מזל טוב, חומר הזרקה חדש נולד. בדקנו אותו מהכי קרוב שאפשר

למעלה מ-400 חומרי מילוי שונים בשימוש ברחבי העולם. חומר המילוי של NEAUVIA | צילום: יח"צ
למעלה מ-400 חומרי מילוי שונים בשימוש ברחבי העולם. חומר המילוי של NEAUVIA | צילום: יח"צ

נסענו עד לכנס בינלאומי בוורשה כדי לספר לכן על הפיתוחים הכי חדשים בתחום הטיפולים האסתטיים. אז מהו חומר ההזרקה החדש שכולם דיברו עליו, ולמה צריך חומרים שונים לנשים וגברים?

88 שיתופים | 132 צפיות

תחום ההזרקות לא נח לרגע. האם ידעתן שבשוק האסתטי קיימים למעלה מ-400 חומרי מילוי לפנים, במטרה לגרום לנו להיראות צעירות יותר, בלי התערבות פולשנית ועם תוצאות שנראות מיד לעין?

>>> המזריקות של הסלבס: "בישראל אוהבים את שיטת הזבנג וגמרנו"

בשנים האחרונות הרצון הוא לא לסגוד לנעורי נצח, אלא לשמור על מראה יחסית טבעי ולא עשוי מדי, אבל ללא הקמטים ובלי נפילת העור. התערבות פולשנית, הרדמה והחלמה ארוכה מרתיעות נשים רבות, מה שהפך את תחום חומרי המילוי המלווים בטיפולי מכשור להעצמת התוצאות – לטיפול הפופולרי ביותר היום.

נסענו לוורשה, לכנס בינלאומי שאליו הגיעו עשרות רופאים מהתחום האסתטי מרחבי העולם, כדי לשמוע ולדווח על החידושים הגדולים בתחום (ולא מדובר רק בניואנסים של רכיבים). אם עד היום לא היה שום הבדל בין חומרי מילוי לנשים ולגברים, בכנס הוצג לראשונה חומר מילוי מסוג חדש: NEAUVIA (נוביה) – פיתוח של חברת MATEXLAB השוויצרית, שמתמחה בחומרי מילוי, מכשור טכנולוגי מתקדם ומוצרי טיפוח של הדור החדש.

ב-80 מדינות ברחבי העולם. NEAUVIA | צילום: יח"צ
ב-80 מדינות ברחבי העולם. NEAUVIA | צילום: יח"צ

מרכז החברה והמעבדות שלה נמצאים בג'נבה שבשווייץ, והיא מפעילה מרכזי הדרכה באיטליה, בפולין ובדובאי. המותג, שנמצא במעל 80 ארצות בעולם, הושק לאחרונה גם בישראל ומבטיח להביא מהפכות בתחום האסתטי. "החזון שלנו הוא לתת לאנשים כלים שיאפשרו להם לשמור על המראה הצעיר בדרך פרואקטיבית, הוליסטית ויעילה שמתחילה מבפנים החוצה", אומר השגריר העולמי של החברה – אלסנדרו גריבולדי. לצידו הופיע בכנס ד"ר זוראן ריזינסקי, מנתח פלסטי נחשב בעולם, מרצה ומדגים, וד"ר נדרה בורגיובה, המדריכה הבינלאומית בתחום המכשור.

מהו החידוש הגדול שלכם בתחום ההזרקות?
"כשאומרים חדש, צריך להיזהר", מסביר גריבולדי. "יש חומרים ותיקים שהם טובים, ובמקביל חומרים חדשים שלא מביאים את התוצאות המיוחלות. נוביה STIMULATE מביאה מהפכה כי חומרי המילוי שלה מבוססים על טכנולוגיית הצלבה ייחודית, המהווה פתרון מושלם לאנטי אייג'ינג. היתרון הגדול שלה שילוב של חומצה היאלורונית מצולבת עם PEG – פוליאתילן גליקול וקלציום הידרוקסיאפטיט – חומר טבעי שנמצא בגוף שלנו והוא בטוח לחלוטין ומתכלה. הוא מופיע בתכשיר במולקולות קטנות, והחלקיקים שלו נלכדים בתוך הפולימר בתהליך הייצור, מה שמבטיח שלא תהייה שום נדידה של חומר. להוציא את אזור השפתיים, כל הטיפול נעשה ללא אלחוש".

