האם נועה קירל עוברת לארצות הברית?

צילום: גיא כושי ויריב פיין
צילום: גיא כושי ויריב פיין

היא מתלבטת בין ניו יורק למיאמי, היא שמחה מהביחד עם מרגי אבל לא יודעת מה יהיה עוד 5 שנים וכשיש לה זמן תמצאו אותה בפילאטיס. נועה קירל בגרסת השגרירה הגלובלית לפומה

88 שיתופים | 132 צפיות

האם יש מלחמת עולם בין אנה זק לנועה קירל? האם הסיבה שזק לא תופיע השנה בפסטיגל היא שהיא לא יכולה להיות באותו מקום שנועה נמצאת? או שאולי כל הרעש לא קשור בכלל לשתיים, אלא נועד לטובת יחסי ציבור לשיר חדש שהוציאה זק, שמצידה טוענת שהן לא חברות ושזה מצער אותה וגם שמבאס אותה שאין חברויות בתחום שלהן. בסביבה של קירל לא מתייחסים ואומרים שמדובר בשטויות,  ואגב אם אתן מתעקשות לדעת למה אנה זק לא בפסטיגל, אתן מוזמנות לשאול את ההפקה שם. וקירל? תסמכו עליה שיש לה דברים הרבה יותר חשובים להתעסק בהם כמו ההתלבטות הגדולה שלה בימים אלה היכן לקבוע את בסיסה הבא (רמז: הוא לא יהיה בישראל).

בחודש פברואר הקרוב היא עתידה להשתחרר מצה"ל, וכוכבת הפופ כחול-לבן, שעושה צעדים ראשונים מבטיחים בדרך לקריירה בינלאומית, כבר רואה את החיים שאחרי – ניו יורק, לוס אנג'לס או מיאמי? מיליון ומאה העוקבים שלה וגם אנחנו נצטרך להיעזר בסבלנות כדי לגלות: "בניו יורק ולוס אנג'לס כבר הייתי, למיאמי אני נוסעת לראשונה בעוד כשבועיים ואחרי שאחזור משם, אקח את ההחלטה ואעדכן" היא אומרת.

"לא יודעת מה יהיה בעוד חמש שנים", נועה קירל | צילום: פקטורי54
"לא יודעת מה יהיה בעוד חמש שנים", נועה קירל | צילום: פקטורי54

רגע, איך מרגי משתלב בתוכניות שלך?
"גם הוא בעניין של קריירה בינלאומית ורוצה להצליח בעולם. הוא כבר חתם עם חברה בחו"ל וזה מגניב שהחיים שלנו מתקדמים לאותו כיוון. אנחנו צעירים שזורמים ומגשימים את החלומות שלנו".

בכל זאת, מדובר בקריירות תובעניות שלא בהכרח יהיו באותו מקום.
"אנחנו נהנים כל רגע מהיחד שלנו. אני לא יודעת מה יהיה בעוד חמש שנים, נראה איך הדברים יתפתחו".

איך אתם מרגישים עם כל השמועות של נפרדו וחזרו?
"כשאת בעין הציבורית, את מעוררת עניין ואנחנו חיים עם זה וממשיכים בשלנו".

את יום הולדתה העשרים שחל באפריל חגגה קירל בלי מרגי, אבל עם קרייג קאלמן, המנכ"ל והאיש הכול יכול שמאחורי חברת התקליטים האמריקאית אטלנטיקס. היה זה בסטודיו בלוס אנג'לס בסיום צילומי קליפ שלה לקראת אלבום בינלאומי ראשון שהיא כבר התחילה לעבוד עליו. לסט הגיעו עוגה ונרות אבל ההתרגשות הגדולה מבחינת קירל ואנשיה, הייתה דווקא המילים החמות מפיו של קרייג שאמר שנועה בעדיפות ראשונה אצלם בחברה. אל תקלו ראש במילותיו כי מדובר בחברת תקליטים ענקית שבבעלות וורנר מיוזיק שמייצגת כוכבים גדולים (כמו סיה, קולדפליי, לני רביץ, ברונו מארס ועוד) ועכשיו גם את כוכבת הפופ הישראלית. החוזה שלהם איתה הבשיל כבר אשתקד, מדובר בהשקעה של הרבה מיליונים והיא מתחילה להביא קבלות. השיר הראשון 'פליז דונט סאק' הוא ראשון מתוך 13 השירים שיהיו באלבום. נועה תכתוב בעצמה שירים לאלבום ויהיו גם שירים של כותבים מהשורה הראשונה ואם עד עכשיו עוד לא הבנתם – אז קירל משחקת אותה במגרש של הכי גדולים בעולם.

