפ התקשורתי, אבל הכימיה על המסך של הקליפה המדובר ללא ספק עוררה סימני שאלה. אז תפסנו ביום חמישי האחרון את הכהן AKA הבחור הכי מדובר בארץ לשיחה, כשהוא אפוף בגלאם שקיבל על סט הצילומים של המותג הישראלי "טוונטיפורסבן" – לה הוא גם משמש פרזנטור טרי ומבוקש של ליין הגברים. הכהן אמנם רק בן 22, חיפאי במקור ותל אביבי בהווה. כבר הספיק להשתתף בתוכנית הריאליטי "נינג'ה ישראל", לדגמן לקלווין קליין, להצטלם לכמה לסדרות מקומיות ולדגמן למותגים כחו לבן כמו: קסטרו ורנואר – וזו רק ההתחלה. בין לבין הוא מלמד מתמטיקה (התאהבנו) ועושה קסמים מאחורי הבר של הנורמן בתל אביב (התאהבנו עוד קצת) – למקרה שתרצו סלפי ליד הדרינק.

איך זה להיות פרזנטור למותג אופנה מקומי?
"אני מדגמן כבר שלוש שנים, אבל זו פעם ראשונה שאני פרזנטור. זה משוגע וזה כיף כשמדובר מותג ישראלי צעיר וכיפי שיושב בול על האופי שלי וזה מחמיא ברמות. בעיקר עם פרטנריות כמו נטע ואלה לי".

עם כל הכבוד לנטע אלחמיסטר ואלה-לי להב, שיודעות דבר או שניים על בגדים יפים וסערות תקשורתיות, קירל היא הפרטנרית המדוברת בחייו האישיים והמקצועיים של הכהן, ששמו אותו בלב מדורי הרכילות והאופנה, אבל אם תשאלו אותו, כל הסיפור יצא מפרופורציה: "וואלה, בהתחלה כל הכתבות והאייטמים סביבי, זה היה מאוד מרגש. אבל זה התחיל להגיע למקומות אישיים וסיפרו סיפורים שדי יצאו מפרופורציות. כמו ההודעה על כביכול זוגיות".

תומר הכהן עם נטע אלחמיסטר ואלה לי להב בצילומים לטוונטיפורסבן | צילום: יח"צ
תומר הכהן עם נטע אלחמיסטר ואלה לי להב בצילומים לטוונטיפורסבן | צילום: יח"צ

אז אתם לא ביחד?
"אנחנו לא ביחד. נוצר בינינו קשר דרך הקליפ והצטלמנו אליו יחד. אבל לקרוא לזה זוגיות זו הגזמה. הקשר לא מוגדר כרגע. היא בעצמה יצאה מזוגיות, במקביל היא גם חיילת ואני בעצמי מאוד עמוס במה שקורה סביבי. אל תדאגו, אם יהיה משהו בעתיד אנחנו נעדכן. אבל בהקשר שלה, אני רק יכול להגיד שהיא תותחית. הצוות שלה תותחים ולעבוד איתה זו הרמה הכי גבוהה שיש מהאיפור והשיער ועד הסט והעריכה. אני מוחמא וזה מרים לי. אני חושב שיצא טוב, לא?".

לגמרי. זה גורם לך לחשוב על חו"ל?
"אני כרגע בפגישות עם סוכנויות ומתקדם עם לפתח דברים. עוד כשהייתי שם בניו יורק הסיפור התחיל להתקדם. וכרגע זה המקום שבא לי להתמקד בו. לפני הקורונה עבדתי עם קלווין קליין ואני בעיקר מתעסק במשחק. יש הרבה מגעים אבל אסור לי לדבר על זה כרגע. אני מאמין. מה שבטוח, מוזיקאי אני פחות. אני בעיקר נהנה להאזין".

ומה אתה עושה כשאתה לא דוגמן?
"אני משלב תחביבים. זה בעצם התחביב העיקרי שלי. אני כרגע מאחורי הבר בנורמן ואפשר להגיד שזה הקשר הכי ארוך שלי. עם כל הרצינות והיוקרה של המקום, יצא שלקוחות כבר זיהו אותי עוד לפני שאני בעצמי יצאתי עם הקליפ".

תוך פחות מ-24 שעות חשבון האינסטגרם שלך זינק לכ-12 אלף עוקבים ומבחור אנונימי הפכת לאחד השמות הכי רותחים בארץ. לא מעט כתבי רכילות טוענים שכל השמועות מזויפות ונועדו לקדם את הקריירות שלכם. איך זה גורם לך להרגיש?
"אני לא רוצה להתייחס זה. מהרגע שהכל קרה הנחתי את הטלפון בצד, השתקתי אותו והלכתי לנוח כי למחרת היו לי כבר את הצילומים. אני רק יכול להגיד שבדיוק כמו שפרסמו שאנחנו בזוגיות וזה לא נכון, גם כאן זה ממש לא נכון. זה אפילו מבאס אותי שזה מה שחושבים עליי כי אני מנסה להתקדם בזכות עשייה ולא בגלל הודעות תקשורתיות. אני מתרכז בלהיות שחקן ודוגמן וככה גם בא לי שיזכרו אותי. אני רק רוצה להמשיך לעבוד".

תומר הכהן בצילומים לטוונטיפורסבן | תמונה באדיבות עמיר צוק
תומר הכהן בצילומים לטוונטיפורסבן | תמונה באדיבות עמיר צוק
תומר הכהן בצילומים לטוונטיפורסבן | תמונה באדיבות עמיר צוק
תומר הכהן בצילומים לטוונטיפורסבן | תמונה באדיבות עמיר צוק

>>> לא ראינו את זה בא: הקשר המפתיע של עדן פינס וקייט מוס