>>> טיפולי הגלואו שיגרמו לכן להרגיש זוהרות בימים אפורים

הכל נבדק והוכח במחקרים קליניים?
"בוודאי. הוא מתאים לכולם, גם לחולים במחלות אוטואימוניות. המחקרים מראים שבזכות ה-PEG המערכת החיסונית שלנו לא מזהה את נוביה כחומר זר, ולכן החשש מגרנולומות נמוך ביותר. החומר הוא בעל יכולת לעודד ייצור קולגן בגוף, מתפזר בצורה אחידה ולא מייצר את אפקט המראה ה'קפוא' שרואים לעיתים אחרי הזרקה. לא נוצרת נפיחות ויש צורך בכמות קטנה יותר של חומר כדי להשיג תוצאה אופטימלית. מיד לאחר השימוש העור נראה חיוני ומוצק יותר. בישראל אמנם מדובר בחומר חדש, אבל כבר מכרנו אותו בעולם בכמות של שישה מיליון עם אפס תופעות לוואי או תגובות נלוות".

מכשור חדיש ומתקדם שעבר את אישור ה-FDA | צילום: יח"צ
מכשור חדיש ומתקדם שעבר את אישור ה-FDA | צילום: יח"צ

עור הוא עור, למה יש צורך בחומרים שונים לנשים ולגברים?
"נשים וגברים מזדקנים בצורה שונה מבחינה אנטומית", מסביר ד"ר זוראן ריזינסקי. "לכן עקרונות הטיפול אצלם מחייבים שונות. אצל נשים השליש העליון והאמצעי של הפנים רחבים יותר בהשוואה לחלק התחתון וזה מה שגורם לפנים להראות הרמוניים. אצל גברים הפנים נראים הרמוניים כשהם מוארכים וכשהלסת מודגשת יותר. הגולגלת הגברית גדולה יותר מהנשית, העצמות רחבות, מרובעות ושטוחות יותר ומתאר הפנים הגברי מודגש יותר. גם מסת השריר של גברים גבוהה יותר ויש צפיפות גדולה יותר של כלי דם. לכן יש צורך בחומרי מילוי שונים ומותאמים. אני לא מאמין בהזרקות של מחט לתוך השריר, אלא בהכנסה מוקדמת עם קנולה ללא חומר, ורק אז הזרקה".

>>> הכוכב של האנטי אייג'ינג: האם הבאז סביב הרטינול מוצדק?

מהן הטכנולוגיות החדשות בתחום האנטי אייג'ינג?
"החברה משתמשת במכשירים שונים, שכולם כמובן בעלי אישור של ה-FDA, וחלקם יחידים בעולם", מסבירה ד"ר נדיה בורגיובה, "ה-DIODE LASER הוא הלייזר העוצמתי בעולם להסרת שיער. הוא יעיל ובטוח לכל סוגי העור. עוצמת קרן הלייזר שלו מאפשרת התאמה פרמטרית מדויקת לכל מטופל, ובנוסף חוויית המשתמש שלו נוחה בזכות מערכת ייחודית לקירור במגע".

"SECTUM הוא מכשיר גלי רדיו למיצוק מיידי, אלחוטי ובגודל כיס"', היא ממשיכה, "הוא איננו פולשני אלא שולח קרני מיקרו של פלסמה כדי לטשטש סימני גיל – לפנים וגם לגוף. הוא גם בעל ידית גניקולוגית להליכים גניקולוגים ללא כאבים ומסכת עיניים שיש בה בין השאר תערובת מובחרת של גורמי גדילה – שמסייעת בהרגעת העור ובהתחדשות אופטימלית. מכשיר יוצא דופן נוסף הוא ה-ZAFFIRO, בעל ידית קרינה אינפרה אדומה שפועלת על השכבות העמוקות של העור, מחממת אותן ומכווצת את סיבי הקולגן והאלסטין לאורך המקורי שלהם.  למכשיר יש גם מנגנון פילינג מים ייחודי, בעל יכולת לנקות ולקלף את העור, מה שמעניק לו ברק וזוהר". פריס הילטון, אגב, עשתה סלפי עם המכשיר הזה.

בעוד עשר שנים יישארו רק חומרי המילוי הטובים והבטוחים. NEAUVIA | צילום: יח"צ
בעוד עשר שנים יישארו רק חומרי המילוי הטובים והבטוחים. NEAUVIA | צילום: יח"צ

"גם טיפולים בבית יכולים למנף את התוצאות", היא אומרת, "יש לנו סדרה גדולה של תכשירים לכל צורך: סרומים ובוסטרים לעור עייף ולגוון עור לא אחיד שמחיים את העור, תרכיזי אנטי אייג'ינג עם ויטמין C בריכוז הכי גבוה בענף הקוסמטיקה, תכשירים לקמטים עמוקים, לפיגמנטציה, לאקנה ועוד".

איך לדעתכם יראה העולם האסתטי בעוד עשור?
"אני מעריך שהרבה חומרי מילוי ייעלמו מהשוק", אומר גריבולדי, "בגלל הקשיחות של מתן הרישיונות. יישארו רק הטובים, ואלה שיישארו הם ללא ספק הבטוחים יותר. הטכנולוגיות החדשות מתקדמות כבר היום. השינויים יהיו רק בניואנסים".