נועה קירל לקמפיין פומה לפקטורי 54 | צילום: פקטורי54
נועה קירל לקמפיין פומה לפקטורי 54 | צילום: פקטורי54

"זה כבוד ענק מה שקרה לי. שחברה בגודל של אטלנטיק בחרה בי, יש לחלום ויש להתחיל להגשים וזה ממש איימזינג שאני מגשימה", היא אומרת. ורק נזכיר שמדובר באותה ילדה קטנה שניסתה להתקבל בגיל עשר, ללא הצלחה, לבית ספר למוזיקה ועברו עוד שש שנים עד שפצצת האמביציה הוכיחה לעולם שהיא כאן בזכות והיא לא מתכוונת ללכת לשום מקום. מאז הסרוב ההוא היא כבר הספיקה להיות שופטת בריאליטי של בית הספר למוזיקה, וגם ב"הכוכב הבא" ראינו אותה כבר. לפעמים צריך לבלוע בשקט את הכובע.

מה עם משחק? עדיין בתכניות שלך?
"מאוד. אני רוצה לשלב משחק בקריירה שלי ואני חתומה בסוכנות השקנים WME, והסוכן שלי הוא הסוכן של דה רוק".

אם יתנו לך לבחור, עם מי תבחרי לעשות דואט?
"ג'סטין ביבר, ביונסה, אין לדעת".

זו רק ההתחלה. נועה קירל | צילום: פקטורי54
זו רק ההתחלה. נועה קירל | צילום: פקטורי54

הגעתי לראיין את נועה קירל, עם החלטה ביני לביני, שהפעם אני אוציא אותה מאזור הנוחות שלה, עם שאלה שתחשוף נועה קצת אחרת, היא הרי רק בת 20 – מותר לה קצת להשתגע לא? אז למה לא לשאול אותה למשל אם היא הייתה פעם בסטלה? נו טוב, אני והפנטזיות המקצועיות שלי שמתעקשות על הכותרת. ככל שהתקדם הריאיון הבנתי עד כמה השאלה הזאת פשוט לא לעניין ולגמרי מיותרת. קירל, היא פריק קונטרול, ממוקדת מטרה, הכי משימתית בעולם, ולא רואה בעיניים אלא רק את מה שחשוב לה באמת – וזו הקריירה הבינלאומית שלה כזמרת פופ מצליחה. שום סטלה, אפילו הכי קטנה לא תזיז אותה מהדרך שלה. עם מנה גדושה של כשרון ויחד עם צוות מקצועי גדול שמקיף אותה, קירל כחול-לבן הולכת לכבוש את העולם. היא מצידה מצטנעת :"זו רק התחלה. השיר הראשון הוא רק יריית פתיחה. למרות שאני רגילה לאינטנסיביות, אני מבינה שדברים לא קורים ביום ואולי גם לא יקרו אחרי האלבום הראשון. יש לי דרך לעשות, והדרך הזאת מחייבת עבודה קשה וסבלנות ויש לי אותם וככל שזה גדל אני רוצה לרוץ הלאה, לכתוב, ליצור לכבוש עוד ועוד יעדים".

"מה שקובע הוא נשים חזקות ועצמאיות", נועה קירל.  54 | צילום: פקטורי54
"מה שקובע הוא נשים חזקות ועצמאיות", נועה קירל.  54 | צילום: פקטורי54

עכשיו קירל כובשת פסגה נוספת בעולם של הגדולים, אחרי שנבחרה כשגרירה גלובלית לענקית הספורט PUMA לפקטורי 54, והיא חלק מהנבחרת העולמית של החברה הכוללת את ניימאר, ג'יי זי, קארה דלווין, יוסיין בולט, וויני הארלו , הראפר ג'יי קול וכוכבת הרשת והמוזיקאית דיקסי ד'מליו . קירל תוביל את הקמפיין המרכזי החדש של פומה תחת הכותרת SHE MOVES US, אשר מקדם נשים מעוררות השראה. על הבחירה בה היא אומרת: "אני לא דוגמנית אבל זה עוד יעד שכבשתי. הבחירה בי היא הוכחה שהעולם היום פתוח ואין הגדרות ברורות לפרזנטורית והמסר הוא שמה שקובע הוא נשים חזקות עצמאיות שעושות דברים ומעבירות מסרים חשובים. אני מקבלת פניות רבות מחברות אבל אני לוקחת על עצמי דברים שמעניינים אותי ושיש להם ערך מוסף".

"אין הגדרות ברורות לפרזנטורית". נועה קירל | צילום: פקטורי54
"אין הגדרות ברורות לפרזנטורית". נועה קירל | צילום: פקטורי54

עם מי מהנבחרת העולמית של החברה היית שמחה לקמפיין משותף?
"עם מי לא? תבחרי את".

בל נשכח שאת חובבת אימוניות ידועה.
"זה נכון. כבר פיניתי את כל הארון שלי לטובת הקולקציות של פומה ויש לי גם סמפלים מדהימים שלהם והוספתי עוד כמה פריטים בשילובים מדהימים שלקחתי מפקטורי 54. מה שיפה בפומה הוא שמדובר באופנה לכל דבר, ממש פשן, קצת חצופה – ונוחה ואיכותית, קולקציות שאני יכולה ללבוש לאורך כל שעות היום ולא רק לאימונים. ואגב גם הרקדנים שלי מופיעים היום בפומה".

השתוללת גם בנעליים?
"בואי נגיד שיש לי בערך 20 זוגות".

אפרופו אימונים, זו הסיבה שאת חטובה היום יותר מתמיד?
"כנראה שזה בגלל הפילאטיס שמאריך את השרירים. אני מתאמנת פעמיים-שלוש בשבוע בפילאטיס מכשירים וגם עושה אימונים פונקציונליים, הכול גם בקבוצה וגם באימונים אישיים. אני אף פעם לא נשקלת וזה לא מעניין אותי. אני אוכלת הכול כי אני חושבת שצריך ליהנות מהחיים, אבל גם לשמור על איזונים".

יש לך הרגל שאת רוצה להיפטר ממנו?
"כן, אני מדי פרפקציוניסטית".

מה הכי מצחיק אותך?
"רוברטו (הסוכן של קירל – דב"א). הוא מספר בדיחות מדהים".

את מולטי טאלנט, יש כישרון שאין לך והיית רוצה?
"מממ לבשל, אני אוהבת לבשל אבל לא מספיק טובה ומיומנת".

בתחילת אוגוסט אובחנת עם קורונה.
"היה לי צינון קל והלכתי להיבדק למרות שכבר התחסנתי ואחרי שנמצאתי חיובית, עברתי לבידוד. למזלי לא הדבקתי אף אחד מהקרובים לי, לא היו לי סימפטומים והקושי הגדול היה להיות רחוקה מהקהל שלי ומהופעות, אבל ניצלתי את הזמן לשינה, לכושר, צפיתי בסדרה "מלכת היופי של ירושלים" ביס, פתאום היה לי קצת זמן לעצמי. בינתיים התאוששתי לגמרי ואני קוראת לכולם – תשמרו על עצמכם. לכו תתחסנו".